Ginen Skrevet 8. mars 2006 #41 Skrevet 8. mars 2006 Taffelost fra Tine... Den med skinkebiter. Syns den er god jeg... Er egentlig veldig kresen på ost...
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #42 Skrevet 8. mars 2006 He he.. taffelost kan vel knapt kvalifisere til å kalles ost, mer stivnet melkefett med skinkebiter i, så da er du vel temmelig U-kresen, eller mer korrekt du liker egentlig kke ost! *JA* til skikkelig ost som smaker ost og er laget på upastirusert melk!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #44 Skrevet 8. mars 2006 Åh for en deilig tråd!! Mild Brie med lilla druer til er uslåelig!
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #45 Skrevet 8. mars 2006 Jeg er veldig glad i all ost som ikke er muggen Brie, creme cherie, grâddeost, norvegia, fetaost, kryddersmøreost, hvitløksost, pepperost... *lyst på ost*
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #46 Skrevet 8. mars 2006 Brie er ganske muggen da! Men det er kanskje sånt du egentlig ikke vil vite...?
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #47 Skrevet 9. mars 2006 Vanlig norvegia og fløtemysost. Graddost er heller ikke vondt. Kremost med hvitløk eller pepper....
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #48 Skrevet 9. mars 2006 Brie er ganske muggen da! Men det er kanskje sånt du egentlig ikke vil vite...? ←
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #49 Skrevet 9. mars 2006 Ja, jeg er redd det er tilfellet Evelina! Brie og camembert er hvitmuggoster. Men gjør det noe da så lenge det smaker godt?
*Emma* Skrevet 10. mars 2006 #50 Skrevet 10. mars 2006 Alt til sin tid..... Blue Castello på knekkebrød til frokost ..... Gräddost til extra kos.... Brie til kjeks på verandaen om sommeren..... Fetaost i salaten.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå