Gå til innhold

Ikke fått julegave fra jobb i år - helsevesenet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jobber i det private. Får gavekort på 5000 siden det er summen som er skattefri. 

Anonymkode: d07d5...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Null. Jobber i det private. De sparker i øst og vest så de "trenger" vel ikke gi noe føler de vel? Og ingen julehilsen heller.

Jobbjakt i januar.

Anonymkode: 18225...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er smålig og ugreit synes jeg. Jeg jobber også i helsevesenet, men vi får gavekort på 500 kr og et kort med en fin hilsen hver jul. Vi arrangerer også julebord. Jeg er en av dem som har ansvar for dette. Det handler om å sette pris på jobben de ansatte gjør og takke for innsatsen gjennom året. Slike hilsener gjør også noe med motivasjonen og det er så viktig 

Anonymkode: d5826...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobber i helsevesenet inkommunen. Fikk ingenting...

Men ofte får vi gave fra pårørende, apotek ol. Det går fint.

Sist gave jeg fikk var en paraply med sykehus sitt logo... Som TAKK for å jobbe under pandemien (et helseforetak det der da)... tja... en takk mens vi fikk mye kritikk for at pasientene døde liksom... kunne ha fått ekstra midler til avdelingen isteden tenker jeg...

Men.. det er en robust paraply da den lever fremdeles i dag 🤷‍♀️

Anonymkode: dcb88...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hei.

Jobber i helsevesenet og fikk ingen julegave fra jobb i år. I fjor fikk alle en kopp med logo fra kommunen. Året før fikk vi en penn og et par twist.

Bare jeg som synes at det er latterlig? Samboeren min fikk tre ekslusive sjokolader, og svigers fikk en stor pakke med mye forskjellige matvarer fra sin arbeidsplass.

Er det bare jeg som er utakknemlig eller skulle det bare mangle å få en ok julegave? Som et "takk for jobben du gjør".  Har dere fått?

Anonymkode: 4aadc...117

En flott og stor skjærekniv.

Barnehagekjede privat.

Anonymkode: dde14...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hei.

Jobber i helsevesenet og fikk ingen julegave fra jobb i år. I fjor fikk alle en kopp med logo fra kommunen. Året før fikk vi en penn og et par twist.

Bare jeg som synes at det er latterlig? Samboeren min fikk tre ekslusive sjokolader, og svigers fikk en stor pakke med mye forskjellige matvarer fra sin arbeidsplass.

Er det bare jeg som er utakknemlig eller skulle det bare mangle å få en ok julegave? Som et "takk for jobben du gjør".  Har dere fått?

Anonymkode: 4aadc...117

Du får lønn for å jobbe. I år får du det de aller fleste kommunalt ansatte får, ingenting. Velkommen i klubben.

Anonymkode: 33191...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ingenting her heller. Demensavdeling. 

Anonymkode: 5d544...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi fikk heller ingenting i år, jobber i kommunen og her skjærer de ned på absolutt alt for tiden på grunn av kommuneøkonomien. 

Men, lederen min skrev et personlig dikt til hver enkelt av oss og det betyr mye mye mer for meg enn en gave fra arbeidsplassen😃

Anonymkode: f9bc1...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...