AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Altså.. jeg snakket med naboen min (de har ikke bodd her lenge) og kom over en samtale med nabodamen som er gravid, og hun fortalte meg at hun vil kalle ungen sin for judas. Det går ikke an. Jeg bor på en bygd, hvor det er mange kristne og kan jo tenkes at hun bare sier det for å provosere (?) håper jeg. Jeg er selv ikke kristen eller noe troende, men synes likevel det er svært rart å kalle ungen sin for judas om hun var seriøs? Anonymkode: ff317...346 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Kanskje du har skrevet noe om henne her før og hun ville bare sjekke om det var deg. De fleste vet at et slikt navn ikke vil bli godkjent. Anonymkode: 97c10...5f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kanskje du har skrevet noe om henne her før og hun ville bare sjekke om det var deg. De fleste vet at et slikt navn ikke vil bli godkjent. Anonymkode: 97c10...5f4 Nope. Jeg har ikke skrevet noe her om henne før. I dag var første møte med henne, så nope Anonymkode: ff317...346 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Det navnet kan vel ikke bli godkjent hos Folkeregisteret. Anonymkode: 39475...2db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Sikkert bare kødd. Hvorfor bry seg, det ville jo ikke blitt godkjent? Anonymkode: 3b790...427 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Altså.. jeg snakket med naboen min (de har ikke bodd her lenge) og kom over en samtale med nabodamen som er gravid, og hun fortalte meg at hun vil kalle ungen sin for judas. Det går ikke an. Jeg bor på en bygd, hvor det er mange kristne og kan jo tenkes at hun bare sier det for å provosere (?) håper jeg. Jeg er selv ikke kristen eller noe troende, men synes likevel det er svært rart å kalle ungen sin for judas om hun var seriøs? Anonymkode: ff317...346 Det navnet får hun neppe godkjent hos folkeregisteret. Så du trenger ikke bekymre deg. Anonymkode: a73e7...2bd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Kan ikke si at jeg reagerer på Judas selv om det er et uvanlig navn. Jeg reagerer mer på folk som skal kalle barna sine for navn som Aurelia, Oline, Emmeli, Sanna, Olava. Folk er jo helt sprø i dag. Anonymkode: ae310...c53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malaco Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan ikke si at jeg reagerer på Judas selv om det er et uvanlig navn. Jeg reagerer mer på folk som skal kalle barna sine for navn som Aurelia, Oline, Emmeli, Sanna, Olava. Folk er jo helt sprø i dag. Anonymkode: ae310...c53 Oline er da et helt vanlig navn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kan ikke si at jeg reagerer på Judas selv om det er et uvanlig navn. Jeg reagerer mer på folk som skal kalle barna sine for navn som Aurelia, Oline, Emmeli, Sanna, Olava. Folk er jo helt sprø i dag. Anonymkode: ae310...c53 Aurelia heter jo hun ene dama i Love Actually, den filmen er ikke akkurat ny. Anonymkode: aadba...f7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kan ikke si at jeg reagerer på Judas selv om det er et uvanlig navn. Jeg reagerer mer på folk som skal kalle barna sine for navn som Aurelia, Oline, Emmeli, Sanna, Olava. Folk er jo helt sprø i dag. Anonymkode: ae310...c53 Alle de navnene du nevner her er jo «gode gamle travere» av kvinnenavn som ble brukt aller mest i Norge på 1800-tallet. Regner med at du forsøker å få frem et poeng eller å provosere.😅👏🏼✌🏼 Anonymkode: 252ef...e0f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kan ikke si at jeg reagerer på Judas selv om det er et uvanlig navn. Jeg reagerer mer på folk som skal kalle barna sine for navn som Aurelia, Oline, Emmeli, Sanna, Olava. Folk er jo helt sprø i dag. Anonymkode: ae310...c53 Skjønte ikke dette. Kjenner både en Oline og en Olava. Begge har foreldre som virker oppegående. Hvilke navn liker du da? Anonymkode: e0cf7...87b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan ikke si at jeg reagerer på Judas selv om det er et uvanlig navn. Jeg reagerer mer på folk som skal kalle barna sine for navn som Aurelia, Oline, Emmeli, Sanna, Olava. Folk er jo helt sprø i dag. Anonymkode: ae310...c53 Flere av navnene du ramser opp er helt vanlige gamle norske og svenske navn. Endret 13 timer siden av Tough cookie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Del Skrevet 13 timer siden Malaco skrev (1 time siden): Oline er da et helt vanlig navn. Sanna og Olava også. Anonymkode: 48f64...7bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan ikke si at jeg reagerer på Judas selv om det er et uvanlig navn. Jeg reagerer mer på folk som skal kalle barna sine for navn som Aurelia, Oline, Emmeli, Sanna, Olava. Folk er jo helt sprø i dag. Anonymkode: ae310...c53 Hva er galt med disse navnene? Vi har oppkalt datter etter bestemor som het Olava. Jeg har inntrykk av at det er vanlig i mange familier å oppkalle etter den eldre generasjonen. Jeg er selv oppkalt etter bestemødre både på fars og mors side. Anonymkode: be66b...3ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 13 timer siden #15 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan ikke si at jeg reagerer på Judas selv om det er et uvanlig navn. Jeg reagerer mer på folk som skal kalle barna sine for navn som Aurelia, Oline, Emmeli, Sanna, Olava. Folk er jo helt sprø i dag. Anonymkode: ae310...c53 Emmeli og Sanna er da helt vanlige navn? De andre er kansje lit uvanlige, men forstår ikke problemet med de heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså.. jeg snakket med naboen min (de har ikke bodd her lenge) og kom over en samtale med nabodamen som er gravid, og hun fortalte meg at hun vil kalle ungen sin for judas. Det går ikke an. Jeg bor på en bygd, hvor det er mange kristne og kan jo tenkes at hun bare sier det for å provosere (?) håper jeg. Jeg er selv ikke kristen eller noe troende, men synes likevel det er svært rart å kalle ungen sin for judas om hun var seriøs? Anonymkode: ff317...346 Det er vanlig på bygda at man forteller helt utrolige skrøner til bygdas sladrekjærringer (av begge kjønn) for å se hvor langt historien kommer. Det er dels underholdning, dels velfortjent korreks av bygdesladder dels en sjekk på hvem i nabolaget som er så blåst at de tror på alt mulig rart. Så nå vet du det. Anonymkode: 375ce...0ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå