AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Den mistet 3 store blader i går. Og jeg kan se den har 6-7 blader til som er litt gule de vil også falle av i de nærmeste dagene. Hvorfor er det sånn? Sies jo at planter ikke trenger så mye vann om vinteren! Sist vannet jeg den for 2 uker siden Anonymkode: d6e8c...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Flere av mine planter går i en slags vintermodus, litt slappere med flere gule blader og de mister noe. Så lenge jeg holder jorda sunn og og de får nok vann og lys, så våkner de alltid opp igjen når det blir lysere og våren kommer. Anonymkode: cc30b...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Den mistet 3 store blader i går. Og jeg kan se den har 6-7 blader til som er litt gule de vil også falle av i de nærmeste dagene. Hvorfor er det sånn? Sies jo at planter ikke trenger så mye vann om vinteren! Sist vannet jeg den for 2 uker siden Anonymkode: d6e8c...e47 2 uker uten vann synes jeg høres lenge ut... Anonymkode: 07a89...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Coleus liker ikke vinter. Jeg klipper mine ganske godt ned på senhøsten, så kommer de seg når det blir mer lys. Idag "snudde" sola, så vi er på det aller mørkeste nå. Anonymkode: 2a943...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Coleus trenger plantelys for å holde seg fin gjennom vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Du må kjenne på jorda, er den knusktørr så trenger den selvsagt vann. Men det er visst vanlig for disse plantene å skrante litt om vinteren pga lystilgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå