AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #21 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan er dette relevant for en barnefamille? Anonymkode: b58d4...145 Hvor i HI står det at det er forbudt for andre enn barnefamilier å svare i tråden? Anonymkode: e02b7...8ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #22 Del Skrevet 9 timer siden Dere har alt for liten egenkapital... Dere kunne hatt dobbelt så høy lønn, og ingen barn, og likevel ikke fått mer i lån, fordi dere ikke har egenkapital.... Men etter nyttår er det kun krav om 10% egenkapital, så da vil det kunne åpne seg mer muligheter. Anonymkode: bb6db...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #23 Del Skrevet 6 timer siden Har dere søkt husbanklån da? Nå er jo kassen tom, men den fylles jo opp igjen 1.1, så du bør undersøke om dere tilfredsstiller kravene. Anonymkode: 57053...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #24 Del Skrevet 1 time siden Spar opp mer egenkapital, ja. Er det noe dere kan selge? Kan dere skaffe en kausjonist? Anonymkode: 9bfd6...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #25 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dere tjener begge godt under snittet, men Nordeas lånekalkulator antyder at dere kan kjøpe for 3,8-4 mill Anonymkode: 4fc61...922 Må trekke fra barna da, reduserer somregel 500k per barn Et alternativ kan være husbanken hvis dere ikke får lån og dere har barn Anonymkode: 25598...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #26 Del Skrevet 1 time siden Her jeg bor vil jeg ikke engang kunne kjøpe leilighet med 2 mill i EK så lenge jeg ikke får meg en godt betalt jobb. Triste greier. Anonymkode: 728b3...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå