AnonymBruker Skrevet i går, 19:59 #1 Del Skrevet i går, 19:59 Altså jeg jobber i turnus i et tungt yrke (helsevesenet). Vi jobber 13,5 timers dager med ganske tunge brukere i bofelleskap, jeg trives egentlig veldig med langvakter og trives i selve jobben MEN! Helt alvorlig, vi har så lite vi får som klapp på skulderen for arbeidet vi gjør og nå tar de ifra oss det ene etter det andre… Vi hadde 250 kr hver lørdag som skulle gå til frokost til oss ansatte som de fjernet. Dette var en glede for oss som er på jobb i helgene og som vi satt veldig pris på. Vi må kjøpe egen mat og ha med på jobb hver vakt så den ene frokosten der betydde mye for mange. Nå skal de ta ifra oss middag på julaften også?! Hva i helsikke? Vi er på jobb i nesten 14 timer på julaften vekke fra familie og venner, minste vi kunne fått var middag på julaften.. Nå må vi selv betale dette også heretter. Jeg må ærlig si at jeg forstår hvorfor folk skifter beite og ikke orker dette her lengre. Vi burde vel egentlig nektet å stille på jobb en dag så hadde pipen fått en annen lyd.. Anonymkode: 525a7...e8a 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:02 #2 Del Skrevet i går, 20:02 Stendi? Ecura? Anonymkode: baed4...a17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 21:13 #3 Del Skrevet i går, 21:13 Å jobbe vil kun være gunstig for arbeidsgiver, ikke arbeidstaker. Så man kan ikke forvente å få noe tilbake. Nå som helsevesenet må stramme inn, så blir det færre og færre goder. Men husk; At det også er et valg du har tatt. Jeg ville ikke ha solgt sjela mi til en arbeidsgiver, som ønsker at jeg skal ofre min tid med familie og venner. Bare for å sette det på spissen. Anonymkode: 42fad...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Er dette kommunen? Er iallefall ikke overrasket Anonymkode: 34f14...a97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Du selger din tid og dine tjenester til arbeidsgiver. Dersom du ikke er fornøyd med kompensasjonen for dette, så tenker jeg det er like greit å finne seg en arbeidsgiver som tilbyr det du ønsker. Anonymkode: 30083...b14 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Å jobbe vil kun være gunstig for arbeidsgiver, ikke arbeidstaker. Så man kan ikke forvente å få noe tilbake. Nå som helsevesenet må stramme inn, så blir det færre og færre goder. Men husk; At det også er et valg du har tatt. Jeg ville ikke ha solgt sjela mi til en arbeidsgiver, som ønsker at jeg skal ofre min tid med familie og venner. Bare for å sette det på spissen. Anonymkode: 42fad...16d Med færre og færre goder vil de miste mange. Helsevesenet skriker etter arbeidskraft noe å tenke på? De unge gidder ikke å jobbe seg ihjel for smuler. Anonymkode: 14a7f...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Det er så rart det der. Arbeidsgivere gjør seg så upopulære med å kutte ut småting som fører til stor misnøye. Ksn umulig være verdt det for å spare noen tusenlapper. En ting er om dere fikk juletallerken som er kronisk overpriset. Men å bestille noe asiatisk eller pizza burde være innafor Anonymkode: 37234...aea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Uff, stakkars deg. I tillegg til bedre lønn enn de fleste i slitestyrke må du altså betale egen frokost? Uff og Uff. Får så vondt av deg. Anonymkode: 4f88b...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden De tørre fakta er at arbeidsgiverne VET at helsevesenet er Norges soleklart mest populære yrke. Da må man jo tolke det som at godene er bra. Hvis det hadde vært slik at mange var misfornøyde ville det vært masseflukt. Men slik er det jo ikke. Anonymkode: f55d5...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Å jobbe vil kun være gunstig for arbeidsgiver, ikke arbeidstaker. Så man kan ikke forvente å få noe tilbake. Nå som helsevesenet må stramme inn, så blir det færre og færre goder. Men husk; At det også er et valg du har tatt. Jeg ville ikke ha solgt sjela mi til en arbeidsgiver, som ønsker at jeg skal ofre min tid med familie og venner. Bare for å sette det på spissen. Anonymkode: 42fad...16d Enig, motivasjonen dør litt og litt. Ser det i vårt firma. Kun noen få igjen som engasjerer seg. Vi andre gjør det vi må ikke mer. Slik taper norge konkurransen mot andre. Anonymkode: ffe0a...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): De tørre fakta er at arbeidsgiverne VET at helsevesenet er Norges soleklart mest populære yrke. Da må man jo tolke det som at godene er bra. Hvis det hadde vært slik at mange var misfornøyde ville det vært masseflukt. Men slik er det jo ikke. Anonymkode: f55d5...c40 Hvor mye peiling har du egentlig? Har du ikke fått med deg hvor stor mangel det er i helsevesenet? Vikarer uten utdanning er lett å få tak i, men helsevesenet trenger mer kompetanse enn det. Anonymkode: 5ec03...5f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Dere burde absolutt få spandert mat på julaften, som en kompensasjon da folk flest ønsker å være hjemme jula. Det er vel ikke mye frynsegoder å få i helsevesenet sammenlignet med andre yrker. Anonymkode: a6bb3...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Sånn er det på sykehuset og, jobber i akuttpsykiatrien og de har fjernet den lille goden vi hadde lørdager som faktisk utgjorde en forskjell for både oss og pasienter. Og dere som sier at folk ikke slutter i helsevesenet, nei vel? Tror ikke dere har jobbet der selv akkurat, hadde omtrent samme jobb som TS før i kommunen, både der og her jeg er nå slutter folk over en lav sko. 75% er assistenter og det er stor utbytting der ofte. 🤪 Anonymkode: b39ba...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå