AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden ...hva gjør dere aktivt/bevisst for å unngå seksuell oppmerksomhet/mas? Anonymkode: 00347...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Slutt å dusje og kle deg i en striesekk med hull til beina i 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden 😂 ingen ting. Er bare hyggelig å ha en mann som som vil ha sex med en. Han lever helt fint med å ha oftere lyst en meg. Han er ikke en bikkje som er fullt styrt av instinkter og hormoner. Anonymkode: eedb3...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): ...hva gjør dere aktivt/bevisst for å unngå seksuell oppmerksomhet/mas? Anonymkode: 00347...994 Verktøykassen til samboer: Hold tiåringen oppe til 10-11 om kvelden, så sengetid blir alt for sen. Krangle og kjefte på ungene så det blir dårlig stemning før sengetid Sitt oppe og jobb til langt på kveld Hvis vi skulle legge oss samtidig, start en eller annen idiotisk diskusjon så det blir dårlig stemning Osv osv Anonymkode: e1ebc...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Jeg kan ikke tenke meg at jeg skulle ha gjort noe for å unngå sex... Da måtte jeg ha vært ekstremt sliten med 40 i feber, eller utmattelse... Skriver om forhold her, og ikke generelt 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå