AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Er 2 dager bra på Legoland eller blir det litt voldsomt mye? Hadde to dager på annen fornøyelsespark i sommer, synes dag 2 var litt vel i overkant. Anonymkode: 85959...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden holdt lenge for oss 1 dag Anonymkode: c0537...6d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Del Skrevet 21 timer siden Det kommer an på barna det da. Vi hadde 3 netter og det var ikke nok for barna, men mer enn nok for meg. Vi bodde på Lego-hotellet som er veldig fint når man trenger å hvile midt på dagen. Anonymkode: 1a8af...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsa Skrevet 21 timer siden #4 Del Skrevet 21 timer siden Vi var der i sommer, en dag i 7 timer.. Kunne gjerne tatt to dager, får mer ut av besøket og kan bruke mer tid på de forskjellige attraksjoner. Men det går med en dag altså ☺️ Alder på barna var 4 og 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Hva med en dag i Legoland og en dag i Lego house som er ca 5 min unna? Anonymkode: 0bbf4...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det kommer an på barna det da. Vi hadde 3 netter og det var ikke nok for barna, men mer enn nok for meg. Vi bodde på Lego-hotellet som er veldig fint når man trenger å hvile midt på dagen. Anonymkode: 1a8af...157 Det er ikke barna som bestemmer. Anonymkode: 85959...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva med en dag i Legoland og en dag i Lego house som er ca 5 min unna? Anonymkode: 0bbf4...24d Det har jeg ikke hørt om, hva blir det versus Legoland? Hva er hensikten med Lego house? Anonymkode: 85959...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden 2 dager i legoland er passe. Kan ha 1 dag i badelandet rett over veien imellom de for å bryte opp litt. Anonymkode: 418b5...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Vi var der to dager, men det hadde holdt med en. Ville tatt en dag i legoland, og heller besøkt Lego House og/eller Lalandia badelandet. Anonymkode: 92106...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå