Gå til innhold

Tenner du på å fiste en kvinne??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 0.58):

Kjæresten min har etter lang tids mas omsider overtalt meg til å prøve fisting. Dvs det var ikke enkelt å få det til første gangen, men han har smale hender og jeg er godt voksen. Hadde aldri prøvd det før, men opplevelsen var fantastisk, så dette har liksom blitt min nye greie. Lykken er at muskulaturen er bra, så man kan båre slappe av -og stramme til senere med mindre greier der oppe ;) 

Saken er at jeg kjenner litt på skam fordi jeg liker dette, og dette kjennes ikke helt bra for meg. Sammen har vi det helt supert altså, men jeg bare lurer, -er det vi som er totalt rare, eller er det flere som liker dette?? 

Vær så snill ikke skriv så veldig mye negativt da, for jeg kjenner på nok skam fra før. 

Kvinne 46

Anonymkode: 34b9d...0a7

Gjør det dere selv synes godt, og pirrende for dere begge☺️ Har ikke gjort det selv på noen dame, men ja, at jeg hadde tent på det er helt sikkert! For bare å se henne nyte mer enn to fingre oppi, og tunga på klitoris er utrolig. 

Anonymkode: 9b3c0...a39

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fisting er deilig i rette settingen med rette dama. Kjør på å kos dere😊

Anonymkode: 72350...9a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA ,det vil jeg virkelig si. Det er noe helt spesielt eget ved å se neven sin sakte sakt gli inn i en deilig kåt fitte

Se finger etter finger gli inn

siden ser du knoken gli inn....

Lar fingrene beføle hennes indre..

Og sakte sakte knytter du neven 

Og lar den ............TA henne...

TAR henne sakte ...rytmisk lar den leke med g -punktet....

Tar henne ,,, men du beskriver for henne hvor flink hun er... hvor nydelig deilig og opp hissende  Det er å lå neven min TA henne

Fortelle henne hvor flink hun er som lar Neven min TA henne....

Lar henne vite hvor glad jeg blir nå hun lar fittespruten slippe løs

Forteller henne at jeg skal samle fittesprut i munnen  så hun og får smake .....å rå kline med henne eter hun har gitt meg denne urtrolige flotte og deilig gaven  av å fiste den deilige kåte fitta hennes...

Før vi smalter sammen i ett vått og deilig kyss.

Det er RÅTT DYRSIKT Deilig.

Mvh

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 0.58):

Kjæresten min har etter lang tids mas omsider overtalt meg til å prøve fisting. Dvs det var ikke enkelt å få det til første gangen, men han har smale hender og jeg er godt voksen. Hadde aldri prøvd det før, men opplevelsen var fantastisk, så dette har liksom blitt min nye greie. Lykken er at muskulaturen er bra, så man kan båre slappe av -og stramme til senere med mindre greier der oppe ;) 

Saken er at jeg kjenner litt på skam fordi jeg liker dette, og dette kjennes ikke helt bra for meg. Sammen har vi det helt supert altså, men jeg bare lurer, -er det vi som er totalt rare, eller er det flere som liker dette?? 

Vær så snill ikke skriv så veldig mye negativt da, for jeg kjenner på nok skam fra før. 

Kvinne 46

Anonymkode: 34b9d...0a7

Min x elsket dette, og samme med meg. Spenningen og det erotiske ved å sakte utvide inntil hele hånden passet. Veldig sexy samspill mellom begge. Og utrolig deilig og sexy med samleie i etterkant når hun var stor og vid. Ikke skam deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun hadde ønsket å prøve dette så kunne jeg tent på dette. Ikke noe jeg vil spørre partner om eller ytre ønske om. Jeg har en haug andre kinks jeg heller ville prøvd 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner ikke på å fiste en kvinne, deg. Fist i vei dere som ønsker, men det er ikke noe for meg.

Anonymkode: 17f38...f51

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En håndfull er opphissende, men de som ønsker to hender og klapping blir for mye for meg 

Anonymkode: 16d1c...eb6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

En håndfull er opphissende, men de som ønsker to hender og klapping blir for mye for meg 

Anonymkode: 16d1c...eb6

🤭🤣

Anonymkode: 85437...a62

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...