AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden 1. Gir dere julekort? 2. Til hvem? Venner, familie, bekjente, naboer, kollegaer?? 🎅 Anonymkode: 50df9...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenkselv Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Sender julekort/brev i posten til venner som bor langt unna og jeg derfor ikke ser jevnlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Gir til familie, noen venninner, en nabo, og en annen. Hadde tenkt til å gi til flere enn det ble i år, men sånn ble det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Daisy-love skrev (1 time siden): Gir til familie, noen venninner, en nabo, og en annen. Hadde tenkt til å gi til flere enn det ble i år, men sånn ble det bare. Hvem flere ville du gitt til? Og hvordan skiller du på hvilke naboer du gur til? Anonymkode: 50df9...e45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Sender til familie, gir til nære venner, naboer vi har tette bånd eller god kontakt med - generelt personer som har en tildels aktiv tilstedeværelse i barnas liv. Ser ingen grunn til å gi til noen som ikke tar del I livene våre - annet enn familie som bor langt unna da.. Anonymkode: e2db1...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Gir til familie, gode naboer, venner, barnas venner barna gir julegave til. Gir ikke til kollegaer og perifer omgangskrets. Anonymkode: 867f9...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Nei. Verken gir eller får julekort. Anonymkode: 0417d...cda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Sender til familie, venner, noen gode naboer og til noen av barna sine venner og deres foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Har sluttet nå. Synes det ble så innmari dyrt med portoen. Anonymkode: 96d62...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Del Skrevet 13 timer siden De forrige to år ga jeg og sendte fysisk julekort til en del familie og noen venner. Noen andre venner fikk digitalt julekort. I år fikk bare familie fysisk julekort og venner får digitalt Rakk rett og slett ikke ordne mer + at porto er så dyrt. Anonymkode: b4897...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden Nei. Har tatt et bilde med hele familien og skrevet god jul og lagt ut på f.b før. Anonymkode: 0ddc3...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 12 timer siden #12 Del Skrevet 12 timer siden Hverken skriv eller får julekort lenger. Tidleg i 20 åra sende eg over 40...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Ja, sender til tanter og onkler som er over 80. Alle mine søskenbarn gjør det samme (vi er mange), så da leser jeg deres hos mine foreldre. Anonymkode: 05549...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Ja, sender/gir julekort til familie og venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Nei, ikke i år. De siste fem årene har vi sendt julekort både innenlands og utenlands, fikk så få tilbake. Porto koster. Legger heller ut et julebilde på Facebook og Snapchat. God jul! 🎄 Anonymkode: 84bcb...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå