AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #41 Del Skrevet 12 timer siden fugl fønix skrev (3 minutter siden): Enig med deg, ikke slik det fungerer. Det fungerer slik for noen og for andre ikke. Anonymkode: 25509...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #42 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så mennene dere blir sammen med bør helst være mindre kjekke. Anonymkode: 25509...196 Nei, absolutt ikke. Det bør være en jeg er veldig tiltrukket av. Enten han er tradisjonelt kjekk eller mer typete. Anonymkode: 1ed51...6f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11 timer siden #43 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det fungerer slik for noen og for andre ikke. Anonymkode: 25509...196 Når du lager en tråd må du tåle forskjellige svar. Hva er det med deg? Hva er problemet ditt? Hvorfor så hårsår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #44 Del Skrevet 11 timer siden fugl fønix skrev (1 minutt siden): Når du lager en tråd må du tåle forskjellige svar. Ja heldigvis er svarene forskjellige 👍👍 Anonymkode: 25509...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11 timer siden #45 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, absolutt ikke. Det bør være en jeg er veldig tiltrukket av. Enten han er tradisjonelt kjekk eller mer typete. Anonymkode: 1ed51...6f1 Samme her, det må jo være en viss attraksjon til stede for at en vil bli sammen, er jo sånn for de fleste,det gjelder begge kjønn,helt normalt.ingen som vil være sammen med en som vekker avsky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #46 Del Skrevet 10 timer siden Sånn Joar i Lothepus-mann kunne jeg godt syntes var tiltrekkende og sjarmerende, men forhold -nei takk! Anonymkode: 22a19...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #47 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anonymkode: 25509...196 Men ser du ikke svaret handler om usikkerhet og ikke manglende attraksjon? Hadde hun følt seg tryggere, tror jeg jhun godt kunne likt dem for mer. Anonymkode: 479a6...b43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #48 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men ser du ikke svaret handler om usikkerhet og ikke manglende attraksjon? Hadde hun følt seg tryggere, tror jeg jhun godt kunne likt dem for mer. Anonymkode: 479a6...b43 Så grunnen til at hun velger Per i stedet er fordi hun mangler selvtillit. Åssen føles det Per? Anonymkode: 25509...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #49 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så grunnen til at hun velger Per i stedet er fordi hun mangler selvtillit. Åssen føles det Per? Anonymkode: 25509...196 Jeg skjønner det. Men det at hun er for usikker for han andre betyr ikke at hun ikke også er sinnsykt tiltrukket Per, hun bare føler seg tryggere på han. Kan ha noe med oppførsel å gjøre også. Det er en stereotypisk mann på insta som er i et par. Utsendemessig er han kjekk å på en video var han i bar overkropp å jeg så den flere ganger. Men som person er han ikke attraktiv i det hele tatt. De har et fint forhold de to, men han er ganske klyster og jeg ser på han utifra hva han sier at han ikke egentlig er til å stole på. Hun kan kanskje stole på han, men han har glatt innrømmet å bruke andre før henne og aktivt lyve men ha sex. For en skitsekk. Da er Per en godt trygg armkrok å komme til for han er en kjekkas med et trygt vesen.(Later jeg som, kanske han er anderledes for deg) Du kan også syns godt om han jeg ikkke liker på insta. Ikke viktig hvem det er.Husker det heller ikke, fannt det på scrolling. Anonymkode: 479a6...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #50 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner det. Men det at hun er for usikker for han andre betyr ikke at hun ikke også er sinnsykt tiltrukket Per, hun bare føler seg tryggere på han. Kan ha noe med oppførsel å gjøre også. Det er en stereotypisk mann på insta som er i et par. Utsendemessig er han kjekk å på en video var han i bar overkropp å jeg så den flere ganger. Men som person er han ikke attraktiv i det hele tatt. De har et fint forhold de to, men han er ganske klyster og jeg ser på han utifra hva han sier at han ikke egentlig er til å stole på. Hun kan kanskje stole på han, men han har glatt innrømmet å bruke andre før henne og aktivt lyve men ha sex. For en skitsekk. Da er Per en godt trygg armkrok å komme til for han er en kjekkas med et trygt vesen.(Later jeg som, kanske han er anderledes for deg) Du kan også syns godt om han jeg ikkke liker på insta. Ikke viktig hvem det er.Husker det heller ikke, fannt det på scrolling. Anonymkode: 479a6...b43 Stereotypisk kjekk* Anonymkode: 479a6...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå