Gå til innhold

Unge par/gifte har mindre sex enn hva generasjonen(e) før hadde

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tror mye handler om at det er altfor stort prestasjonspress under sex. Spesielt for menn. De MÅ få kvinnen til å komme HVER GANG. Helst med tunga mot klitoris. Det gjør jo sex til et ork som ingen gidder lenger med mindre de er sykt kåte og villige til å sette av en time med tungt arbeid.

Anonymkode: 68b7b...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror det er sammensatt.

- Flere har jobb hvor det har blitt vanskeligere å skille fritid og arbeidstid.

- SoMe og smarttelefoner stjeler mye tid, men kan og bidra til dårligere psykisk helse. Vi blir bombadert med inntrykk fra gærninger (også kalt influencere) som prøver å påvirke oss, men aller mest vil de at vi skal klikke og kikke på innholdet (penger).

- Mer kroppsjag både hos kvinner og menn.

- Vi blir mer individualister. Alt handler om MEG.

- FOMO. Må ha med seg mest mulig.

- Curling-foreldre må stille opp på alt mulig. Kioskvakter, orge barnebursdager, vakt på ungdomsskole, lage mat til skolesalg, selge overprisa ræl til inntekt for foreninger, også videre.

Sexen blir lagt nederst på lista. Kanskje greit? Jeg tror ikke det, det er å sette forholdet nederst, men hvis det funker? Vel, seperasjonstakten går ikke i riktig retning i alle fall.

Anonymkode: dc281...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i en artikkel at dagens ungdommer er smartere og forstår det er bedre med kvalitet enn kvantitet. Noe jeg også har erfart med over tid. ( Ja man lærer så lenge man lever) Nå venter jeg kun på den rette fyren 🤗🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...