Anonymous 91 Skrevet 23. desember 2024 #161 Del Skrevet 23. desember 2024 Mitt barn er ikke glad i pinnekjøtt. Så jeg har laget medisterkaker til henne + det blir pølser også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #162 Del Skrevet 25. desember 2024 Som barn likte ikke jeg heller pinnekjøtt, mamma erstattet røkt med urøkt, og etterhvert prøvde å vanne ut pinnekjøttet (mitt) dobbelt så lenge og skiftet ofte vann. Mitt lå bare på toppen over noen gulrøtter (for å se forskjellen) når vi dampet det. Da likte jeg det, så var tydligvis saltet som var problemet for meg. Anonymkode: e5bbc...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 25. desember 2024 #163 Del Skrevet 25. desember 2024 Verken barna våre eller samboeren min liker pinnekjøtt. Jeg lager pølser til dem. Og alle barna våre er i tillegg voksne. De har vært sånn hele livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 25. desember 2024 #164 Del Skrevet 25. desember 2024 Røkt kjøttpølse med potet og feks kålstuing ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #165 Del Skrevet 25. desember 2024 Ha kjøttpølse i tillegg. Det er godt sammen med potet og kålrotstappe. Anonymkode: b529a...496 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå