Gå til innhold

Ikke fått julegave fra jobb i år - helsevesenet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber i offentlig helsevesen. Vi fikk gavekort på et anstendig beløp, har hatt felles julelunsj og får dekket julebord. Åpenbart er det stor forskjell fra kommune til kommune og fra avdeling til avdeling 

Anonymkode: 4b784...a89

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber i det private. Ikke julelunsj eller julebord, men "julegaven" fra jobb var beskjed om at min stilling er trygg.

50% av mine kolleger, 32 stk, fikk derimot beskjeden om at deres stilling forsvinner. Strømpriser, råvarekostnader og transportkostnader gjør at vi omstruktureres og sier opp halvparten av de ansatte...

Anonymkode: f28e5...c3d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får pepperkaker og det er det. Julebord må betales selv hvis vi vil være med.

En jul ble vi overrasket med å få 2 twist biter hver. Ledelsen hadde lagd de 2 i en pose og sjefen var så kry når han gikk rundt å delte de ut. Jeg likte ingen av bitene, men fikk byttet med en kollega 😊

Ellers får vi en Mail hvor adm.dir skriver om året som har gått. Stort sett bare ala: «Vi klarte ikke målet vårt for i år. Målet var xx%, men vi nådde xx% lavere. Stå på videre, målet vårt for neste år er å øke inntjening med XX %. Vi må klare det sammen, også ønsker han god jul»

Jeg bryr meg ikke lenger, jeg vet jo at ledelsen ikke tenker på oss. Jeg drar på jobb, gjør jobben min og drar hjem. Jobber aldri overtid selv om det er krise på jobb.

Anonymkode: ed2e3...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Konfekteske og gym bag 😄 Privat tannlege (jeg er ikke tannlege, tannlegeassistent)

Anonymkode: 09f33...ac4

Står det Colosseum denta på bagen ?      «spesial bestilt» på temu😂 

Anonymkode: bffad...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En jul ble vi overrasket med å få 2 twist biter hver. Ledelsen hadde lagd de 2 i en pose og sjefen var så kry når han gikk rundt å delte de ut. Jeg likte ingen av bitene, men fikk byttet med en kollega 😊

Anonymkode: ed2e3...1ce

Det ville HR hos oss kalt en "øvelse i samhandling", gjennom at man tvinges til å sosialisere og finne en kollega som liker det motsatte som deg i twist-posen 😄

Vi fikk heller ingenting i år. Blir kanskje feil å gi julegaver når vi ikke har fått en krone i lønnsøkning. 

Anonymkode: e40ac...85d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber også i helsevesenet, det er mange år siden vi kunne drømme om å få julegaver eller noe som helst annet, kommunen har ikke en krone til overs... 😕 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Står det Colosseum denta på bagen ?      «spesial bestilt» på temu😂 

Anonymkode: bffad...70b

Jaaaa! 😮 Haha nei men jeg tuller ikke 🤣 Står ikke "dental" da. Er kanskje mer sært at vi fikk sjokolade. 

Anonymkode: 09f33...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...