Gå til innhold

Dere kvinner med høy sexlyst, men partner med lav

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

..hva gjør dere aktivt/bevisst for å forsøke få partner interessert?

Anonymkode: 613d7...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ingen ting. Jeg har fra start vært fullt klar over at jeg oftere har lyst en han. Det er helt greit 😊

Jeg er ikke interessert i å ha sex med en jeg må «jobbe» med for at han skal få lyst. Da mener jeg  «jobbe» mer en at jeg spør om vi skal ha sex, eller tar et initiativ. Der stopper det.

Utover det så tar mannen min initiativ når han har lyst. Det holder plenty for min del😊

Gidder ikke sex man må aktivt drive å jobbe for. Da har jeg langt heller litt sjeldnere sex en antall ganger jeg har lyst.

Det er ikke vanskligere en å gjøre andre morsomme, gode ting sjeldnere en når man har lyst. Det er ikke vanskelig😊

Anonymkode: e278f...9be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi vokste fra hverandre og jeg fant en med like høy sexdrive som meg selv. 

Anonymkode: da57d...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det lureste er at partneren med lavest sexlyst tar initiativ, om ikke den med høy liker å bli avvist. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvittet meg med dem. Det var rett og slett helt umulig. 

Anonymkode: 22694...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tja. Det er noen ting som jeg kan gjøre som gir ham litt høyere lyst. Og ibland gjør jeg dem. Men problemet er at da blir han veldig sliten/utlada/"oppbrukt", samtidig som jeg begynner å forvente hyppigere sex og blir skuffa. Da foretrekker jeg heller at han har lav men regelmessig lyst. Det kan jeg tilpasse meg til. Skal sies at han flørter mye da, og han tar initiativ til sex hver gang. 

Anonymkode: db888...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ble avvist i mange år. Det var sårt og jeg var utrolig lei meg. Til slutt etter 7 år uten sex og knapt et kyss så forelsket jeg meg i en annen. Jeg sa i fra hjemme etter en uke. Da skulle han endre seg og det var ikke måte på. Men jeg var ferdig for lengst. Beste som kunne skjedd meg vaf at vi ble skilt etter 13 år. Jeg er gift på nytt nå og vi har tre barn. Vi er kjærester, og har et aktivt sex- og kjærlighetssliv. Jeg ønsket meg en kjæreste, ikke en kamerat. Så nå har jeg det utrolig bra og er glad jeg ikke kaster bort livet mitt i et slikt forhold. 

Anonymkode: 9b5cc...6be

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ikke så mye. Prøver å ikke mase, for har vært i motsatt type forhold også, og mas er selvtillitsdrap og etterhvert forholdsdrap.

Men har snakket endel sammen om forventinger og ønsker og behov.

Han er veldig god på å vise når han vil.

Anonymkode: adaf5...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ingen ting. Jeg har fra start vært fullt klar over at jeg oftere har lyst en han. Det er helt greit 😊

Jeg er ikke interessert i å ha sex med en jeg må «jobbe» med for at han skal få lyst. Da mener jeg  «jobbe» mer en at jeg spør om vi skal ha sex, eller tar et initiativ. Der stopper det.

Utover det så tar mannen min initiativ når han har lyst. Det holder plenty for min del😊

Gidder ikke sex man må aktivt drive å jobbe for. Da har jeg langt heller litt sjeldnere sex en antall ganger jeg har lyst.

Det er ikke vanskligere en å gjøre andre morsomme, gode ting sjeldnere en når man har lyst. Det er ikke vanskelig😊

Anonymkode: e278f...9be

Dette. Og det gjør at det ikke sliter på forholdet, samt sex er alltid positivt og ønsket. 

Anonymkode: 348a5...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg ble avvist i mange år. Det var sårt og jeg var utrolig lei meg. Til slutt etter 7 år uten sex og knapt et kyss så forelsket jeg meg i en annen. Jeg sa i fra hjemme etter en uke. Da skulle han endre seg og det var ikke måte på. Men jeg var ferdig for lengst. Beste som kunne skjedd meg vaf at vi ble skilt etter 13 år. Jeg er gift på nytt nå og vi har tre barn. Vi er kjærester, og har et aktivt sex- og kjærlighetssliv. Jeg ønsket meg en kjæreste, ikke en kamerat. Så nå har jeg det utrolig bra og er glad jeg ikke kaster bort livet mitt i et slikt forhold. 

Anonymkode: 9b5cc...6be

Nydelig solskinnshistorie 🌞💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...