Ekko jenta Skrevet 14 timer siden #21 Del Skrevet 14 timer siden (endret) Så ikke kjør han rundt! Han er ikke noe barn eller baby, og du er ikke moren hans. si at fra 1 januar må du klare deg selv , «spør du så får du nei» så lei er jeg, but still live u lol (unntatt alvorlig helserelatert greier) 😂 Endret 14 timer siden av Ekko jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekko jenta Skrevet 14 timer siden #22 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du er urimelig, fordi han har nok av annet å konsentrere seg om med studier. Vil du at han skal gjøre det mindre bra på studiet fordi han må følge opp dine krav? Kjærlighetsforhold er å gi og ta, motta og overlate. Det er ikke krav og ultimatum, da går alt på skeive til slutt. Anonymkode: b4498...587 Det er ikke noe rakettforskning å ta lappen mens man er på studie. Jeg tok og betalte det selv med deltidsjobb når jeg gikk på vgs. (og jeg har helseproblemer) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #23 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Idioti å bli et selvstendig voksent menneske? Den er grei….. Anonymkode: 19d8a...cd6 Man trenger lappen for å være selvstendig? Da bor man ganske langt ut på bygda, i alle fall... Anonymkode: 3d3fc...94a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #24 Del Skrevet 10 timer siden Hadde sagt jeg ikke gadd å kjøre han mer. Anonymkode: 2e404...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 10 timer siden #25 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bli med han på kjøretimene. Anonymkode: eeb9b...42b Er hun moren hans??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 10 timer siden #26 Del Skrevet 10 timer siden Rimelig idiotisk ultimatum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #27 Del Skrevet 10 timer siden Meowmere skrev (6 timer siden): Hvor mye koster et førerkort nå? Jeg tror jeg betalte totalt 6000 for mitt da jeg tok det. Sønnen min fikk førerkortet i august og det kostet tett oppunder 40000 kr Anonymkode: 678fb...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #28 Del Skrevet 10 timer siden Trøndere1 skrev (7 timer siden): Uansett hva noen sier. På et tidspunkt i livet trenger man førerrett til bil. Det henger nøye sammen med å bli nogen lunde voksen. Det er et minstekrav etter at man er 18 år. Nei, det gjør man ikke, mange klarer seg helt fint uten lappen. Anonymkode: 01705...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #29 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sikkert en upopulær mening men det er noe usjarmerende med såpass voksne menn som ikke diller seg til å ta førerkort Anonymkode: f66d2...b30 Her jeg bor er det bare en unødvendig ting å ha. Dessuten er det vel ikke noe mer for mannfolk enn andre å ha førerkort? Slutt å kjør ham rundt og la ham fikse seg sjøl. Å ikke være selvstendig og å ha midler til å leve det livet man vil, er noe annet enn å gidde å ta lappen. Anonymkode: 0a207...125 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 8 timer siden #30 Del Skrevet 8 timer siden Jeg synes ikke du kan gi et ultimatum om at han skal ta førerkort - men du kan absolutt sette ned foten i forhold til å kjøre ham rundt hele tiden. Han må ta konsekvensen av at han ikke har førerkort, det er ikke noe som skal gå ut over deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå