AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #1 Del Skrevet 21. desember 2024 Kjøpte i dag en pakke med det og anger, all baksten satt godt fast dessverre. Jeg byttet til de siste arkene av et annet bakepapir jeg hadde igjen, og ingenting satt fast på dem, tror det er anglamark fra coop. Anonymkode: 5caba...4b0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #2 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kjøpte i dag en pakke med det og anger, all baksten satt godt fast dessverre. Jeg byttet til de siste arkene av et annet bakepapir jeg hadde igjen, og ingenting satt fast på dem, tror det er anglamark fra coop. Anonymkode: 5caba...4b0 Noen ting gjør seg best når de er kjøpt på matbutikk. Noe særlig kronebesparelse var det vel ikke ikke mellom matbutikken og Biltema? Anonymkode: 8d46b...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #3 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kjøpte i dag en pakke med det og anger, all baksten satt godt fast dessverre. Jeg byttet til de siste arkene av et annet bakepapir jeg hadde igjen, og ingenting satt fast på dem, tror det er anglamark fra coop. Anonymkode: 5caba...4b0 Jeg pleier alltid å kjøpe bakepapir ark på Dollarstore i Sverige, koster 10kr for 20 ark, de er best mener jeg. Anonymkode: 71bf4...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #4 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen ting gjør seg best når de er kjøpt på matbutikk. Noe særlig kronebesparelse var det vel ikke ikke mellom matbutikken og Biltema? Anonymkode: 8d46b...ab7 Det var ikke for å spare penger, det var fordi jeg trengte og de hadde når jeg var der ett ærend. Og nå deler jeg min erfaring om det. Anonymkode: 5caba...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå