AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #21 Del Skrevet 16 timer siden Hotwife skrev (4 minutter siden): På samme måte som at ingen menn blir kåt av en kvinne som er snill, intelligent og står opp for det gode. Det må gjerne foreligge noe mer som gir en match. Nei men det har ingen menn påstått heller Anonymkode: 37cad...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 16 timer siden #22 Del Skrevet 16 timer siden (endret) . Endret 14 timer siden av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15 timer siden #23 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Du glemte å understreke hvor ydmyk og beskjeden du er... Jeg skjønner det er en vanskjebne å ikke se deg, men hvis Gud har lagt dette sløret over øynene mine har han nok sine grunner og jeg setter min lit til Ham også i dette. Endret 15 timer siden av Daria 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #24 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en fantastisk mann på alle måter. Kjekk, snill, intelligens, står opp for det gode. Men ingen kvinner ser det. Så jeg er singel. Har tenkt litt på om det er Gud som har lagt en slør over øynene og hjertene deres. Slik at bare den mest heldige av dem får se det. Slik bare den aller beste får gleden av meg. Er det noen andre menn har som hsr det slik? Anonymkode: bcce9...9a3 "Står opp for det gode" Hva innebærer det? Kan du utdype? Jeg har blitt mer og mer kresen med årene fordi menn som sier de "står opp for det gode" egentlig har helt ulike verdier fra meg. Anonymkode: 7f809...295 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 15 timer siden #25 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Endret 14 timer siden av askjiir 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #26 Del Skrevet 15 timer siden Irak skrev (23 minutter siden): Kilde? Trust me bro Anonymkode: 4599a...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #27 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg skyldner ikke på Gud. Det jeg skriver er at han lagt en slør over øynene og hjertene til kvinner. Slik at de ikke ser det som er sant. På denne måten får jeg bare den beste og mest gode. Anonymkode: bcce9...9a3 Håper du har god tid til å vente på henne, har en følelse av at det tar LANG tid før hun dukker opp😆 Anonymkode: 20bf0...0f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15 timer siden #28 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja, jeg er alt lykkelig 😂 Men hva med kvinnene som ikke oppleve meg. Derfor synes jeg synd i dem 😔 Anonymkode: bcce9...9a3 De overlever nok 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSN Skrevet 15 timer siden #29 Del Skrevet 15 timer siden Interessante svar her. Fikk en følelse av at dette kanskje er skrevet på « kødd», for å provosere. Hvis det stemmer det du beskriver synes jeg jo litt synd på deg. Men litt rart at verdens kvinner ikke har fått med seg dine kvaliteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #30 Del Skrevet 15 timer siden TSN skrev (9 minutter siden): Interessante svar her. Fikk en følelse av at dette kanskje er skrevet på « kødd», for å provosere. Hvis det stemmer det du beskriver synes jeg jo litt synd på deg. Men litt rart at verdens kvinner ikke har fått med seg dine kvaliteter. Jeg er ikke i tvil om at jeg er kjekk, snill, står opp for det gode og er en fantastisk mann. Fordi jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at det er sant. Jeg vet jo ikke om det er Gud som får kvinner og kanskje folk generelt til å ikke se det. Det mest sannsynlige er jo at det er kulturen som lederne borti USA som har skapt som har forvirret dem til å tro noe annet. De har jo helt merkelige og syke ideal. Barna som blir født i dag er jo den sykeste og styggeste generasjonen noensinne, fordi partnere blir valgt på feil grunnlag. De ser rett og slett ikke virkeligheten. Anonymkode: bcce9...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #31 Del Skrevet 13 timer siden Det går nok fint med oss 😊 Du trenger ikke syns synd på oss for det. Anonymkode: 2f993...c72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #32 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er ikke i tvil om at jeg er kjekk, snill, står opp for det gode og er en fantastisk mann. Fordi jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at det er sant. Jeg vet jo ikke om det er Gud som får kvinner og kanskje folk generelt til å ikke se det. Det mest sannsynlige er jo at det er kulturen som lederne borti USA som har skapt som har forvirret dem til å tro noe annet. De har jo helt merkelige og syke ideal. Barna som blir født i dag er jo den sykeste og styggeste generasjonen noensinne, fordi partnere blir valgt på feil grunnlag. De ser rett og slett ikke virkeligheten. Anonymkode: bcce9...9a3 Snille menn kaller ikke barn stygge. Men du får leve i boblen din, så trenger heldigvis ikke oss kvinner å være med deg iallfall. Anonymkode: 15cbf...33f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #33 Del Skrevet 10 timer siden Med tanke på alle de mindre pene, og udugelige menn jeg ser som er i forhold. Og med helt klart bedre kvinner enn de. Så er det veldig merkelig at du ikke har dame, så fantastisk som du mener at du er. Anonymkode: 3b03e...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #34 Del Skrevet 10 timer siden Siterer du en stand up komiker? Anonymkode: 9be11...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekko jenta Skrevet 10 timer siden #35 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er ingen kvinner som blir kåt av at du et snill, intelligent og står opp for det gode. Det er et biologisk faktum. Anonymkode: 5084b...6ef Vell hvis han er kjekk i tillegg som han sa så ville jo han ha vært alfaomega, min subjektive mening 👍 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #36 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Barna som blir født i dag er jo den sykeste og styggeste generasjonen noensinne... Anonymkode: bcce9...9a3 Du er ikke akkurat en vennlig kar... Anonymkode: cb611...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 6 timer siden #37 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er en fantastisk mann på alle måter. Kjekk, snill, intelligens, står opp for det gode. Men ingen kvinner ser det. Så jeg er singel. Har tenkt litt på om det er Gud som har lagt en slør over øynene og hjertene deres. Slik at bare den mest heldige av dem får se det. Slik bare den aller beste får gleden av meg. Er det noen andre menn har som hsr det slik? Anonymkode: bcce9...9a3 Ah., ingenting er som en dose incel på morrakvisten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå