Gå til innhold

Sex eller ikke på juleferie hjemme hos foreldre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi gjør det stille. Må holde hverandre for munnen eller bruke pute for å dempe skrik når man kommer. Hvis senga knirker er det et tips å ha sex på tvers av senga i stedet. Det knirker mindre. 8 dager er lenge uten sex når man har god lyst. Man skal ikke avstå fra sex av hensyn til andre, men man tar hensyn ved å unngå søl (f.eks bruk kondom) og lyd.

Anonymkode: 853cf...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sengen på pikerommet mitt knirker noe voldsomt, så i alle år (fra vi var tenåringer til voksne hjemme på juleferie) la vi dynene på gulvet og holdt på der. Så lenge man klarer å holde seg stille, er det ikke til sjenanse for noen. I tillegg er det greit med kondom for å unngå søl.

Løste problemet med å flytte nærmere foreldrene våre. Nå slipper vi å overnatte når vi er på julebesøk. :ler: 

Anonymkode: 29ea7...8f5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør/gå dere en tur, i dusjen, på gulvet stille eller noe. Mange (meg selv inkludert) blir utrolig kåte av å være borte med kjæresten eller et sted man ikke "får lov" å ha seg. Man MÅ jo ikke hyle, daske og brøle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

IKKE ha sex på en måte som gjør at noen hører det eller merker det. Legg evt dyner på gulvet og vær nøye med søl. Null lyd. 

For øvrig er det ikke verdens undergang å ikke ha sex på 8 dager. 

Anonymkode: 53148...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er ikke det aktuelt. Her avstår vi fra sex dem få dagene vi er med familie. Men, vi var en uke på camping i sommer, da gikk vi å hadde sex på doen 🫢

Anonymkode: d2ac4...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Når vi er sammen så gidder vi da ikke 8 dager uten sex! Greier å være stille og ikke søle vi altså. 

Anonymkode: f3de0...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Etter at jeg og samboeren min (nå mannen min) klarte å falle gjennom sengebunnen med dunder og med brak, mens vi virkelig prøvde  å være stille… I svigers sitt veldig lille hus ei jul… Så utgår det. De hadde tydeligvis en veldig vaklevoren sengebunn. Skjedde på et litt kritisk tidspunkt også. Ingen av oss nevnte braket med ett eneste ord da vi møttes til frokost. Ganske så pinlig, anbefales ikke, så jeg ville droppet det. Eller prøvd å få til noe på et tidspunkt dere er alene i huset/bilen eller lignende.

Anonymkode: 2a61d...eec

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

er det bare fordi det er jul at folk påstår at de er så pripne? For jeg tror ikke på dere. 

Anonymkode: f3de0...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig har et par sex når de har lyst. På besøk holder en seg litt diskré, er endel fine stillinger som ikke er så farlige å ferskes i og som sjelden knaker om hus og seng er litt gebrekkelige.

Anonymkode: abccb...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er voksen,ikke tenåring. Klarer å avstå en uke, til og med to. Handler om respekt for andres hus og hjem. Hadde synst det var ubehagelig om mine gjester hadde pøka i mitt hus 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hei.

Samboeren og jeg skal feire jul med hans foreldre. Lurer på hvordan man løser det med sex? Har noen tips eller erfaring?

Anonymkode: 84ab9...6d7

Vi har svigemor boende hos oss. Det er ingen hyling, men mer enn nok knirking og sånn. Går helt fint.

Anonymkode: 5fad7...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ha stille sex da vel. Dropp stillinger som lager mye bevegelse og lyd; ingen ball-slapping pounding bakfra eller misjonær i full vigør. Bare rolig sex i skje med lange seige drag (... og en hjelpende hånd).

Som andre her har nevnt, kan det være veldig opphissende å forsøke og ha sex stille. Forsøke å vippe hverandre litt av pinnen for å få de til å lage et lite klynk. Begrensninger, som å bli nektet å lage lyd, bli "presset" til å holde stønnet inni deg og alt sånt kan være veldig opphissende. Hvor lenge klarer dere å terge hverandre? Hvem må begrave hodet i puta først osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hei.

Samboeren og jeg skal feire jul med hans foreldre. Lurer på hvordan man løser det med sex? Har noen tips eller erfaring?

Rommene er ikke vegg i vegg, men i samme etasje. Gammelt hus så er litt lytt. Skal være der i 8 dager med. Kanskje man bare må leve uten de dagene?

Hilsen dame 28år.

Anonymkode: 84ab9...6d7

Klarer dere ikke å gå 8 dager uten å ha sex? 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...