AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #1 Del Skrevet 21. desember 2024 Halla. Nærmeste pårørende.. jeg har ingen voksne som jeg har nære nok. Hvem er det vanlig å bruke ? Jeg er en skilt kvinne i 30 årene. Har ikke noe greit forhold til mine foreldre om noe skulle skje. Barna er for små, og eksen er den som alltid har vært her, men han er en eks. Søsteren min er kanskje den som er nærmest, men vil ikke plage henne unødig om noe skulle skje heller. Mest sannsynlig gjør det ikke det. Hvem har man egentlig ? Anonymkode: 99f1b...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #2 Del Skrevet 21. desember 2024 Nærmeste pårørende blir jo ikke kontaktet om det ikke er nødvendig, sett søsteren din om hun er nærmest. Jeg har hatt en periode hvor jeg oppriktig ikke hadde noen og min nærmeste pårørende var sjefen. Anonymkode: 40025...222 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #3 Del Skrevet 21. desember 2024 Det kan også være en nær venn, må ikke være familie. Nærmeste pårørende har litt flere rettigheter og får mer informasjon. Anonymkode: bf3db...24e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #4 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg har en venninne, hatt hun som pårørende i sikkert 10 år. Hun har jo aldri blitt kontaktet (og jeg har vært innlagt på sykehus i denne perioden). Anonymkode: 71677...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #5 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Halla. Nærmeste pårørende.. jeg har ingen voksne som jeg har nære nok. Hvem er det vanlig å bruke ? Jeg er en skilt kvinne i 30 årene. Har ikke noe greit forhold til mine foreldre om noe skulle skje. Barna er for små, og eksen er den som alltid har vært her, men han er en eks. Søsteren min er kanskje den som er nærmest, men vil ikke plage henne unødig om noe skulle skje heller. Mest sannsynlig gjør det ikke det. Hvem har man egentlig ? Anonymkode: 99f1b...ac2 Søsteren din. Husk dette er sånn ca bare aktuelt at de kontakter din søster om du dør. Jeg satte kjæreste. Vurderer sette de eldste barna på 18 år og. Har ingen kontakt med øvrig familie,ville aldri hatt de som pårørende heller. Anonymkode: 6ad82...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #6 Del Skrevet 21. desember 2024 Selvsagt din søster? Og evt din eks, spesielt hvis barna er felles? Anonymkode: a1849...371 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marix Skrevet 21. desember 2024 #7 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg har min eks som nærmeste pårørende (vi har vært skilt i snart 7 år), rett og slett fordi vi har barna 50/50 og om det skulle skje noe med meg trenger jeg at han får beskjed asap slik at barna evt blir tatt hånd om/fulgt opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå