Gå til innhold

Er lovebombing noe som skjer før sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sant . Men det er vel lov å vise en forelskelse også☺️

Anonymkode: 328da...b37

Hva er han forelsket i? Han kjenner deg jo ikke.

Anonymkode: 9d80d...0dd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er mulig å være betatt iallefall. Det virker sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er mulig å være betatt iallefall. Det virker sånn. 

Du er enhver narsissist sin drømmedame, du er så naiv at det er skummelt. Lærte du ingenting av din forrige opplevelse med love bombing?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det går da fint an å være forelsket i noen man ikke kjenner spesielt godt. Forelsket i de egenskapene man har sett. Selv om det ikke er hele personen er jo følelsene de samme. Det er ikke sånn for alle, eller engang for de fleste, at forelskelse er noe som kommer snikende først når man har blitt godt kjent. Som oftest skjer forelskelse lenge før man har blitt kjent med alle personens trekk og egenskaper - kanskje når man bare har et ytre å gå etter til og med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Doolittle skrev (6 minutter siden):

Det går da fint an å være forelsket i noen man ikke kjenner spesielt godt. Forelsket i de egenskapene man har sett. Selv om det ikke er hele personen er jo følelsene de samme. Det er ikke sånn for alle, eller engang for de fleste, at forelskelse er noe som kommer snikende først når man har blitt godt kjent. Som oftest skjer forelskelse lenge før man har blitt kjent med alle personens trekk og egenskaper - kanskje når man bare har et ytre å gå etter til og med.

Hvis du har lest de andre trådene til ts så skjønner du at denne mannen ikke er forelsket, men at han lovebomber henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du har lest de andre trådene til ts så skjønner du at denne mannen ikke er forelsket, men at han lovebomber henne. 

Sååå mye er jeg ikke på KG at jeg holder styr på hvilke anonyme kontoer som legger ut hvilke tråder. Jeg legger merke til de som skriver under nick, men alle de anonyme kontoene bare svever forbi. 

Jeg svarte på et spørsmål i tråden, og svaret mitt er generelt nok til at jeg er fornøyd med det uansett hvilke andre tråder TS har eller ikke har starta i det siste. 

Når det er sagt er det jo bare mannen selv som vet om han lovebomber. Alle vi andre bare tolker den begrensede infoen vi har og gjetter ut fra det. Jeg velger stort sett å tenke at de fleste mennesker jeg møter ikke er superkyniske og slemme inntil de viser meg det motsatte, så jeg lar tvilen komme denne fyren også til gode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er enhver narsissist sin drømmedame, du er så naiv at det er skummelt. Lærte du ingenting av din forrige opplevelse med love bombing?

Hva skal hun gjøre, da? Tenke at alle som viser interesse for henne er kjipe og lovebomber henne? Venne seg til å tenke at alle som viser tegn til å like henne umulig kan være ærlige? At hun ikke er en person vanlige, ålreite menn og/eller kvinner kan vise interesse for? Det er jo oppskriften på et bittert og ensomt liv. Om man skal gå rundt og være redd for å bli såra hele tida tør man jo ikke ta sjansene man må ta for å finne noe som er bra. Noen ganger må man ta sats og hoppe i det, gå på trynet, børste av seg igjen og hoppe i det igjen neste gang man finner noe som ser fint ut. Man kan ikke være så redd for å tape at man ikke tør å vinne.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Doolittle skrev (2 minutter siden):

Hva skal hun gjøre, da? Tenke at alle som viser interesse for henne er kjipe og lovebomber henne? Venne seg til å tenke at alle som viser tegn til å like henne umulig kan være ærlige? At hun ikke er en person vanlige, ålreite menn og/eller kvinner kan vise interesse for? Det er jo oppskriften på et bittert og ensomt liv. Om man skal gå rundt og være redd for å bli såra hele tida tør man jo ikke ta sjansene man må ta for å finne noe som er bra. Noen ganger må man ta sats og hoppe i det, gå på trynet, børste av seg igjen og hoppe i det igjen neste gang man finner noe som ser fint ut. Man kan ikke være så redd for å tape at man ikke tør å vinne.

Du har ikke lest de andre trådene, hadde du gjort det så hadde du visst at fyren allerede har vist minst 3 røde flagg, og det var allerede etter kun det første møtet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan jeg spørre hva som får deg til tenke at han lovebomber meg med henhold til den andre tråden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan jeg spørre hva som får deg til tenke at han lovebomber meg med henhold til den andre tråden? 

Det har både jeg og flere svart deg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du har ikke lest de andre trådene, hadde du gjort det så hadde du visst at fyren allerede har vist minst 3 røde flagg, og det var allerede etter kun det første møtet. 

Hvilke andre tråder? 

Jeg må tilstå at jeg som regel ikke kan se hvilke AB innlegg som er skrevet av hvem, men mulig du er mye flinkere en meg der. 

Det jeg leser av ditt innlegg er at du sykeliggjør forelskelse og oppmerksomhet, og trolig har noen dårlige erfaringer som du trenger å bearbeide. 

Så kan du jo fortelle hvem jeg er, siden jeg poster som AB. 

Anonymkode: 622c9...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det jeg leser av ditt innlegg er at du sykeliggjør forelskelse og oppmerksomhet, og trolig har noen dårlige erfaringer som du trenger å bearbeide. 

🤣🤣🤣

Det kan jo være lurt å informere seg før man uttaler seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilke andre tråder? 

Jeg må tilstå at jeg som regel ikke kan se hvilke AB innlegg som er skrevet av hvem, men mulig du er mye flinkere en meg der. 

Så kan du jo fortelle hvem jeg er, siden jeg poster som AB. 

Anonymkode: 622c9...5ef

Ts her 😊 ja jeg tror også at denne personen har et skrekkslagent forhold til menn. Kan ikke forstå at dette skal være lovebombing. At folk kan være så sikre ut ifra dette lille jeg har skrevet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Doolittle skrev (9 timer siden):

Sååå enig! Skal jeg bar unngå menn som vil meg vel? Skal jeg gå for en mann som bare gir en mellomting? Er det virkelig så røde flagg med en fyr som vil gi deg blomster for å vise sin begeistring? Jeg ble glad men overrasket. Han bruker såpass mye tid på meg at han aldri ville gjort det om det var falskt. 

Det er noe som heter betatthet/forelskelse også. Noen blir fortere forelsket enn andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...