AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #1 Del Skrevet 21. desember 2024 Vi har småbarn og baby og inntil nylig har vi ikke hatt noen komfortabel plass å ha sex pga. liten leilighet, uten fare for å vekke barna, og det har resultert i lite sex den siste tiden, ikke mer enn en gang per 1-2 uker. Det har resultert i at samboeren min har lav utholdenhet og kommer for fort. Han er veldig god i senga og han er opptatt av mine behov, så det å komme er ikke noe problem. Saken er at jeg er glad i å bli penetrert og "tatt" skikkelig, og hvis alt klaffer synes jeg det kan være mye bedre enn orgasme. Men det går jo ikke når det skal så lite til før han kommer. Før da vi hadde bedre tid til sex og hadde det flere ganger i uka kunne vi holde på lenge i slengen uten problem, og jeg var aldri bekymret for at han skulle komme før meg. Han er selvsagt interessert i å gjøre noe med saken, men pga. flytting og julestri har det vært alt for lite tid til det. Han er ikke en fyr som onanerer noe særlig, og han synes ikke det hjelper på utholdenheten heller fordi det ikke er like godt som "the real deal". Hvor ofte må man egentlig ha sex for å opprettholde utholdenheten? Noen tips her? Savner skikkelig god sex. Anonymkode: a6322...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 21. desember 2024 #2 Del Skrevet 21. desember 2024 Denne tråden må jeg følge litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #3 Del Skrevet 21. desember 2024 Utholdenheten går dramatisk ned om man ikke har utløsning hver dag. Anonymkode: 3e287...727 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #4 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Utholdenheten går dramatisk ned om man ikke har utløsning hver dag. Anonymkode: 3e287...727 Hehe, hver dag er urealistisk! Anonymkode: a6322...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #5 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hehe, hver dag er urealistisk! Anonymkode: a6322...d18 Det er det da ikke, det trenger ikke ta mer enn 5-10 minutter å ta seg en runk Anonymkode: d7359...7bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #6 Del Skrevet 22. desember 2024 La han bare komme, runde 2 pleier å gå bedre. Anonymkode: cf977...926 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #7 Del Skrevet 22. desember 2024 Søk opp Fatboy Cocksheat fra Perfect Fit. De kommer i ulike lengder og tykkelser. Han vil kjennes større og få en utholdenhet av en annen dimensjon. Når du er fornøyd, ta den av og la han få ta ut resten. Anonymkode: 2bf86...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #8 Del Skrevet 22. desember 2024 Dette kan ikke være seriøst? Er det noen med småbarn som ønsker at sex’en skal vare evig? Så lenge du får orgasme så er det vel greit at det er en kjappis. Kan jo ta en runde til om man orker Anonymkode: 9207a...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #9 Del Skrevet 22. desember 2024 Hvorfor er det over når han kommer første gang? Runde to pleier å være lenger.. Anonymkode: b048f...0fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #10 Del Skrevet 22. desember 2024 Du kan vel gi han en avsugning hver natt uten at det forstyrrer ungene. Det er det minste man burde kunne forlange av en kone når man har morrabrød. Anonymkode: ec068...bd1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #11 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Utholdenheten går dramatisk ned om man ikke har utløsning hver dag. Anonymkode: 3e287...727 Skriver under på denne. Jeg tar noen ganger en whisky shot også, for å holde ut litt ekstra 😄 Anonymkode: 76ee5...139 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #12 Del Skrevet 22. desember 2024 Pjur bedøvende spray, kondomer, eller at han tar seg en runk tidligere på dagen. Anonymkode: 154fc...abc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #13 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor er det over når han kommer første gang? Runde to pleier å være lenger.. Anonymkode: b048f...0fa Det er en god del menn som ikke klarer mer enn en rundt Anonymkode: d64dd...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #14 Del Skrevet 22. desember 2024 Hadde samme problemet tidligere, og prøvde en krem (xylocain) som jeg smurte på penishodet litt før penitrering. Etter noen ganger så slappet en mer av , så det er ikke noe problem lengre 🙂 Anonymkode: ab805...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #15 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vi har småbarn og baby og inntil nylig har vi ikke hatt noen komfortabel plass å ha sex pga. liten leilighet, uten fare for å vekke barna, og det har resultert i lite sex den siste tiden, ikke mer enn en gang per 1-2 uker. Det har resultert i at samboeren min har lav utholdenhet og kommer for fort. Han er veldig god i senga og han er opptatt av mine behov, så det å komme er ikke noe problem. Saken er at jeg er glad i å bli penetrert og "tatt" skikkelig, og hvis alt klaffer synes jeg det kan være mye bedre enn orgasme. Men det går jo ikke når det skal så lite til før han kommer. Før da vi hadde bedre tid til sex og hadde det flere ganger i uka kunne vi holde på lenge i slengen uten problem, og jeg var aldri bekymret for at han skulle komme før meg. Han er selvsagt interessert i å gjøre noe med saken, men pga. flytting og julestri har det vært alt for lite tid til det. Han er ikke en fyr som onanerer noe særlig, og han synes ikke det hjelper på utholdenheten heller fordi det ikke er like godt som "the real deal". Hvor ofte må man egentlig ha sex for å opprettholde utholdenheten? Noen tips her? Savner skikkelig god sex. Anonymkode: a6322...d18 kle deg mer utfordrende. Anonymkode: 2b65e...a54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 22. desember 2024 #16 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vi har småbarn og baby og inntil nylig har vi ikke hatt noen komfortabel plass å ha sex pga. liten leilighet, uten fare for å vekke barna, og det har resultert i lite sex den siste tiden, ikke mer enn en gang per 1-2 uker. Det har resultert i at samboeren min har lav utholdenhet og kommer for fort. Han er veldig god i senga og han er opptatt av mine behov, så det å komme er ikke noe problem. Saken er at jeg er glad i å bli penetrert og "tatt" skikkelig, og hvis alt klaffer synes jeg det kan være mye bedre enn orgasme. Men det går jo ikke når det skal så lite til før han kommer. Før da vi hadde bedre tid til sex og hadde det flere ganger i uka kunne vi holde på lenge i slengen uten problem, og jeg var aldri bekymret for at han skulle komme før meg. Han er selvsagt interessert i å gjøre noe med saken, men pga. flytting og julestri har det vært alt for lite tid til det. Han er ikke en fyr som onanerer noe særlig, og han synes ikke det hjelper på utholdenheten heller fordi det ikke er like godt som "the real deal". Hvor ofte må man egentlig ha sex for å opprettholde utholdenheten? Noen tips her? Savner skikkelig god sex. Anonymkode: a6322...d18 Synd at han ikke liker onanering for det er den beste og enkleste måten for menn å trene på utholdenhet på. Resten blir jo bare diverse kremer,kjerringråd og lignende. Se på det litt som ett maraton. Eneste måten å faktisk trene til ett maraton er å løpe. Hjelper ikke å smøre kremer på føttene av den grunn. Kanskje ett enkelt hjelpemiddel der og da,men problemet er der. Enten onanering eller ved at han øver mens han penetrerer deg. At han faktisk klarer å stoppe å holde igjen like før han kommer,knipeøvelser med mer. Så tar dere bare noen sekunder pause og lignende. En annen ting som også kan fungere er rett og slett bare mer sex. Oftere og lenger. Han må ialefall trene på dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #17 Del Skrevet 22. desember 2024 Begrepet «pre-wank» er et begrep av en grunn. Håpefulle tenåringsgutter verden rundt tyr til pre-wank ved det minste håp om få ligge. Anonymkode: f8f9a...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #18 Del Skrevet 22. desember 2024 Rosa Gnom skrev (36 minutter siden): Synd at han ikke liker onanering for det er den beste og enkleste måten for menn å trene på utholdenhet på. Resten blir jo bare diverse kremer,kjerringråd og lignende. Se på det litt som ett maraton. Eneste måten å faktisk trene til ett maraton er å løpe. Hjelper ikke å smøre kremer på føttene av den grunn. Kanskje ett enkelt hjelpemiddel der og da,men problemet er der. Enten onanering eller ved at han øver mens han penetrerer deg. At han faktisk klarer å stoppe å holde igjen like før han kommer,knipeøvelser med mer. Så tar dere bare noen sekunder pause og lignende. En annen ting som også kan fungere er rett og slett bare mer sex. Oftere og lenger. Han må ialefall trene på dette. Og du har prøvd alt? Så du vet at krem e bare tull😯 jeg har prøvd krem og det funket kjempebra. Etter noen ganger så slapper du av med stresset for å holde ut lengst mulig, og du får raskere resultat en det andre du ramser opp🙂 Anonymkode: ab805...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 22. desember 2024 #19 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Og du har prøvd alt? Så du vet at krem e bare tull😯 jeg har prøvd krem og det funket kjempebra. Etter noen ganger så slapper du av med stresset for å holde ut lengst mulig, og du får raskere resultat en det andre du ramser opp🙂 Anonymkode: ab805...4d0 Krem hjelper der og da ja. Som jeg skrev. Uansett en teit løsning da det meste sitter i det øverste hodet. Blir litt som å tisse i buksen for å holde seg varm. Ja, det hjelper der og da,men det løser ingenting. Det må man jobbe med seg selv for. Alt dette er stort sett bare mentalt. At du slapper mer av,understreker jo bare poenget om at dette kun er mentalt. Det kan lett trenes opp. Hvis man gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #20 Del Skrevet 22. desember 2024 Sørg for at han før tømt seg ca annen hver dag. Så kommer utholdenheten seg etter hvert. mann42 Anonymkode: 06b9c...85b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå