AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Hvilke type menn vil kvinner ha sex med, men ikke ha til kjæreste. Basert på utseende. Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden *Anser. Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilke type menn vil kvinner ha sex med, men ikke ha til kjæreste. Basert på utseende. Anonymkode: 25509...196 Narcissister og psykopater Anonymkode: 881ea...acd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Jeg elsker høy, mørk, skjegg og briller, og litt kraftig. Herregud, mannen min er heit. Har ingen interesse av andre som ligner. Blir ikke tent av fremmede menn, eller pene menn. Er kun han som gjelder for meg. Eksen min var lav og lys. Anonymkode: 5682d...edd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Narcissister og psykopater Anonymkode: 881ea...acd Virker som de ofte havner i forhold med de. Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Kvinner liker maskuline menn når de har eggløsning Anonymkode: fdf09...afe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden Jeg vil ikke ha for kjekk kjæreste. Ville følt at det ikke kommer til å vare. Kan godt ha sex med en kanskje da. Anonymkode: 881ea...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg elsker høy, mørk, skjegg og briller, og litt kraftig. Herregud, mannen min er heit. Har ingen interesse av andre som ligner. Blir ikke tent av fremmede menn, eller pene menn. Er kun han som gjelder for meg. Eksen min var lav og lys. Anonymkode: 5682d...edd Sorry, jeg leste ikke hele innlegget ditt Beklager. Anonymkode: 5682d...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden Det er ikke ett utseende for sex og et annet for forhold. Det er attraktive og ikke-attraktive menn. Det er primært menn som kan se på en deilig men vulgær kvinne som et potensielt ligg, og ikke noe mer. Enten er jeg tiltrukket av mannen, eller ikke. Om han har potensiale som partner handler om hans personlighet, ikke utseende. Anonymkode: 9a372...45a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke ett utseende for sex og et annet for forhold. Anonymkode: 9a372...45a Jo det er det absolutt. Fått høre og se hele tiden. Anonymkode: 25509...196 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden En fyr som er over snittet kjekk og oser fuckboy/player. Gjerne en del yngre enn meg. Er veeldig svak for "hunter eyes" med noe fandenivoldsk i. Den typen mann jeg ser for meg, er ikke en jeg ser meg i et forhold med. Anonymkode: 44d24...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden En veltrent hunk (Brad Pitt i Troja) kunne jeg godt hatt sex med, men ville ikke vært i et forhold med. Anonymkode: 6113a...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den typen mann jeg ser for meg, er ikke en jeg ser meg i et forhold med. Anonymkode: 44d24...731 Hvorfor ikke? Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En veltrent hunk (Brad Pitt i Troja) kunne jeg godt hatt sex med, men ville ikke vært i et forhold med. Anonymkode: 6113a...e4e Så mennene dere blir sammen med bør helst være mindre kjekke. Anonymkode: 25509...196 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg vil ikke ha for kjekk kjæreste. Ville følt at det ikke kommer til å vare. Kan godt ha sex med en kanskje da. Anonymkode: 881ea...acd Skjønner. Det gjelder å velge noen lenger ned på listen til forhold. Anonymkode: 25509...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så mennene dere blir sammen med bør helst være mindre kjekke. Anonymkode: 25509...196 Korrekt. Anonymkode: 6113a...e4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Korrekt. Anonymkode: 6113a...e4e Flott, da vet vi det👍 Anonymkode: 25509...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så mennene dere blir sammen med bør helst være mindre kjekke. Anonymkode: 25509...196 For min del, sånn passe kjekk " normal" er fint. Litt søt, men ikke modellkjekk. Orker ikke mye konkurranse. Ville følt vi ikke passer helt i lag. Jeg er ikke i sånn klasse. Anonymkode: 881ea...acd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden Sangfuglen Dony D 🥰 etter at han skiftet stil ( hår/skjegg ), utrolig hva et lite stilskifte kan gjøre med et menneske, kjenner han ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #20 Del Skrevet 15 timer siden Ingen. Hekler situasjoner hvor jeg ser det ikke blir men fortsatt er åpen for dem. Men da hadde jeg kunne likt utsendet for begge ting fordi. Anonymkode: 479a6...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå