AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #21 Del Skrevet 22. desember 2024 En ting er å ha et crush og falle for fristelsen å legge inn en liten flørt. Men der bør det stoppe. Jeg har ingenting til overs for folk som ikke respekterer at andre er i et forhold. Jeg kan heller ikke skjønne at noen er interessert i menn/kvinner som er utro eller lar seg lokke ut av et forhold. Med mindre de er åpenlyst ulykkelige da. Som mann har jeg blitt oppmerksom på at en og annen har spurt kjæresten min om hun er singel og evt vil på date. Greit nok, når de ikke vet statusen hennes. En av dem måtte liksom prøve seg litt til. Jeg synes man er en taper når man gjør sånt. Jeg har også fått "hint" fra en og annen dame. To av dem etter at de fikk vite at jeg var i forhold. Jeg synes sånt er unødvendig støy. La folk være i fred! Anonymkode: 62a91...b4c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #22 Del Skrevet 22. desember 2024 Å legge seg etter andre damers kjæreste har jeg alltid ment er noe man ikke gjør. Men så er det slik at verden ikke bestandig er så svart/hvit som man tror. Jeg traff en gang en helt fantastisk fyr, som dessverre var forlovet med en annen dame. Og dette prinsippet mitt gjorde at jeg forsøkte hardt å holde følelsene mine i sjakk. Til slutt, da han skulle flytte tilbake til hjemplassen, kvinnet jeg meg opp fortalte hva jeg følte for ham, kastet lappen med telefonnummeret mitt i ansiktet hans og stakk av. Turte på ingen måte å stå der å få den avvisningen direkte. Vi er i dag gift og har to barn sammen. Neste år er det 30 år siden jeg traff han. Den redeligste måten å gjøre det på er nok å snakke med ham om hva du føler, da har han sine valg å ta. Anonymkode: fd609...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 22. desember 2024 #23 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis jeg er forelsket i noen som er i et forhold med en annen, synes du det er OK om jeg prøver å få den jeg er forelsket i til å slå opp med sin kjæreste og bli sammen med meg isteden? Eller synes du det er forkastelig? Anonymkode: 7920a...73f Selvfølgelig er det forkastelig . Å du får gjerne det du gir her i livet. Så du velger jo selv hvilke valg du tar , å må være beredt på konsekvenser ( og dårlig karma ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #24 Del Skrevet 22. desember 2024 NiceOrNothing skrev (10 minutter siden): Selvfølgelig er det forkastelig . Å du får gjerne det du gir her i livet. Så du velger jo selv hvilke valg du tar , å må være beredt på konsekvenser ( og dårlig karma ) Mannen er sammen med deg fordi ingen andre prøver seg på han? Anonymkode: 99e25...30c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #25 Del Skrevet 22. desember 2024 Selvsagt. Alle selvstendige individer kan gjøre som de vil, innenfor loven. Anonymkode: a6bda...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #26 Del Skrevet 22. desember 2024 Han kunne gjort det samme med deg Anonymkode: 92120...e0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #27 Del Skrevet 22. desember 2024 Tyven, tyven skal du hete... Anonymkode: b255c...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #28 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvis jeg er forelsket i noen som er i et forhold med en annen, synes du det er OK om jeg prøver å få den jeg er forelsket i til å slå opp med sin kjæreste og bli sammen med meg isteden? Eller synes du det er forkastelig? Anonymkode: 7920a...73f Nei. Er du 13 eller? Anonymkode: 8f032...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #29 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg har null respekt for kvinner som legger seg etter opptatte menn, og synes det er helt forkastelig. Anonymkode: ef8ba...389 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #30 Del Skrevet 22. desember 2024 Hva om det er kjærlighet ved første blikk? Forholdet han i fra før er ikke så bra. Jeg mener at om man har det bra hjemme så kan ikke en man stjeles. Anonymkode: 5142b...f4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #31 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis jeg er forelsket i noen som er i et forhold med en annen, synes du det er OK om jeg prøver å få den jeg er forelsket i til å slå opp med sin kjæreste og bli sammen med meg isteden? Eller synes du det er forkastelig? Anonymkode: 7920a...73f Hvor dum er du egentlig? Hvis du hadde klart det, så hadde du fått en utro mann du vet du ikke kan stole på Anonymkode: 9e4c8...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #32 Del Skrevet 22. desember 2024 Hvis du synes det er greit at noen stjeler din kjæreste, så er det greit at du forsøker å stjele en. Men blant folk flest synes vi dette er forkastelig og billig. Den "nye" vil alltid ha en lite fortrinn i tenning og spenning. Så det må du selv huske til er i et stødig langvarig forhold. At det da er greit at "ei ny" får lov til å friste ham. Anonymkode: c87e4...194 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #33 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor dum er du egentlig? Hvis du hadde klart det, så hadde du fått en utro mann du vet du ikke kan stole på Anonymkode: 9e4c8...d02 Hvor kommer utroskapen inn her? Anonymkode: a6bda...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #34 Del Skrevet 22. desember 2024 Hvorfor ikke. Om min partner heller går for å være med deg, så er ikke vårt forhold liv laga uansett. Anonymkode: c916d...5c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #35 Del Skrevet 22. desember 2024 Du vet ikke hva du føler for han, om du en dag er kjæresten hans. Du kan ikke vite før du er det. Derfor nei. Det er stygt gjort, hvem får han som kjæreste? Hvem får du som kjæreste om du klarer det? Han vet du eksisterer, om han liker deg kommer han selv på ærlig vis. Å du bør vurdere om du har et kompleks rundt det å bli valgt. Følte du deg stygg når du var ung? Liker du han, eller handler dette om å være bedre enn henne, fordi du ikke føler deg bra? Anonymkode: 84516...56f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #36 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor ikke. Om min partner heller går for å være med deg, så er ikke vårt forhold liv laga uansett. Anonymkode: c916d...5c0 Dette er noe alle burde innse. Men eiertrangen er høy i tråden. Anonymkode: a6bda...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #37 Del Skrevet 22. desember 2024 Det er rart å snakke om å være tyv og å stjele noen i denne sammenhengen. Man er fortsatt et selvstendig individ selv om man er i et forhold. Du får vel ikke noen til å bryte ut av et forhold for din skyld hvis de ikke selv vil det. Men man bør ikke være utro. Og man bør tenke nøye over konsekvenser for evt. barn. Anonymkode: 087e6...14d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #38 Del Skrevet 22. desember 2024 De fleste menn er «stjelbare»så bare prøv. Anonymkode: 1b13e...cd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #39 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis jeg er forelsket i noen som er i et forhold med en annen, synes du det er OK om jeg prøver å få den jeg er forelsket i til å slå opp med sin kjæreste og bli sammen med meg isteden? Eller synes du det er forkastelig? Anonymkode: 7920a...73f Synes det er forkastelig Anonymkode: 1cc28...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 22. desember 2024 #40 Del Skrevet 22. desember 2024 Er det sånn at han er Ross og du er Rachel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå