AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #41 Del Skrevet 16 timer siden Fysisk: fødsel. Psykisk: å leve hele ungdomstiden med alvorlig depresjon uten å få hjelp av noen/bli oversett av mine nærmeste. Anonymkode: 19b41...f38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #42 Del Skrevet 15 timer siden Fysisk: fødsel. To av dem var så vonde at jeg ikke husker stort av dem, hjernen bare gikk i svart. Men jeg husker det siste øyeblikket jeg var mentalt til stede, og da tagg og ba jeg om å få dø. Psykisk: depresjon og spiseforstyrrelse i starten av 20-årene. Følelsen av at alt var meningsløst, og det å være fanget i et fengsel i sitt eget hode, var rimelig mørk. Anonymkode: e31fa...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #43 Del Skrevet 15 timer siden Fysisk: Å føde Psykisk: Å oppleve at kjæresten min døde Anonymkode: 12538...77e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #44 Del Skrevet 15 timer siden Depresjon og fødsel Anonymkode: 1db8a...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #45 Del Skrevet 15 timer siden Fysisk: Urinsyregikt, fikk det etter fødsel Psykisk: Da mannen min tok sitt eget liv Anonymkode: 14c67...db2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #46 Del Skrevet 15 timer siden Fysisk er vel hofteoperasjon, eller generelt å leve uten hofteledd i mange år, men var ekstreme smerter etter den operasjonen. Psykisk der vet jeg ikke. Årevis med vold og overgrep er det jeg sliter mest med ettervirkningene av i hverdagen. Voldtekt som andre nevner, men også andre seksuelle overgrep, og å leve med å vite at jeg aldri vet når neste stikk kommer, enten det ville være faktisk vold, eller noe psykisk. Anonymkode: e7d2a...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #47 Del Skrevet 15 timer siden Psykisk: Å føde en død gutt. Og ha en mor som mange ganger har sagt at hun vil ta livet sitt. Fysisk: Vet egentlig ikke Anonymkode: 15da1...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 15 timer siden #48 Del Skrevet 15 timer siden Psykisk: Alvorlig depresjon, psykose og å slutte med rus Fysisk: knakk ryggen og knuste foten. Det var verre enn fødsel for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #49 Del Skrevet 14 timer siden Fysisk: Fødsel Psykisk: Voldelig forhold. Da jeg kom meg ut av det og anmeldte han, var det mange som ikke trodde på meg. Jeg var knekt og holdt meg for meg selv, mens han var manipulerende og la inn skikkelig sjarmoffensiv på felles venner og min familie. Han ble heldigvis dømt. Anonymkode: bc1bb...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #50 Del Skrevet 14 timer siden Fysisk er nok tannverk og nyrebekkenbetennelse. Psykisk er å nesten miste barnet mitt til akutt sykdom. Det var tøft når det sto på, og var tøft i etterkant. Barnet overlevde uten varige mén, men jeg kjenner fortsatt på det, mange år senere. Spes rundt den tiden det skjedde på året. Anonymkode: 169ab...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #51 Del Skrevet 9 timer siden Bli mishandlet fysisk og psykisk gjennom hele barndommen. Fy fader som det har knust meg som menneske. Hvert sekund handler om å rømme fra symptomene. Så fortsetter det inn i voksen alder hvor man havner i voldelig forhold, blir voldtatt, behandlet som dritt fordi man ikke klarer å sette grenser osv. Det gjør vondt det. Anonymkode: 229ef...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #52 Del Skrevet 8 timer siden Alvorlig utbrenthet. Det var helt jævlig! Av fysiske ting er vel fødsel det vondeste. Anonymkode: 9b278...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 8 timer siden #53 Del Skrevet 8 timer siden Fysisk, å som fotgjenger bli påkjørt av bil, cyster på eggstokkene som sprekker, og en kraftig urinveisinfeksjon. Ved sistnevnte kjentes det ut som jeg tissa glasskår og piggtråd, samtidig som jeg var sikker på at blindtarmen sa takk for seg. Psykisk, bortsett fra å leve med angst og depressive perioder; Det at en person nær meg var suicidal. Og det å miste familiemedlemmer, jeg har mista tre bare i år 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #54 Del Skrevet 8 timer siden Fysisk; Anal voldtekt Psykisk: Voldtekt eller å vende meg til min familie for støtte i en langvarig svært vond situasjonen, og istedenfor støtte ble skjelt ut. De tok side med mannen som hadde sviktet meg grovt og utsatt meg for psykisk vold over tid, for så å trakassere meg grovt da jeg klarte å forlate ham ved hjelp av venner. Jeg kan fremdeles ikke skjønne hvordan mine foreldre tenkte da. Det kan heller ingen venner. Begge deler, både overgrep og det mine foreldre valgte, har satt varige arr i meg. Anonymkode: fbe7f...5ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #55 Del Skrevet 8 timer siden Psykisk: PTSD etter Bilulykke; Sjokket av å krasje utav det blå. Å se pappa hardt skadet sittende fast i vraket. Blod, fett og "innmat" fra kroppen over alt. Traume reaksjonene i ettertid og innvirkningene på meg og hele familien i lang tid. Har opplevd alvorlige traumer de første 20 årene av livet (psykisk vold, fysisk vold, emosjonell omsorgssvikt, seksuelle overgrep over lengre tid), alvorlig depresjon, panikkangst m.m, men alt det var og er jeg vandt til. Var og er livet mitt dag inn og dag ut, men bilulykken kan ikke sammenlignes eller forklares. Fysisk: Nyrebekkenbetennelse. Anonymkode: 033e0...859 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #56 Del Skrevet 8 timer siden Å miste foreldre med kort tids mellomrom. Jeg tar enhver fysisk smerte i stedet for det! Anonymkode: 695ef...9b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå