Gå til innhold

Når mannen ikke holder ut noe lenge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rosa Gnom skrev (20 minutter siden):

Krem hjelper der og da ja. Som jeg skrev. Uansett en teit løsning da det meste sitter i det øverste hodet. Blir litt som å tisse i buksen for å holde seg varm. Ja, det hjelper der og da,men det løser ingenting. Det må man jobbe med seg selv for. Alt dette er stort sett bare mentalt. At du slapper mer av,understreker jo bare poenget om at dette kun er mentalt. Det kan lett trenes opp. Hvis man gidder.

Sier professoren som vet alt🤪

Anonymkode: ab805...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sier professoren som vet alt🤪

Anonymkode: ab805...4d0

Det hevder jeg heller ikke,men du stiller ikke noen spørsmål. Så da ender jeg med det. Kan sikkert finne noen kilder på det. Det å få ståpikk,holde ut,potens med mer sitter stort sett alltid mellom ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

La han bare komme, runde 2 pleier å gå bedre.

Anonymkode: cf977...926

Nei, det funket fint før men den blir som regel ikke skikkelig stiv da. Og det er ikke digg for noen.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette kan ikke være seriøst? Er det noen med småbarn som ønsker at sex’en skal vare evig? Så lenge du får orgasme så er det vel greit at det er en kjappis. Kan jo ta en runde til om man orker

Anonymkode: 9207a...0de

Hva er det du babler om? Vil ikke at det skal vare evig, jeg vil det skal vare mer enn ett minutt. Jeg skriver jo til og med at jeg heller vil bli skikkelig penetrert enn å få orgasme, så hva er poenget ditt?

Hvorfor er det over når han kommer første gang?

Runde to pleier å være lenger..

Anonymkode: b048f...0fa

Som regel blir den ikke skikkelig stiv da, og det er ikke særlig godt for noen av oss.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Begrepet «pre-wank» er et begrep av en grunn.

Håpefulle tenåringsgutter verden rundt tyr til pre-wank ved det minste håp om få ligge.

Anonymkode: f8f9a...ea0

Han har gjort det en del timer før med minimal effekt, men bør sikkert gjøres nærmere samleiet kanskje.

Anonymkode: a6322...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 10.06):

La han bare komme, runde 2 pleier å gå bedre.

Anonymkode: cf977...926

Man gidder jo ikke to runder med mindre det er ei usaklig digg dame man bare må nyte til det maksimale mens man har sjangsen. 

Anonymkode: 33a30...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Man gidder jo ikke to runder med mindre det er ei usaklig digg dame man bare må nyte til det maksimale mens man har sjangsen. 

Skjønner det er sånn for dere med lavt libido og fuskete tenning. 

Anonymkode: 52c47...1d1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Deg om det ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er ikke runde 2 også bedre for mannen da? Min erfaring med er at orgasmene i runde 2 så og si alltid er bedre enn nr 1 😉 

Anonymkode: aee86...eb2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke runde 2 også bedre for mannen da? Min erfaring med er at orgasmene i runde 2 så og si alltid er bedre enn nr 1 😉 

Min erfaring er motsatt. Nr 2 er mer som et nys å regne. Ikke verdt det for min del.
Etter 1 omgang er jeg ferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gift med en som er ferdig på et par minutter her 🙂 Vi tar oss god tid til forspill med meg i fokus. Enten kommer vi på likt eller så gir han seg ikke når han er ferdig. Jeg er heldig nok til at han fortsetter med hånd eller munn. Vi bruker kondom så ingen søl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 0.08):

Han er selvsagt interessert i å gjøre noe med saken, men pga. flytting og julestri har det vært alt for lite tid til det. Han er ikke en fyr som onanerer noe særlig, og han synes ikke det hjelper på utholdenheten heller fordi det ikke er like godt som "the real deal".

Jeg stiller spørsmål ved hvor interessert han er? Det handler ikke bare om onani, men om målbevisst trening og teknikker. 

Jeg har bedrevet mye edging, og langvarig onani oppigjennom, og nå er det slik at jeg ønsker meg evnen til å komme av en kjappis. Heldigvis blir ikke dama frustrert om jeg må avslutte uten orgasme. En del kvinner tar seg veldig nær av det, og føler seg mislykket som partner. 

Anonymkode: 2a099...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

En del kvinner tar seg veldig nær av det, og føler seg mislykket som partner. 

Jeg tar meg absolutt ikke nær av det. Men foretrekker helt klart om han kommer etter 1 minutt, om alternativet er aldri.

Etter 8-10 minutter samleie er det ganske bortkastet for min del. Da begynner det Etterhvert å bli sårt og ganske så kjedelig. 

Samleie er best helt i starten.

Det beste med sex, det som gir mest nytelse, har vi alltid før selve samleie. Samleie blir mest en koselig og god avslutning på ellers deilig sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med sex, det som gir mest nytelse, har vi alltid før selve samleie. Samleie blir mest en koselig og god avslutning på ellers deilig sex.

Jada, mange har det slik. TS har tydeligvis litt andre preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.12.2024 den 10.34):

Søk opp Fatboy Cocksheat fra Perfect Fit. De kommer i ulike lengder og tykkelser. Han vil kjennes større og få en utholdenhet av en annen dimensjon. 

Når du er fornøyd, ta den av og la han få ta ut resten. 

Anonymkode: 2bf86...3fc

Denne er prøvd noen ganger her. Han blir definitivt større men den stimulerer han såpass intenst at han spruter raskt inne hylsteret, helt patetisk. 

Endret av A_Cuckoldress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 11.56):

Skjønner det er sånn for dere med lavt libido og fuskete tenning. 

Anonymkode: 52c47...1d1

Man har jo ikke lav libido eller fuskete tenning bare fordi man foretrekker attraktive sexpartnere. 

AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 12.02):

Deg om det ;)

Om du elsker å ligge med damer midt-på-treet you do you.

AnonymBruker skrev (På 23.12.2024 den 12.06):

Nei. Ikke noe behov for runde 2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo det minste problemet om mannen din kommer fortidlig. Dette kan lett trenes opp med knipeøvelser for mannen, lett å google.   Bare ikke la han trene for mye, fort gjort å trene for mye slik at han kan få problem med å komme.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...