Gå til innhold

Virker ansiktsgymnastikk når man eldes eller er det bortkastet tid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forfengelighet er ikke et nymotens fenomen. Gjennom tusener av år har folk vært på søken etter «ungdomskilden». Hvis ansiktsgymnastikk o.l. faktisk hadde hjulpet, så hadde vi allerede visst om det. 

Anonymkode: ab7a3...938

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forfengelighet er ikke et nymotens fenomen. Gjennom tusener av år har folk vært på søken etter «ungdomskilden». Hvis ansiktsgymnastikk o.l. faktisk hadde hjulpet, så hadde vi allerede visst om det. 

Men på bloggen min/podcasten min forteller jeg om de hemmelige triksene som gir deg ungdomskilden!!!!!

PS: jeg er sponset av betakaroten og det bør du kjøpe. Bruk kodeord "løgn og fanteri" for 20% avslag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Folk er på jakt etter enkle, raske løsninger.

Ansiktsyoga er ikke noen av delene. På samme måte som ikke alle trener seg til den kroppen de egentlig har potensialet til å få, fordi det krever gjentakende, regelmessig innsats hvor musklene bygges. Dette er nøyaktig det samme.

Anonymkode: 1bd63...7f9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Folk er på jakt etter enkle, raske løsninger.

Ansiktsyoga er ikke noen av delene. På samme måte som ikke alle trener seg til den kroppen de egentlig har potensialet til å få, fordi det krever gjentakende, regelmessig innsats hvor musklene bygges. Dette er nøyaktig det samme.

Anonymkode: 1bd63...7f9

I call BS! 
Hvis det var så enkelt, hvorfor får ikke f.eks. slagpasienter tilbud om dette da? Siden en del slagpasienter også får asymmetri i ansiktet med alle de ulempene (fysisk og psykisk) det medfører. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

I call BS! 
Hvis det var så enkelt, hvorfor får ikke f.eks. slagpasienter tilbud om dette da? Siden en del slagpasienter også får asymmetri i ansiktet med alle de ulempene (fysisk og psykisk) det medfører. 

Man har jo muskler i ansiktet, det er du vel enig i? Så hvorfor skal ikke det å trene opp ansiktsmuskler gi samme effekt som å trene andre muskelgrupper?

Anonymkode: af9be...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...