AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #1 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg møtte en skikkelig bra fyr i sommer og vi datet i noen måneder. Fra min side var kjemien veldig bra og jeg likte han godt. Likevel følte jeg at han satte av litt lite tid til oss og tok litt mindre initiativ til å finne på ting enn jeg er vant med, men når vi først var sammen var han veldig på. På høsten ble jeg litt lei/irritert og overreagerte kanskje litt, da jeg valgte å ikke ta kontakt og svarte kort på det han skrev. Hadde håpet at det skulle gi han en dytt til å være litt mer på… Det gjorde at kontakten ebbet ut og det eneste jeg ser til han nå er på trening (trener i samme klubb) hvor vi bare hilser raskt. Jeg tenkte at dette nok var til det beste da han sikkert ikke var så interessert? Han ville vel prøvd mer hvis han var interessert? Jeg har prøvd å date flere andre etter han, men klarer ikke å få han ut av tankene. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg ta kontakt med han igjen? I så fall hva sier jeg? Jeg må forholde meg til han etterpå på trening så litt redd for å være helt ærlig og bli avvist. Vi har ikke hatt skikkelig kontakt på 6 uker nå. Hater at jeg blir så usikker og umoden av en fyr. Hilsen forvirret jente på 28. Anonymkode: 903dd...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2 Del Skrevet 22. desember 2024 Høres ikke ut som han er så interessert. Ville droppet det. Anonymkode: 359fe...372 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #3 Del Skrevet 22. desember 2024 Det tar tid å komme over noen. Særlig når de blir en situasjon som din, du likte han mest. Men anbefaler deg å gå videre. Han er ikke romantisk interessert. Mulig han er interessert i noe mer kortvarig eller uforpliktende, men det er en dårlig deal når det er usymmetrisk med tanke på interesse/følelser. Jeg ville kuttet kontakten for godt. Når du vanner minnene og interessen din for han så er det klart at ingen andre er så av så stor interesse Anonymkode: 71a40...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekko jenta Skrevet 22. desember 2024 #4 Del Skrevet 22. desember 2024 (endret) han er ikke interessert eller tenker ikke på et forhold til deg, i hvert fall ikke enda. Det høres ut som du er en «backup person» i det du beskriver. du kan alltids prøve å spørre om han vil bli med på en date, men rust deg opp på avslag. enkelt å greit. «Lyst til å prøve å gå med på en date med meg?» så får du ja/nei. Ikke verre, ikke gjør for mye ut av det. Lykke til 🤞 Endret 22. desember 2024 av Ekko jenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #5 Del Skrevet 22. desember 2024 Han er høflig for å slippe bråk. Anonymkode: 59706...61b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #6 Del Skrevet 22. desember 2024 Han er nok ikke interessert. Anonymkode: 323fe...194 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22. desember 2024 #7 Del Skrevet 22. desember 2024 Han følger dine signaler. Ikke rart menn blir forvirret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #8 Del Skrevet 22. desember 2024 Gå videre. Er en grunn for at det ikke føltes 100%, og det vil neppe gjøre det på runde 2 heller. Når man begynner å angre ser man ofte ting som ikke var der og man suller seg inn i en fantasi. Anonymkode: 95fa8...951 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå