AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Han er pålogget på instagram, men svarer ikke på snap!!! Ingen bevegelse på scooren heller!! Prøver han å unngå meg? 😞 Noen som har opplevd dette? Anonymkode: 1672b...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Altså..får ikke folk lov til å være i fred lenger?? For en stalking!!!! 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Skjerp deg....... Skaff deg ett liv. Anonymkode: b9782...e34 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Dojakitty skrev (23 minutter siden): Altså..får ikke folk lov til å være i fred lenger?? For en stalking!!!! Vi har egentlig en avtale i dag, derfor jeg prøver å nå han.. Anonymkode: 1672b...523 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har egentlig en avtale i dag, derfor jeg prøver å nå han.. Anonymkode: 1672b...523 du burde jo absolutt skrevet det i HI da? Forklart litt bedre,du fremstår jo bare psyko i HI. Om dere har en avtale så ringer du! 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Dojakitty skrev (6 minutter siden): du burde jo absolutt skrevet det i HI da? Forklart litt bedre,du fremstår jo bare psyko i HI. Om dere har en avtale så ringer du! Kan ikke ringe nå, når jeg allerede har skrivd, tenker hvis man er sånn, så er man kanskje ikke så intressert.. Anonymkode: 1672b...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Ring! Han har vel på ikke forstyrr eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå