AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Hei! Har ei lita ei på 1 år, den siste mnd så har hun begynt å slå seg selv I hodet når hun ammer. Er dette normalt, burde vi ta det opp med hs? Er førstegangs mamma så helt nytt for meg. Anonymkode: 9f418...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Gråter hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Vil tro hun bare veiver og det er uhell at hun treffer seg selv? Min var alltid urolig og veiva og styra når hun ammet i starten.. Etterhvert begynte hun å krafse på meg istedet. Anonymkode: b6664...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Ser nå at du skrev 1 år ikke 1 mnd som jeg trodde Da min var 1 år var det bare meg hun krafset på når jeg ammet. (Før noen kommenterer ja jeg vet jeg skrev "hun ammet" og at det er feil i forrige post) Anonymkode: b6664...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden kjærring skrev (8 timer siden): Gråter hun? Nei, ingen gråt. Anonymkode: 9f418...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vil tro hun bare veiver og det er uhell at hun treffer seg selv? Min var alltid urolig og veiva og styra når hun ammet i starten.. Etterhvert begynte hun å krafse på meg istedet. Anonymkode: b6664...7f2 Ja, veiver mye med armen når hun ammer, så kan godt være uhell, bare ser ut som det er med viten og vilje Anonymkode: 9f418...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå