AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Er en 43 år gammel mann som har vært singel hele livet mitt. Jeg jobber som utvikler for et start-up utviklerfirma. Jeg har datet en håndfull av damer, men det var da jeg var i slutten av 20-årene til 30 år. Etter det har det vært stille som graven. Skal innrømme jeg har vært opptatt med en haug med andre diverse hobbyer i de siste 10 årene som har gjort at jeg har ikke vært så fokusert på å finne en livspartner. Men nå velger jeg å gjøre noe med det. Men det er en del ulemper med meg. Det første er at jeg bor under samme tak med foreldrene mine. Ikke i samme bygg, men jeg leier kjellerleiligheten. Det er visst veldig turn-off for kvinner har jeg hørt. Det andre er at jeg ikke har billappen. Hva må jeg gjøre? Melde meg på datingsapper, kurs og arrangementer? Utelivet? Anonymkode: e7563...de5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er en 43 år gammel mann som har vært singel hele livet mitt. Jeg jobber som utvikler for et start-up utviklerfirma. Jeg har datet en håndfull av damer, men det var da jeg var i slutten av 20-årene til 30 år. Etter det har det vært stille som graven. Skal innrømme jeg har vært opptatt med en haug med andre diverse hobbyer i de siste 10 årene som har gjort at jeg har ikke vært så fokusert på å finne en livspartner. Men nå velger jeg å gjøre noe med det. Men det er en del ulemper med meg. Det første er at jeg bor under samme tak med foreldrene mine. Ikke i samme bygg, men jeg leier kjellerleiligheten. Det er visst veldig turn-off for kvinner har jeg hørt. Det andre er at jeg ikke har billappen. Hva må jeg gjøre? Melde meg på datingsapper, kurs og arrangementer? Utelivet? Anonymkode: e7563...de5 OP her. Skrive feil i trådtittelen. Riktig tittel: Veldig vanskelig omstendigheter for å finne kjærligheten, men jeg må bare stå på? Anonymkode: e7563...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden Nr. 1: flytte Anonymkode: d7dfb...60f 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden Hvis du ønsker det selv, vel og merke, hva med å både ta lappen og flytte hjemmefra? Selvstendighet må selvsagt til om du skal finne en bra dame. Du må finne ut litt mer om hva som er viktig for deg. Du høres unektelig noe umoden ut og jeg ville antakelig ikke gått videre med en som deg med mindre det ble en helt vill forelskelse. Anonymkode: 069ba...8ac 2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Tror litt mer selvstendighet vil gjøre deg godt, flytt, ta førerkort. Datingapper er et kjøttmarked, så forsøk heller å møte noen via hobbyer. Ta vare på deg selv; spis sunt, vær aktiv, ta vare på hud, hår og evt. skjegg. Tenk gjennom hva slags partner du ønsker, dere bør jo matche på hva dere ønsker fremover. Ble slutt mellom Xen min og meg fordi han var så hjemmekjær mens jeg kunne bodd i en koffert mens jeg reiste kloden rundt. Anonymkode: 335cb...3f8 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden Du lever som en unggutt men vil ha livspartner. Begynn å leve som en mann. Se rundt deg hva menn som dater eller er i forhold gjør. Det hjelper nok med billappen og egen bolig, men det som virkelig trengs er jo at du legger om livsstilen. Anonymkode: 9b2ac...82b 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Er en 43 år gammel mann som har vært singel hele livet mitt. Jeg jobber som utvikler for et start-up utviklerfirma. Jeg har datet en håndfull av damer, men det var da jeg var i slutten av 20-årene til 30 år. Etter det har det vært stille som graven. Skal innrømme jeg har vært opptatt med en haug med andre diverse hobbyer i de siste 10 årene som har gjort at jeg har ikke vært så fokusert på å finne en livspartner. Men nå velger jeg å gjøre noe med det. Men det er en del ulemper med meg. Det første er at jeg bor under samme tak med foreldrene mine. Ikke i samme bygg, men jeg leier kjellerleiligheten. Det er visst veldig turn-off for kvinner har jeg hørt. Det andre er at jeg ikke har billappen. Hva må jeg gjøre? Melde meg på datingsapper, kurs og arrangementer? Utelivet? Anonymkode: e7563...de5 Hva er vitsen med kjæreste egentlig? Anonymkode: ca69a...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Jeg er interessert i mannfolk som greier å bo nært med andre mennesker, inkludert hans foreldre. Jeg går ut ifra at du er voksen og selvstendig, om det ikke er tilfelle, så har du en jobb å gjøre med deg selv. Manglende billapp er ikke noe problem i seg selv. Uegnet til å kjøre bil derimot, det er uattraktivt. Datingappene har jeg enten ikke prøvd eller gått av. Jeg møter folk på festivaler, konserter, gjennom interesseforeninger og en sjelden gang gjennom felles bekjente eller på gata. Som mann har du mye å vinne på å komme deg ut på speeddating, singeleventer og generelt i lokalsamfunnet rundt deg. Det er mest kvinner som møter opp på disse stedene. På nett er det derimot en overvekt av menn. Anonymkode: c1a84...050 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 22 timer siden #9 Del Skrevet 22 timer siden Lite mandig å bo under samme tak som foreldrene om det er en permanent løsning.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #10 Del Skrevet 22 timer siden hvorfor er det egentlig et problem at han leier en leilighet som det tileldigvis er foreldrene som leier ut? Han betaler jo leie til en pott som til slutt blir en arv han får. Jeg går ut ifra at han gjør hele husholdningen selv, vasker klær og lager mat. Han tjener penger og bruker kollektiv transport. Det er vel ikke det største problemet? Anonymkode: 2f908...e04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 22 timer siden #11 Del Skrevet 22 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Er en 43 år gammel mann som har vært singel hele livet mitt. Jeg jobber som utvikler for et start-up utviklerfirma. Jeg har datet en håndfull av damer, men det var da jeg var i slutten av 20-årene til 30 år. Etter det har det vært stille som graven. Skal innrømme jeg har vært opptatt med en haug med andre diverse hobbyer i de siste 10 årene som har gjort at jeg har ikke vært så fokusert på å finne en livspartner. Men nå velger jeg å gjøre noe med det. Men det er en del ulemper med meg. Det første er at jeg bor under samme tak med foreldrene mine. Ikke i samme bygg, men jeg leier kjellerleiligheten. Det er visst veldig turn-off for kvinner har jeg hørt. Det andre er at jeg ikke har billappen. Hva må jeg gjøre? Melde meg på datingsapper, kurs og arrangementer? Utelivet? Anonymkode: e7563...de5 Høres ut som du sitter med løsningene dine, men mangler bare å ta stegene. Både å flytte ut fra kjellerleiligheten til foreldrene dine og ta lappen er gode førstetiltak som vil øke sjansene dine. Deretter må du gjøre deg tilgjengelig. Og så har du sikkert andre forbedringspotensialer. I form av kropp, hår, klesstil, væremåte og utstråling som alltids kan forbedres. Og da mener jeg ikke å støte deg, bare minne deg på om at alle har forbedringspotensialer og optimaliseringer som kan utnyttes bedre. Så her er det bare å få fingern ut med tiltakene du allerede har foreslått. Dater får du jo også, så dette kommer til å gå bra. Lykke til, og god jul Endret 22 timer siden av Bombasi 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Del Skrevet 21 timer siden Hvorfor du bor i kjellerleiligheten er litt relevant tenker jeg. Anonymkode: 3f730...d3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden Er du åpen for å flytte og kjøre opp? Anonymkode: ec7a1...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #14 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er en 43 år gammel mann som har vært singel hele livet mitt. Jeg jobber som utvikler for et start-up utviklerfirma. Jeg har datet en håndfull av damer, men det var da jeg var i slutten av 20-årene til 30 år. Etter det har det vært stille som graven. Skal innrømme jeg har vært opptatt med en haug med andre diverse hobbyer i de siste 10 årene som har gjort at jeg har ikke vært så fokusert på å finne en livspartner. Men nå velger jeg å gjøre noe med det. Men det er en del ulemper med meg. Det første er at jeg bor under samme tak med foreldrene mine. Ikke i samme bygg, men jeg leier kjellerleiligheten. Det er visst veldig turn-off for kvinner har jeg hørt. Det andre er at jeg ikke har billappen. Hva må jeg gjøre? Melde meg på datingsapper, kurs og arrangementer? Utelivet? Anonymkode: e7563...de5 Du flytter ut og du tar lappen. Jeg er åpen og tolerant. Men disse to tingene, i alle fall når det er begge to hadde fortalt meg at du inne er en voksen enda. Det hadde vært no-go for meg. Hvorfor skal en attraktiv kvinne,.som.bor for seg selv, kanskje eier leilighet og bil velge en mann som ikke et på hennes nivå? Beklager at jeg er så ærlig. Men hun, i alle fall om du skal ha ei som er pen og oppegående, kan velge en mann som er selvstendig og klarer seg selv - på lik linje med hva hun selv gjør. Hvorfor skulle hun velge noe mindre? Dette er selvsagt ikke alt som teller i en mann. Men med disse trekkene følger ikke at du har alt på plass i livet. Det følger ikke at du er en som har kontroll og planlegger tilværelsen. Du fremstår som tafatt. Det er ikke det overfladiske i en egen leilighet eller bil.det handler om. Det handler om signalene man sender ut om at man ikke er en selvstendig mann som kan ta vare på seg selv. Hvordan skal han da klare å ta vare på oss? Anonymkode: 230d8...925 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #15 Del Skrevet 20 timer siden Spørsmål til alle: hadde dere gitt de samme svarene om det var en kvinne i samme situasjon det gjaldt? Eller vil det være verre for en mann å være i denne situasjonen? Er nysgjerrig. Anonymkode: e939a...1c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #16 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Spørsmål til alle: hadde dere gitt de samme svarene om det var en kvinne i samme situasjon det gjaldt? Eller vil det være verre for en mann å være i denne situasjonen? Er nysgjerrig. Anonymkode: e939a...1c5 Ja, det er noe usjarmerende med 43 åringer som ikke er selvstendige. Anonymkode: f9230...0e2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 19 timer siden #17 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): hvorfor er det egentlig et problem at han leier en leilighet som det tileldigvis er foreldrene som leier ut? Han betaler jo leie til en pott som til slutt blir en arv han får. Jeg går ut ifra at han gjør hele husholdningen selv, vasker klær og lager mat. Han tjener penger og bruker kollektiv transport. Det er vel ikke det største problemet? Anonymkode: 2f908...e04 Det er ikke nødvendig et problem at han leier hos foreldrene, men så lenge du bor "hjemme", tror jeg det vil påvirke hvordan han lever livet og utstrålingen hans. Det hadde ikke vært så problematisk om han leide en leilighet av foreldrene som ikke er i huset deres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #18 Del Skrevet 19 timer siden Det er ikke noe gøy å være så innpå noen, å spesielt ikke foreldre. Anonymkode: ec7a1...ae0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, det er noe usjarmerende med 43 åringer som ikke er selvstendige. Anonymkode: f9230...0e2 Jeg har et annet syn på hva selvstendighet og sosialitet er for noe. Jeg synes godt om både kvinner og menn som bor med foreldrene sine fordi de liker og verdsetter fellesskapet det gir. Jeg har problemer med de som som skal ha sin heim og sine regler og setter selvstendighet som en verdi foran fellesskap. For meg kommer fellesskapet først og jeg er en særdeles selvstendig dame. Anonymkode: c1a84...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Del Skrevet 9 timer siden Har du tidligere bodd for deg selv? Bor du hos foreldrene dine for å hjelpe dem i hverdagen? Betaler du husleie? Sparer du penger? Eier du noe selv? Hvor lenge har du tenkt å bo der? Er det planer om at foreldrene dine selger huset til deg og de flytter i leilighet? Er huset godt vedlikeholdt? Er du normalt god på vedlikehold? Sånne ting hadde jeg lurt på. Anonymkode: 596db...76e 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå