Gå til innhold

Herregud!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Vel saken er den at jeg før jul hadde et forhold til en mann i 3 -4 mnd. det var alltid meg som mld ham, men da ringte han alltid og inviterte meg opp til ham. Også når han hadde flere kompiser på besøk, som jeg ikke kjente fra før. Vel bra tegn tenkte nå jeg :klaske:

Etter jul mista vi litt kontakten, jeg sendte to mld som han ikke svarte på Fy Fy dum mann!

Men på lørdag klarte jeg og sende en mld, og han svarte og kom og møtte hjem, vi drakk masse drinker og gikk self hjem sammen.....lur jeg :ironi:

Nå her jeg sendt ham en mld, to dager siden og han har ikke svart! Har skjedd en gang før at han hadde mob av pga ferie med sønnen. Han får mye jobb tlf.

Jeg bør vel lese den der boka boka en gang til Han er faktisk ikke int!!! Noen må jo ha det inn med teskje :forvirret:

Men ha er liksom veldig oppmerksom når vi er sammen, veldig gentlemann, restuanter, spanderer middager, drinker osv. Og han er absolutt ikke noe play around type. Det vet jeg faktisk, for de fleste venninne mine er/ har vert gift/samboere med slike så jeg kan lukte dem :ler:

Har visst hvem han er i mange år også så det vet jeg ihvertfall

Men saken er: jeg vil ringe ham!!! kan jeg det? Uten å virke helt desp liksom. Gjør jeg det skal jeg selvsagt være tøff jente og hale iland klare og tydelige svar som selv en treiging som meg kan fatte.

Selv om dette sikker burde være klinkende klart...er det helt fjernt å ringe liksom? Er ikke slik at jeg kan treffe ham tilfeldig heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hbis du er hypp på å bli brukt som et sted han kan tømme seg når lysten melder seg kan du helt sikkert ringe... ;)

Men jeg tror du er akkurat det for han, et sted han får sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hmm du har vel sikkert rett...Er vel ikke akkurat hypp på det, men ikke noe veldig seriøst heller....

Litt mer sånn sexvenn egentlig

Men da må han jo oppføre seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trådstarter igjen

Grunnen er egentlig at jeg kunne veeeldig godt tenke meg en elsker etterhvert. Har vært singel lenge og gidder ikke ONS lenger.

Men er absolutt ingen i området som er sktuell, heller ingen venners venner. Og så blir jeg helt utmattet bare av tanken på flørte med en hvemsom helst i en eller annen bar.

Rett og slett lei hele skjekke opplegget. Gidder ikke nett dating heller, har prøvd, men jeg har begrensede fridager og orker ikke kaste dem bort på endeløse kjemiløse møter med ukjente folk!

Hmm egentlig fortjener jeg vel ingen mann så lat som jeg er :ler:

Hvorfor kan ikke bare en noenlunde normal mann dette ned i hodet på meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Om du vil ha han som sexvenn, hvorfor ikke ringe og spørre? Om du likevel ikke er så interessert i noe seriøst, kanskje han er ute etter det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja det er jo det jeg tenker da...kan jo være han er tror jeg vil gifte meg eller noe sånt. Selv om det ville være merkelig!

Tror han er det de fleste ville kalle rimelig attraktiv, og tviler på han har problemer med å få "tømt" seg, om det er det eneste kriteriet hans. Har bestemt inntrykk av at han liker meg.

Og det burde han jo for jeg er jo såklart lekker, smart og har mer penger enn ham :ler:

Men vi har vært litt i perifer omgangskrets, altså kjenner han min eks sambo som jeg har barn med....vet han er litt "streng" på slike ting :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Valentino; du skrev i en tråd at gutta hadde mange grunner til å ikke skrive mld selv om de var int...Kan du ikke oppmuntre meg litt her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valentino; du skrev i en tråd at gutta hadde mange grunner til å ikke skrive mld selv om de var int...Kan du ikke oppmuntre meg litt her;)

Det at han ikke skriver melding nå fører jo til at du tenker ekstra mye på han. For han virker dette positivt siden han er i tankene dine. Det er værre med en fyr som alltid er åpen og ærlig: Da blir det ingen ting å gruble på for jenta.

Veldig får gutter bruker jo ikke dette bevisst. De som bruker dette bevisst en bad boys, og det er en av mange grunner til at de er attraktive.

Gutter som er litt usikre og er lei av avvisning kan rett og slett være redde for å ta initiativ. Det kan være en grunn til at at de ikke tar initiativ. I dette tilfellet ser det ut til at det er du som må ta initiativ. Det er den eneste grunnen du kan få vite hva han vil. Gjør du ikke det kan du angre på at du ikke tok initiativ senere. Kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...