AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #1 Del Skrevet 21. desember 2024 Du som hadde blodpropp i lungene hadde du smerter? Jeg hadde flere blodpropper i begge lungene og i følge lege så "var noen av dem ganske store" og førte også til hjertesvikt. Men jeg hadde ingen smerter, bare tungpust. Er det rart/uvanlig? Anonymkode: 09942...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #2 Del Skrevet 21. desember 2024 Det var mistenkt blodpropp hos meg og de sa at noen har bare litt symptomer og noen ble veldig dårlige med veldige smerter. Så du kan ha bare ha tungpust ja. Anonymkode: e3a57...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #3 Del Skrevet 23. desember 2024 K Anonymkode: 09942...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #4 Del Skrevet 2. januar Jeg fikk en brennende smerte i mellomgulvet, så de trodde jeg bare hadde halsbrann. Fikk tabletter for dette. Det ble bare verre med tiden, så da sende de meg på CT-røntgen der de oppdaget blodpropper som kunne løsnet til hjernen så jeg kunne fått drypp/slag. Anonymkode: 4bcf7...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #5 Del Skrevet 2. januar Lungene har ikke smertenerver, men man kan ha smerter i lungehinnen eller muskulære smerter ved lungebetennelse f.eks. Anonymkode: 5d2cf...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå