AnonymBruker Skrevet i går, 18:53 #1 Del Skrevet i går, 18:53 Jeg synes 95 prosent av alle filmer og serier er kjedelige. Men de få 5 prosent vil jeg ikke at de skal slutte og jeg blir lei meg når de er ferdige. Er det normalt? Spesielt halvveis uti filmen eller serien så kjeder jeg meg. Og gir opp. Er dette vanlig? Anonymkode: 5c685...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har det også litt slik. Når jeg vel finner en serie jeg virkelig elsker, så elsker jeg den, og blir lei meg når den er slutt fordi jeg er emosjonelt investert i karakterene. Men de fleste serier klarer ikke fenge interessen min, nettopp fordi jeg ikke blir emosjonelt investert i karakterene. Anonymkode: bb1db...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg synes 95 prosent av alle filmer og serier er kjedelige. Men de få 5 prosent vil jeg ikke at de skal slutte og jeg blir lei meg når de er ferdige. Er det normalt? Spesielt halvveis uti filmen eller serien så kjeder jeg meg. Og gir opp. Er dette vanlig? Anonymkode: 5c685...00f Ja helt vanlig,sjeldent det lages gode filmer lenger. Anonymkode: 8e757...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Det er nok vanlig hvis du setter på tilfeldige filmer uten å sjekke rating på de først. Jeg pleier ikke å sette på filmer som har en dårlig metascore eller userscore på imdb. Jeg liker jo best god film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå