AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #21 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen. Hekler situasjoner hvor jeg ser det ikke blir men fortsatt er åpen for dem. Men da hadde jeg kunne likt utsendet for begge ting fordi. Anonymkode: 479a6...b43 Tenker om jeg møtte en på reise og vi fikk en fin kontakt. Eller kanskje en små uetisk(ikke utroskap, ikke ulovligheter) treffpunkt hvor det har vært greit å ligge men ikke mer. Anonymkode: 479a6...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #22 Del Skrevet 13 timer siden Dere menn som er i forhold, hva synes dere om disse svarene? Anonymkode: 25509...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #23 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilke type menn vil kvinner ha sex med, men ikke ha til kjæreste. Basert på utseende. Anonymkode: 25509...196 Det går ikke an. Det er ikke slik det fungerer. En kjæreste ser ikke annerledes ut en hva en mann jeg bare vil ha sex med. Den jeg bare vil ha sex med mangler andre ting en kjæreste har i tillegg til at kjæresten har utseende. Anonymkode: 5d58f...54f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #24 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det går ikke an. Det er ikke slik det fungerer. En kjæreste ser ikke annerledes ut en hva en mann jeg bare vil ha sex med. Den jeg bare vil ha sex med mangler andre ting en kjæreste har i tillegg til at kjæresten har utseende. Anonymkode: 5d58f...54f Les de andre kommentarene. Anonymkode: 25509...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 13 timer siden #25 Del Skrevet 13 timer siden (endret) jeg har ikke sex med gud og hvermannsen. Den som jeg hopper til sengs med skal jeg se som kjæreste-materiale. ONS driver jeg ikke med. Utseende har i grunn ikke så mye å si, sånn sett. Men jeg liker menn med pappakropp og godt med hårvekst (på kroppen) 🥰 Da er jeg solgt... 😍 Endret 13 timer siden av Mardina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #26 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Les de andre kommentarene. Anonymkode: 25509...196 Jeg lest alle kommentarene. Jeg svarer for min egen del. Det en tilfeldig sexpartner men en som ikke er aktuell som kjæreste har, er et utseende jeg syntes er tiltrekkende. Men mangler mye annet. Det en kjæreste har, er et utseende jeg syntes er tiltrekkende, i tillegg til andre kvaliteter en tilfeldig sexpartner ikke har. Les hva folk faktisk svarer. Ikke bare det du vil høre. Anonymkode: 5d58f...54f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 13 timer siden #27 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Dere menn som er i forhold, hva synes dere om disse svarene? Anonymkode: 25509...196 Hva slags spørsmål er det? Hvorfor er det viktig for deg å vite hva andre synes om svarene du fikk i din tråd? Men altså, hva ville du egentlig med denne tråden? Er det ikke viktigere å vite hva du selv vil og liker?? Hva liker du da?? Fortell oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #28 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilke type menn vil kvinner ha sex med, men ikke ha til kjæreste. Basert på utseende. Anonymkode: 25509...196 Jeg hverken dater eller har sex med menn jeg ikke kunne tenke meg et forhold med. For meg hadde det bare vært bortkastet tid. Anonymkode: 333dd...54c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 12 timer siden #29 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hverken dater eller har sex med menn jeg ikke kunne tenke meg et forhold med. For meg hadde det bare vært bortkastet tid. Anonymkode: 333dd...54c Akkurat dette 😊 samme her, og sånn er det for de fleste av oss. Er noen rare virkelighetsfjerne spm ts stiller her... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #30 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Virker som de ofte havner i forhold med de. Anonymkode: 25509...196 Ja, det er visst ganske attraktive trekk. Med tanke på hvor mange narsissister som diagnostiseres her på kg, så er det likevel hun som velger ham. Så er det en annen diskusjon om de faktisk var og er narsissister disse mennene. Anonymkode: 43401...efc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #31 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg lest alle kommentarene. Jeg svarer for min egen del. Det en tilfeldig sexpartner men en som ikke er aktuell som kjæreste har, er et utseende jeg syntes er tiltrekkende. Men mangler mye annet. Det en kjæreste har, er et utseende jeg syntes er tiltrekkende, i tillegg til andre kvaliteter en tilfeldig sexpartner ikke har. Les hva folk faktisk svarer. Ikke bare det du vil høre. Anonymkode: 5d58f...54f Okei, det virket som du svarte på vegne av alle. Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #32 Del Skrevet 12 timer siden fugl fønix skrev (34 minutter siden): Hva slags spørsmål er det? Hvorfor er det viktig for deg å vite hva andre synes om svarene du fikk i din tråd? Nysgjerrig på hva menn synes om å ikke være regnet som spesielt kjekk av partner. De det måtte gjelde så klart. Jeg tror ikke de vil bry seg særlig, men interessert i å høre deres synspunkter. Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #33 Del Skrevet 12 timer siden fugl fønix skrev (27 minutter siden): Akkurat dette 😊 samme her, og sånn er det for de fleste av oss. Er noen rare virkelighetsfjerne spm ts stiller her... Les de andre svarene før du uttaler deg så kategorisk. Anonymkode: 25509...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 12 timer siden #34 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nysgjerrig på hva menn synes om å ikke være regnet som spesielt kjekk av partner. De det måtte gjelde så klart. Jeg tror ikke de vil bry seg særlig, men interessert i å høre deres synspunkter. Anonymkode: 25509...196 Så rart, hvorfor tenker du sånn? Føler du deg lite kjekk selv? Hva liker du da,du svarte ikke på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #35 Del Skrevet 12 timer siden fugl fønix skrev (29 minutter siden): Akkurat dette 😊 samme her, og sånn er det for de fleste av oss. Er noen rare virkelighetsfjerne spm ts stiller her... Anonymkode: 25509...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #36 Del Skrevet 12 timer siden fugl fønix skrev (Akkurat nå): Så rart, hvorfor tenker du sånn? Føler du deg lite kjekk selv? Hva liker du da,du svarte ikke på det? Les svarene på side 1. Det er ikke mine utsagn. Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 12 timer siden #37 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Les de andre svarene før du uttaler deg så kategorisk. Anonymkode: 25509...196 Herregud er du sur eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #38 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja, det er visst ganske attraktive trekk. Med tanke på hvor mange narsissister som diagnostiseres her på kg, så er det likevel hun som velger ham. Så er det en annen diskusjon om de faktisk var og er narsissister disse mennene. Anonymkode: 43401...efc Selvtillit og sjarm har de iallefall. Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #39 Del Skrevet 11 timer siden Da jeg var ung og hadde dårlig selvtillit lå jeg med folk som jeg syntes var «for pene for meg», og så har de i ettertid blitt sammen med noen jeg syntes var mindre pene… Etter jeg kom i midten av 20-årene fikk jeg bedre selvtillit og var mer opptatt av at jeg skulle være ordentlig forelsket før jeg ble sammen med noen. Etter det har jeg også kun ligget med menn jeg syntes var ordentlig kjekk, og jeg synes også at mannen min er veldig kjekk. Anonymkode: 2e33d...05a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11 timer siden #40 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det går ikke an. Det er ikke slik det fungerer. En kjæreste ser ikke annerledes ut en hva en mann jeg bare vil ha sex med. Den jeg bare vil ha sex med mangler andre ting en kjæreste har i tillegg til at kjæresten har utseende. Anonymkode: 5d58f...54f Enig med deg, ikke slik det fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå