AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Hei. Jeg vet at jeg på INGEN måte kan forvente hjelp, men jeg bare lurer på om flere enn meg venter. De fleste har vel fått med seg nevemagnetkalenderen til Mads Hansen, der han har opprettet en Spleis til Rett fram opplevelser. Et fantastisk tiltak som går til en organisasjon som hjelper vanskeligstilte familier året rundt. I julen kan man søke om hjelp til mat og gaver. I år sendte jeg inn for første gang. Har prøvd alle andre utveier (nav inkludert, men behandlingstiden deres er horribel). Jeg vet at mange allerede har fått gavekort og at pakker er sendt ut fra Rett fram opplevelser. Men er det flere der ute som fortsatt venter? Er det noen som vet om håpet er ute? Dette var mitt siste lille håp for litt mat i julen. Er syk og lever på lav uføretrygd. I tillegg har barnefar byttet jobb (som han stadig gjør), og da bruker NAV votter og vintre på å komme igang med nytt trekk (de må jo la ham få en sjanse til å betale selv først). Han er ute av bildet ellers, pga. vold mot meg. Bare i barnebidrag har jeg gått 20.000 i minus de siste månedene, og de pengene er det som har holdt nesa såvidt over vann. Så, er det noen som vet om jeg kan legge fra meg håpet? Sender de fortsatt ut? Og får man beskjed uansett? Kan selvfølgelig sende melding til dem, men tenker de har mer enn nok med jobben er allerede utfører. Kjenner bare at jeg er så sliten nå. Men vet samtidig at jeg ikke kan forvente å få noe. Det er jo ikke kun jeg som sliter, dessverre. 😢 Før var jeg den som ga, så det er vondt å stå på denne siden. Til dere som er i samme situasjon som meg; Masse lykke til. ❤️ Jeg håper dere kommer dere fint gjennom julen. Anonymkode: cc364...fc5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Jeg tror jeg hadde sendt dem en melding. Det kan ha skjedd en glipp, og da får de anledning til å svinge seg rundt. Ulike organisasjoner jobber på spreng om dagen, men veldig mye er jo alt delt ut, så noe kan ha skjedd. Jeg kjenner ikke til den aktuelle organsiasjonen her, bare til andre her lokalt hvor jeg bor. Håper det ordner seg, og sender deg en klem 💚 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Daisy-love skrev (3 timer siden): Jeg tror jeg hadde sendt dem en melding. Det kan ha skjedd en glipp, og da får de anledning til å svinge seg rundt. Ulike organisasjoner jobber på spreng om dagen, men veldig mye er jo alt delt ut, så noe kan ha skjedd. Jeg kjenner ikke til den aktuelle organsiasjonen her, bare til andre her lokalt hvor jeg bor. Håper det ordner seg, og sender deg en klem 💚 Jeg tok mot til meg og sendte en melding. Liker ikke å mase. Er jo så mange andre som også trenger hjelp, og disse jobber kun på frivillighet. Føler meg frekk som skjæra på tunet. Mads Hansen har innsamling hver jul og i år har han samlet inn over 4 millioner. For to år siden var jeg en av de som ga penger. Det var en MYE bedre følelse, selv om jeg den gangen var trist over alle som har det tøft. Jeg kunne iallfall bidra litt. Tusen takk for gode ord! ❤️ Håper du får en nydelig jul. Anonymkode: cc364...fc5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er en av dem som søkte hjelp hos dem i år. Jeg fikk svar og tilsendt digitalt gavekort 8-9 dager etter jeg fylte ut skjema deres. Håper du får svar fra dem før jul. Noen jeg kjenner søkte i fjor, men litt uti desember og e fikk aldri svar, så de var nok for seint ute. Jeg begynte å gråte når jeg fikk beskjed om at vi fikk gavekort. Jeg er utrolig takknemlig. Neste år er jeg forhåpentligvis mye bedre stilt slik at jeg har mulighet til å hjelpe andre. Anonymkode: b154b...ea4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei. Jeg vet at jeg på INGEN måte kan forvente hjelp, men jeg bare lurer på om flere enn meg venter. De fleste har vel fått med seg nevemagnetkalenderen til Mads Hansen, der han har opprettet en Spleis til Rett fram opplevelser. Et fantastisk tiltak som går til en organisasjon som hjelper vanskeligstilte familier året rundt. I julen kan man søke om hjelp til mat og gaver. I år sendte jeg inn for første gang. Har prøvd alle andre utveier (nav inkludert, men behandlingstiden deres er horribel). Jeg vet at mange allerede har fått gavekort og at pakker er sendt ut fra Rett fram opplevelser. Men er det flere der ute som fortsatt venter? Er det noen som vet om håpet er ute? Dette var mitt siste lille håp for litt mat i julen. Er syk og lever på lav uføretrygd. I tillegg har barnefar byttet jobb (som han stadig gjør), og da bruker NAV votter og vintre på å komme igang med nytt trekk (de må jo la ham få en sjanse til å betale selv først). Han er ute av bildet ellers, pga. vold mot meg. Bare i barnebidrag har jeg gått 20.000 i minus de siste månedene, og de pengene er det som har holdt nesa såvidt over vann. Så, er det noen som vet om jeg kan legge fra meg håpet? Sender de fortsatt ut? Og får man beskjed uansett? Kan selvfølgelig sende melding til dem, men tenker de har mer enn nok med jobben er allerede utfører. Kjenner bare at jeg er så sliten nå. Men vet samtidig at jeg ikke kan forvente å få noe. Det er jo ikke kun jeg som sliter, dessverre. 😢 Før var jeg den som ga, så det er vondt å stå på denne siden. Til dere som er i samme situasjon som meg; Masse lykke til. ❤️ Jeg håper dere kommer dere fint gjennom julen. Anonymkode: cc364...fc5 Går ut fra du bor i Drammens området.. Sjekk ut Temte Gård på facebook.. (Krokstadelva) De hadde gaver igjen i går❤️ Anonymkode: 365d0...66c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå