AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Det handler om usikkerhet, gjør det ikke det? Hva er ellers poenget? Jeg har en venninne som kontinuerlig påstår at ulike menn (jobb, aktivitetsgruppe, treningssenter, dugnad, m.m.) er interessert i henne. Jeg vet at dette ikke kan være tilfelle, ettersom at jeg kjenner folk som kjenner noen av disse mennene, og flere av dem er helt hodestups forelsket i andre kvinner. Så hva er greia? Det er jo faktisk dårlig gjort overfor dem og påstå dette, når det er så til de grader feil. To av mennene har allerede kjæreste. Bør jeg si ifra til dem? Anonymkode: abfd4...c05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Største tegnet på usikkerhet og dårlig selvbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Jeg hadde en kamerat som gjorde det samme. Helt til han en dag ble konfrontert med det på fest. Han kom seg aldri over den opplevelsen, stakkars. Anonymkode: f720b...10c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Nei, du bør ikke si noe. Bare la det gå deg forbi. Du kan jo kommentere, om det faller seg naturlig, at du vet med sikkerhet at personen hun nevner allerede er i et forhold, er hodestups forelsket i en annen osv. Og spørre hva det er som gjør at hun tror de er interessert. Anonymkode: a9d34...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Kjenner både menn og kvinner som er sånn. Jeg tror det har veldig lite å gjøre med mennene/kvinnene som ufrivillig blir dratt inn i det, og alt å gjøre med at personene som drar dem inn ønsker å fremstå som ettertraktet i sine gjenger. Det er en uting. Si ifra hvis det blir for voldsomt. Plutselig har personene en ekkel røverhistorie om seg selv som får vandre fritt, uten at de er klar over det selv. Anonymkode: 42a36...17f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Husker det skjedde med kjæresten min, ei påsto til meg at han likte henne. Det hadde han aldri gjort og det var heller det at han misslikte henne. Kan være andre ting enn usikkerhet, kan være at noen påstår det til dem også. Spørs. Men om det gjentar seg, da er det dem som innbiller seg ting. Anonymkode: 724a3...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Husker det skjedde med kjæresten min, ei påsto til meg at han likte henne. Det hadde han aldri gjort og det var heller det at han misslikte henne. Kan være andre ting enn usikkerhet, kan være at noen påstår det til dem også. Spørs. Men om det gjentar seg, da er det dem som innbiller seg ting. Anonymkode: 724a3...4d7 Var ikke utroskap. Han likte henne ikke. Vedder nyrene mine på det, for det ser jo litt ut som jeg kunne vært sammen med en løgner. Men nei. Anonymkode: 724a3...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28 minutter siden #8 Del Skrevet 28 minutter siden Man kan være interessert i flere på en gang. Og "interesse" er ikke enten eller, men glidene på en skala. Menn kan altså være litt interessert i henne selv om de er hodestups forelsket i en annen. Poenget er at du ikke har noe bevis for at hun tar feil. La det være slik du gjør i arbeidslivet. Alle har en kollega som mener vedkommende er den viktigste på arbeidsplassen. Hvorfor ikke la dem tro det? Det skader ingen. Anonymkode: 43bdc...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #9 Del Skrevet 8 minutter siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det handler om usikkerhet, gjør det ikke det? Hva er ellers poenget? Jeg har en venninne som kontinuerlig påstår at ulike menn (jobb, aktivitetsgruppe, treningssenter, dugnad, m.m.) er interessert i henne. Jeg vet at dette ikke kan være tilfelle, ettersom at jeg kjenner folk som kjenner noen av disse mennene, og flere av dem er helt hodestups forelsket i andre kvinner. Så hva er greia? Det er jo faktisk dårlig gjort overfor dem og påstå dette, når det er så til de grader feil. To av mennene har allerede kjæreste. Bør jeg si ifra til dem? Anonymkode: abfd4...c05 Usikre kvinner påstår veldig mye rart om menn Anonymkode: 4c09b...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå