AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #21 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De ser usikre ut i blikket, litt småredde, kikker litt skjevt på meg eller ser i gulvet . De fleste gjør jo ikke dette, men en del Det er på jobb Anonymkode: c8445...3c9 Men kjenner dere ikke hverandre på jobb da? Anonymkode: 66f38...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 22. desember 2024 #22 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke alle, men en del. Jeg er en høy person, (nok til at en del kommenterer det), men ser snill ut. Jeg har psykiske problemer men tror jeg er flink til å skjule det. Eneste er at jeg er stresset/ "høyt oppe" ganske ofte. Men jeg er hyggelig og snill (tror og håper jeg). Jeg er ganske forsiktig og fremstår absolutt ikke dominant eller streng. Likevel blir en del mennesker røde i ansiktet når jeg er i rommet. Virker stressa, litt redde. Akkurat som at de ikke stoler helt på meg. Hvorfor?? Jeg fikk høre fra ei jente for noen år siden, at jeg var "shady". Hun sa det med godt humør men mente det helt alvorlig (dette var ikke i datingsammenheng). En annen person i rommet virket enig (vi snakket om hva det betydde, for den gangen visste jeg ikke hva "shady" betyr. Noen som skjønner hva dette dreier seg om? Jeg vil jo at folk skal trives rundt meg. Men jeg tenker faktisk mye på at jeg ikke må virke "skummel" ... Anonymkode: c8445...3c9 Gir du vibes som dette? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 22. desember 2024 #23 Del Skrevet 22. desember 2024 Hvordan oppfører du deg i sosiale sammenkomster da? Ser du mye på folk og er stille? Myser du pga synet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #24 Del Skrevet 22. desember 2024 Vel, det blir jo bare gjetting, men kanskje du utstråler usikkerhet eller noe de ikke helt blir klok på, og derfor reagerer deretter? For å gjøre folk komfortable er det alltid greit å være blid, hyggelig, lytte, prate (men også la andre komme til), hjelpe til, støttende og ja, rett og slett være en "grei kar". Vanskelig å si hvilke vibes du gir fra deg uten å kjenne deg dessverre. Anonymkode: 1f4f2...401 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #25 Del Skrevet 22. desember 2024 askjiir skrev (4 minutter siden): Gir du vibes som dette? Ja, eller sånn her? Anonymkode: 66f38...acc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 22. desember 2024 #26 Del Skrevet 22. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, eller sånn her? Anonymkode: 66f38...acc Jøss.. han var skummel, hadde kommet meg vekk. Endret 22. desember 2024 av askjiir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #27 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg er selv høy, pen og dominerende. Det er bare en fordel i jobbsammenheng. Det er ikke din jobb å fikse andres lave selvtillit. Anonymkode: 48faf...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #28 Del Skrevet 22. desember 2024 askjiir skrev (3 minutter siden): Jøss.. han var skummel, hadde kommet meg vekk. Å fy f. Mest creepy jeg har sett. Anonymkode: c8445...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #29 Del Skrevet 22. desember 2024 askjiir skrev (1 minutt siden): Jøss.. han var skummel. Ja, han var det😅 Anonymkode: 66f38...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #30 Del Skrevet 22. desember 2024 Hvor gammel er du, ts? Anonymkode: 1f4f2...401 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 22. desember 2024 #31 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å fy f. Mest creepy jeg har sett. Anonymkode: c8445...3c9 Okei, da ser du sikkert ikke like skummel ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #32 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor gammel er du, ts? Anonymkode: 1f4f2...401 30-ish Anonymkode: c8445...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #33 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke alle, men en del. Jeg er en høy person, (nok til at en del kommenterer det), men ser snill ut. Jeg har psykiske problemer men tror jeg er flink til å skjule det. Eneste er at jeg er stresset/ "høyt oppe" ganske ofte. Men jeg er hyggelig og snill (tror og håper jeg). Jeg er ganske forsiktig og fremstår absolutt ikke dominant eller streng. Likevel blir en del mennesker røde i ansiktet når jeg er i rommet. Virker stressa, litt redde. Akkurat som at de ikke stoler helt på meg. Hvorfor?? Jeg fikk høre fra ei jente for noen år siden, at jeg var "shady". Hun sa det med godt humør men mente det helt alvorlig (dette var ikke i datingsammenheng). En annen person i rommet virket enig (vi snakket om hva det betydde, for den gangen visste jeg ikke hva "shady" betyr. Noen som skjønner hva dette dreier seg om? Jeg vil jo at folk skal trives rundt meg. Men jeg tenker faktisk mye på at jeg ikke må virke "skummel" ... Anonymkode: c8445...3c9 Har en kollega som jeg og mange andre føler seg truet av. Hun er en rigid regelrytter og hvis du ikke følger hennes spill så blir du baksnakket og sladret om. Hun har også en veldig «truende» atferd i form av steinansikt, som mange opplever som skummel, dette har blitt tatt opp med ledelse og hun har da tatt dette som en trussel. Likevel opplever hun meg som en trussel og bruker nå alle krefter og midler på å forsøke å skvise meg ut av arbeidsplassen: Hvis du er sånn ts, så skjønner jeg godt om folk føler seg truet av deg. Anonymkode: 43df4...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #34 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Gjelder det bare kvinner eller også menn? Anonymkode: 1f4f2...401 Begge Anonymkode: c8445...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #35 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg har en kollega som på flere måter passer beskrivelsen til ts. Vedkommende er kanskje litt sosialt keitete og kan virke usikker, men oppfattes som utrolig hyggelig, hjelpsom og snill. Hva vedkommende sliter med på innsiden er det selvfølgelig vanskelig å si. Men grunnen til at andre kollegaer kanskje er stille (og eventuelt oppfører seg rart) rundt vedkommende er fordi han oppfattes som stille (spesielt i begynnelsen) og noe privat. Kanskje litt vanskelig å komme innpå? Spør lite spørsmål og gir lite av seg selv (sikkert på grunn av usikkerheten). Grunnen til at jeg selv kanskje oppfører meg rart rundt han fordi jeg selv er sosial keitete og sjenert og egentlig har lyst til å bli bedre kjent med han. Så de trenger ikke nødvendigvis føle seg truet av deg på en negativ måte, ts. Anonymkode: 1f4f2...401 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 22. desember 2024 #36 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg er som sagt stresset og litt "høyt oppe". Blir glad av å se mennesker, men blir også nervøs. Jeg kommer med en del spøker . Er redd for å si/gjøre noe galt og prøver å please folk rundt meg. Jeg virker nok usikker. Har en stor frykt for avvisning og tåler kritikk dårlig , men reagerer ikke utad . Anonymkode: c8445...3c9 Sjansen er stor for at du ikke er så flink til å skjule at du er nervøs og stresset som du tror du er. Slikt smitter over, og oppleves som uforutsigbart. At du i tillegg kommer med en del spøker, særlig om de ikke er særlig gode eller folk ikke forstår dem eller hva du mener med dem, og også er i overkant oppmerksom på andre mennesker i forsøk på å please, kan forterke den følelsen ytterligere. Selvfølgelig vanskelig å vite sikkert at det er dette som er problemet når jeg aldri har møtt deg, men ut fra hvordan du beskriver deg selv, høres det ut som du kunne tjent på å lære deg noen teknikker for å roe deg ned, stresse ned, ikke fyre deg sånn opp, være mer avslappet rundt folk. Og kanskje kutte ut spøkingen og passe på at du ikke er "all over" folk i forsøk på å please, med mindre dette pleier å bli godt mottatt. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #37 Del Skrevet 22. desember 2024 kan jo være at de holder på å prompe og så bruker de veldig mye krefter for å holde den inne. så de skyndter seg av gårde for å slippe ut prompen under kontrollerte forhold. Anonymkode: 095f0...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #38 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): kan jo være at de holder på å prompe og så bruker de veldig mye krefter for å holde den inne. så de skyndter seg av gårde for å slippe ut prompen under kontrollerte forhold. Anonymkode: 095f0...3ac Det er gøy å se folk fise forbi, ikke sant Anonymkode: c8445...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #39 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk høre fra ei jente for noen år siden, at jeg var "shady". I mine kretser betyr det at du driver med lyssky virksomhet. Altså ikke et kompliment. Du virker kanskje skummel. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er som sagt stresset og litt "høyt oppe". Blir glad av å se mennesker, men blir også nervøs. Jeg kommer med en del spøker . Er redd for å si/gjøre noe galt og prøver å please folk rundt meg. Jeg virker nok usikker. Har en stor frykt for avvisning og tåler kritikk dårlig , men reagerer ikke utad . Anonymkode: c8445...3c9 Er du sikker på at disse spøkene er passende i de gitte situasjonene? Om de sier du virker shady, så framstår du ikke som en usikker person, men det tvert motsatte. Anonymkode: e9b69...495 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #40 Del Skrevet 22. desember 2024 kommodevaran skrev (5 timer siden): Sjansen er stor for at du ikke er så flink til å skjule at du er nervøs og stresset som du tror du er. Slikt smitter over, og oppleves som uforutsigbart. At du i tillegg kommer med en del spøker, særlig om de ikke er særlig gode eller folk ikke forstår dem eller hva du mener med dem, og også er i overkant oppmerksom på andre mennesker i forsøk på å please, kan forterke den følelsen ytterligere. Selvfølgelig vanskelig å vite sikkert at det er dette som er problemet når jeg aldri har møtt deg, men ut fra hvordan du beskriver deg selv, høres det ut som du kunne tjent på å lære deg noen teknikker for å roe deg ned, stresse ned, ikke fyre deg sånn opp, være mer avslappet rundt folk. Og kanskje kutte ut spøkingen og passe på at du ikke er "all over" folk i forsøk på å please, med mindre dette pleier å bli godt mottatt. Dette er svaret, ts. Glem alt det vaset om at «de liker deg for du er høy og mørk». Stressa, nervøse folk snakker ofte uten å lytte eller uten å fange stemningen. Det gjør andre stressa og ukomfortable. Anonymkode: 075b4...a34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå