AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #41 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg synes det er forkastelig. Man går inn for å knuse et annet menneske for sin egen lykke. Vent heller til han er singel. Anonymkode: 39142...0a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gidavmeg Skrevet 22. desember 2024 #42 Del Skrevet 22. desember 2024 Synes det er kleint når noen prøver seg på noen de vet er opptatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #43 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er forkastelig. Man går inn for å knuse et annet menneske for sin egen lykke. Vent heller til han er singel. Anonymkode: 39142...0a2 Hva hvis kjerringen er ei hurpe som klager på pliktsex men vil på en merkelig grunn beholde han til å dele på tak over hodet og rekninger? Hva då? Anonymkode: 148a7...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #44 Del Skrevet 22. desember 2024 Det finns ikke noen regler når det gjelder kjærlighet. Så gi for it TS! Anonymkode: 148a7...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #45 Del Skrevet 22. desember 2024 Skulle være go for it! Anonymkode: 148a7...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #46 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg bryr meg fint lite om en kvinne prøver å "stjele" typen min. Han hadde uansett avvist deg blankt. Helst ville han synes det hadde vært underholdende om du prøvde deg foran meg 😅 Vi er ekstremt lojale mot hverandre. Åpne telefoner og har noen tatt kontakt for å åpne opp for å flørte viser vi det til hverandre og avviser/ignorerer vedkommende. Vi er et sånt kvalmt par som konstant nusser, kysser, kliner, klemmer og er oppå hverandre. Vi dyrker og vanner gresset vårt og har et så sterkt fundament at ingenting vil kunne få oss til å engang se på en annen på den måten. Anonymkode: 12e4c...1a8 😂 Det er gjerne i slike «rosenrøde» forhold at utroskap oppstår. Lenge leve naiviteten Anonymkode: 2c7b7...8f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #47 Del Skrevet 22. desember 2024 TS her. Bare for å oppklare et par ting: For det første er dette bare et prinsipielt spørsmål, jeg befinner meg ikke i denne situasjonen. For det andre så ville jeg aldri legge an på en dame i et forhold, men jeg ville kanskje pleie vennskapet med henne litt ekstra godt med tanke på å kanskje prøve å "kapre" henne hvis hun blir singel. Og for det tredje så er jeg mann 😉 Anonymkode: 7920a...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #48 Del Skrevet 22. desember 2024 Hei TS, du må gjøre akkurat det du føler for, og det er kun du som skal bestemme om dette er «the love of your life». Jeg vet at jeg hadde ikke gitt opp håpet om jeg visste at min store kjærlighet var der, muligheten var der uten at jeg i det minste hadde prøvd. Flere her skriver at det ville vært dårlig gjort sv deg osv, nope helt uenig. Har selv mistet en partner tidligere da hun var utro, og for å være ærlig er jeg glad hun gikk. Oppdaget etterpå at det jeg hadde med henne var langt ifra det jeg har fått etterpå. Så du må våge å gi gass, kanskje er dere som skapt for hverandre. Skulle vedkommende derimot be deg om å stoppe opp må du selvsagt respektere det. Lykke til og krysser fingrene. Anonymkode: 49421...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #49 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 😂 Det er gjerne i slike «rosenrøde» forhold at utroskap oppstår. Lenge leve naiviteten Anonymkode: 2c7b7...8f1 Men noen mannfolk ser ikke andre enn sin familie heller. Vi var på en sammenkomst med mange mennesker vi ikke kjente. Vi har voksne barn så dem var med oss. Jeg så at hun flørtet med mannen min og barna så at hun flørtet. Vi har et godt forhold så jeg reagerer ikke. Heller ikke våre barn. Men når vi dro hjem så flira ungene og sa herregud pappa. Hvor hun flørta med deg. Han bare hæ? Nei. Vi bare prate. Ja du gjorde det ja. Men hun gjorde det ikke. Du klarer ikke å få med deg at noen flørter med deg om dem vifta med puppene foran deg. Og alle flira. Så nei. Han ser det ikke. Får det ikke med seg. Han ser kun oss. Men jeg finnes ikke sjalu og han finnes ikke sjalu. Jeg vet han er godt likt fordi han er utrolig lett å snakke med og han interesserer seg om alt. Men jeg vet at han bare ser meg å. Anonymkode: 5115b...e47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #50 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tyven, tyven skal du hete... Anonymkode: b255c...f1e Anonymkode: 7ca36...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #51 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men noen mannfolk ser ikke andre enn sin familie heller. Vi var på en sammenkomst med mange mennesker vi ikke kjente. Vi har voksne barn så dem var med oss. Jeg så at hun flørtet med mannen min og barna så at hun flørtet. Vi har et godt forhold så jeg reagerer ikke. Heller ikke våre barn. Men når vi dro hjem så flira ungene og sa herregud pappa. Hvor hun flørta med deg. Han bare hæ? Nei. Vi bare prate. Ja du gjorde det ja. Men hun gjorde det ikke. Du klarer ikke å få med deg at noen flørter med deg om dem vifta med puppene foran deg. Og alle flira. Så nei. Han ser det ikke. Får det ikke med seg. Han ser kun oss. Men jeg finnes ikke sjalu og han finnes ikke sjalu. Jeg vet han er godt likt fordi han er utrolig lett å snakke med og han interesserer seg om alt. Men jeg vet at han bare ser meg å. Anonymkode: 5115b...e47 Akkurat slik er min mann også, fullstendig blind når noen flørter med han🙈😂 Har opplevd det flere ganger, i begynnelsen var jeg mer usikker og reagerte på dette, og startet nesten en krangel med han, men han ante ikke hva jeg snakket om, han hadde jo bare vært høflig og svart/snakket med dette kvinnemennesket?🤷♀️😂 Han er også en som ikke hadde tatt hintet om så kvinnen lå naken foran han, han hadde evt vært mest opptatt av at hun fikk på seg noe tøy slik at hun ikke ble syk🙈😅😅 Anonymkode: 7b3ef...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #52 Del Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): 😂 Det er gjerne i slike «rosenrøde» forhold at utroskap oppstår. Lenge leve naiviteten Anonymkode: 2c7b7...8f1 Ikke meg du siterer. Men mitt forhold har vært "rosenrødt" og trygt i 23 år nå, det har aldri vært noe tull, kun åpenhet. Av en eller annen grunn så kommer det alltid denne typen kommentarer av typen "bare vent" når slikt nevnes her inne. Hvorfor er det så vanskelig å tro at noen forhold bare er gode? Forresten må andre gjerne prøve seg, slik har jeg alltid følt, for faller han så lett for andre er det uansett ikke en mann jeg ville ønsket å ha i mitt liv. Anonymkode: 99e25...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #53 Del Skrevet 23. desember 2024 Mer stakkarslig enn forkastelig. Anonymkode: 52e7d...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #54 Del Skrevet 23. desember 2024 Om du er singel og forelska i en som er opptatt så kan det være et crush som går over. Kan også være at man vil ha det man ikke kan få. Kjenner du paret (begge to) så ville jeg ligger unna. Ellers så kan du jo flørte og være hyggelig, men ikke lett om personen har det bra der de er. Da vil du jo bare bli mer forelska og mer lei deg når det ikke blir noe? Anonymkode: afab6...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå