AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #21 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du føler deg bedre fordi du tror det hjelper, ja. Det er essensen av placebo. Du svarer ikke på hvordan barnet fikk en slik skade? Anonymkode: 0199d...cd5 Ts skriver at barnet fikk varmt vann over seg. Anonymkode: 24cb2...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me0987 Skrevet 22. desember 2024 #22 Del Skrevet 22. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så brannsåret mitt blir mindre og bedre fortere er fordi jeg tror det? Takk, men så sterk tankekraft har jeg ikke. God jul. Anonymkode: 94fcc...773 Hvordan kan du vite at brannsåret blir mindre og fortere bedre av eggehvite-behandlingen din? For en gitt brannskade har du jo ikke mulighet til å sammenligne med hva som ville skjedd hvis du ikke hadde behandlet den med eggehvite? Du får selvsagt gjøre hva du vil med deg selv og egne barn basert på din svoger-forskning, med å anbefale andre å behandle annengrads forbrenning med eggehvite er helt sinnsykt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2024 #23 Del Skrevet 22. desember 2024 Du må lytte til legene, ikke til KG. Det er det eneste rådet jeg vil gi. Anonymkode: 5efd1...805 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå