AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #41 Del Skrevet 27. desember 2024 I dag Frokost: havregrøt av 1,5 dl gryn og vann, 1 ss blåbærsyltetøy uten sukker. 1 glass appelsinjuice, 1 kopp kaffe. Lunsj: 1 rundstykke med edamerost, kokt skinke, salatblad og paprika. Vann. Middag: 1 bit Fish & Crisp, litt pommes frites, 1 dl erter, 1 ss ketchup. Vann. 2 pepperkaker (ferdigkjøpte hjerter) og 1 klementin. 1 glass cola uten sukker. Anonymkode: dd67f...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. desember 2024 #42 Del Skrevet 27. desember 2024 Loff med gulost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #43 Del Skrevet 27. desember 2024 Stekt egg,bacon,tomatbønner og et rundstykke til frokost. Kjeks med ost og druer til mellommåltid. Taco til middag. Riskrem til dessert. Litt Twist og potetgull innimellom. Blir vel noe kveldsmat også, mulig et rundstykke. Pepsi Max til alle måltider. Rekker ikke å bli veldig sulten i jula,akkurat! Anonymkode: 7837a...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 27. desember 2024 #44 Del Skrevet 27. desember 2024 En troika fire tyrkisk pepper taco 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #45 Del Skrevet 27. desember 2024 Frokost: Spekemat, eggerøre, ost, sylte, lammerull, godt brød, god honning, druer +++ og kaffe:) Lunsj: Varm sjokolade med pepperkaker og en twist(ja, den med BANAN tenk!) Middag: Laks med potet, agurksalat og lettrømme + julebrus Dessert: Multekrem og krumkake Snacks: Hjemmelagde tårnkakepinner, en klementin, pepsi max Kvelds: Vet ikke enda:P Nom nom nom:) Anonymkode: 4c09b...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #46 Del Skrevet 27. desember 2024 Øl og 8 mandler Anonymkode: 9d0e5...7ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 27. desember 2024 #47 Del Skrevet 27. desember 2024 Frokost/Lunsj : Pølse i brød x2 Middag: risgrøt Har også spist ett par kjeks innimellom:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 27. desember 2024 #48 Del Skrevet 27. desember 2024 I dag: Frokost: 2 brødskiver (brød jeg har bakt selv, har helt sluttet å kjøpe brød på butikken) - en med rødbetsalat og en med kyllingpålegg + ost. 1 stort glass melk. Rundt kl. 15:30 spiste jeg et par smultringer + en kopp brus. Middag: "pimpet" Grandiosa + brus. Jeg drikker stort sett brus gjennom dagen (Cola X, min store "last" i livet). I det siste har jeg stort sett spist 2 måltider og synes egentlig det fungerer greit. Jeg er på konstant slankekur (i hvert fall en stund fremover) og prøver derfor å spise mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #49 Del Skrevet 27. desember 2024 Frokost: Havregrøt (rørte inn et egg i slutten), cottage cheese, varme skogsbær og peanøttsmør. En scoop kreatin. Lunsj: Grovt frokostbrød med ost og skinke. En yt proteinshake med sjokoladesmak. En yoghurt. Litt grønnsaker på siden (gulrot, paprika og agurk) og et eple. Middag: To fiskeburgere, søtpotet- og pastinakkfries, mango og brokkoli. Regner med det blir litt is 🤭 Har vært på jobb i hele jula, og har ikke spist noe digg enda. Anonymkode: 1c4bf...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #50 Del Skrevet 27. desember 2024 Banan og kaffe da jeg stod opp, gryterett til middag. Ellers spist omtrent en bærepose med snop og julegodt gjennom dagen 😂 Anonymkode: 7321c...e1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #51 Del Skrevet 27. desember 2024 En pakke after eight, hjemmelaget pizza 3-4 stykker, dessert kake med is, noen biter twist, et eple, rundstykker til frokost, store feite biter sylte og røkelaks, ja skulle holde det.. Anonymkode: 5e3bd...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #52 Del Skrevet 27. desember 2024 Frokost: 2 egg og 1 glass melk. Lunsj1: To knekkebrød med ost og syltetøy Snacks: to biter lakris Lunsj på cafe: rekebaguett og pepsi max En halv kopp varm sjokolade Middag: Julepølse, medisterkake, rødkål og kålrotstappe 2 juleøl, 1 cola Anonymkode: fe2ab...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet 27. desember 2024 #53 Del Skrevet 27. desember 2024 Seks skiver ostesmørbrød, Monster, en 0.33L julebrus, tre pizzastykker hjemmelaget, venter på mammas karamellpudding atm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #54 Del Skrevet 27. desember 2024 Frokosten var en bolle med havregrøt med smørøye, sukker, kanel og knuste mandler. Lunsj var to surdeigsknekkebrød med smør og hvitost, et halvt marsipanbrød og 6 marianne drops. "Mellommåltid": En liten bolle med multekrem og en brun pinne. Middag var pinnekjøttrester, rotmos og stekt potet. Anonymkode: 8deb1...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
regnbuebarn Skrevet 27. desember 2024 #55 Del Skrevet 27. desember 2024 Et rundstykke med skinke. En potet, biff, soppstuing og grønnsaker, to glass vin og 6 sjokoladebiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 27. desember 2024 #56 Del Skrevet 27. desember 2024 Kaffe og tre amerikanske cookies (hjemmebakt) Tre kjøttkaker med brunsaus, litt kokt gulrot og 1,5 potet en skål krokan-is med fruktsalat et par never potetgull en rosa monster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #57 Del Skrevet 27. desember 2024 Første dagen med normalt kosthold etter 14 dager med fråtsing.. Og jeg er sulten!! Det er hardt å trappe ned til normalen. Men jeg får ikke på meg noen av buksene mine, så det er absolutt nødvendig..! Frokost: Havregrøt n/skummet melk. Lunsj: 3 knekkebrød med pålegg, 1 kokt egg. Middag: Hjemmelaget og sunn suppe. Snacks: 1 klementin, 1 eple. Anonymkode: 4eaa8...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 27. desember 2024 #58 Del Skrevet 27. desember 2024 1 liter kremet grønnsakssuppe, 4 knekkebrød med egg og ansjos, 1 seigmann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ermegselv Skrevet 27. desember 2024 #59 Del Skrevet 27. desember 2024 Uff dette er realt flaut men jeg har altså spist: 2 berlinerkranser ( disse julekakene) 1 lite stykke hjemmelaget vegetar pizza 1 stratos bar. Er jeg sulten? Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #60 Del Skrevet 27. desember 2024 Vi hadde taco i dag så jeg har spist det to ganger. Første runde, en pita og to skjell med kjøtt, mais, løk, guac, hot sauce, rømme og ost. Andre runde to skjell med kjøtt, mais, løk, guac, hot sauce, rømme og ost., Ellers så har det vært alt for mye sjokolade og kaffe, men i godt lag så. Må skjerpe meg for jeg er alt for tung og så begynner jeg å blir gammel og. Nytt år nye muligheter. Anonymkode: 49b6d...2a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå