AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden https://www.jula.no/catalog/el-artikler-og-belysning/armaturer/innendorsbelysning/led-lister/rgb-list-led-019023/ Jeg kjøpte denne fordi jeg har en slags bokhylle som jeg vil ha litt lys i. Men jeg forstår virkelig ikke hvordan det fungerer 😅 Blir ikke noe klokere av å lese manualen 😅 Altså, det står jo at man kan klippe dem opp? Men hvordan lyser den dersom jeg klipper det opp? Og det hører jo med en stikkontakt man skal koble i. Men må den være i nærheten? Jeg skjønner det virkelig ingenting og trenger at noen forklarer meg 😅 Anonymkode: a7fc0...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Veldig enkelt. Kobler lysstrimlen til boksen, boksen kobles til kontakten og kontakten i støpsel. Anonymkode: d28d3...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Du kan klippe av hvis den blir for lang, kan selvfølgelig ikke klippe på den siden som kontakten er. Disse kan også deles opp i seksjoner men da må du kunne lodde å vite hva du gjør. Det er disse kopper-punktene som kan klippes på midten, er også der de kan loddes. Anonymkode: e2021...705 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Hvis du må spørre her, så bør du ikke montere den selv. Anonymkode: 0c45f...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå