AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Nå har jeg vært gjennom et helt år i 2024 med å komme meg ut av et voldig forhold, bodd på krisesenteret og vært gjennom mye for barna som sliter enda , vært sykemeldt selv i 8 måneder. Så nå har jeg vært på flere avhør hos politiet, og saken ble bare henlagt pga manglende bevis. Har utrolig mye bevis, skjønner ingenting. Flere vitner og bilder/ video. Barna har reaksjoner og far får likevel videre samvær med tilsyn. Men likevel tilbyr de meg voldsalarm? Er det ikke litt ironisk? Anonymkode: 347de...9db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Det er en skam! God klem til deg ❤️ Anonymkode: b8462...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Høres dessverre kjent ut. 😞 Er utrolig mye som skal til før man har "bevis nok" til å ta ut tiltale, og like mye som skal til for at en forelder skal miste omsorgsrett/besøksrett. Har inntrykk av at voldsalarm noen ganger gis ut som en slags "kompensasjon", at det i alle fall er noe på plass for å gi en følelse av trygghet, når man ikke kommer i mål på de andre områdene. 😕 Anonymkode: 112d7...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Høres dessverre kjent ut. 😞 Er utrolig mye som skal til før man har "bevis nok" til å ta ut tiltale, og like mye som skal til for at en forelder skal miste omsorgsrett/besøksrett. Har inntrykk av at voldsalarm noen ganger gis ut som en slags "kompensasjon", at det i alle fall er noe på plass for å gi en følelse av trygghet, når man ikke kommer i mål på de andre områdene. 😕 Anonymkode: 112d7...c8a Ja har lengre periode prøvd å få han til å gå på alternativ til vold kurs men han skylder alt på meg. Det er jeg som er problemet og fornekter alt. Men føler ikke politiet har gjort noe mer, ikke avhørt vitner eller sjekket journaler hos legen. Anonymkode: 347de...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Jeg er ikke kjent med de rettslige muligheter her, men kan man påklage henleggelsen? Isåfall ville jeg gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Eneri skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke kjent med de rettslige muligheter her, men kan man påklage henleggelsen? Isåfall ville jeg gjort det. Ja vi er i den prosessen Anonymkode: 347de...9db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja vi er i den prosessen Anonymkode: 347de...9db Lykke til med det! Syns det er skremmende hvor lett /fort saker henlegges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Nå har jeg vært gjennom et helt år i 2024 med å komme meg ut av et voldig forhold, bodd på krisesenteret og vært gjennom mye for barna som sliter enda , vært sykemeldt selv i 8 måneder. Så nå har jeg vært på flere avhør hos politiet, og saken ble bare henlagt pga manglende bevis. Har utrolig mye bevis, skjønner ingenting. Flere vitner og bilder/ video. Barna har reaksjoner og far får likevel videre samvær med tilsyn. Men likevel tilbyr de meg voldsalarm? Er det ikke litt ironisk? Anonymkode: 347de...9db Og hva sier bistandsadvokaten din om situasjonen? Anonymkode: 1377c...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Du må finne et sted å bo bak ryggen hans. Så stikke av. Jeg gjorde det. Mye pardrap nå, vær forsiktig. Anonymkode: 44e8b...b97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og hva sier bistandsadvokaten din om situasjonen? Anonymkode: 1377c...8c1 At det er ikke uvanlig, derimot vanligere å få saken henlagt. Og vi må bare gå videre og klage.. Anonymkode: 347de...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du må finne et sted å bo bak ryggen hans. Så stikke av. Jeg gjorde det. Mye pardrap nå, vær forsiktig. Anonymkode: 44e8b...b97 Vi har forlatt han. Men han oppsøker oss hele tiden. Anonymkode: 347de...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har forlatt han. Men han oppsøker oss hele tiden. Anonymkode: 347de...9db Finn et annet sted. Hvorfor flytter dere ikke til en naboby? Så dere har 20-30 min kjørevei, bedre, bytte ut bil også Anonymkode: 44e8b...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Finn et annet sted. Hvorfor flytter dere ikke til en naboby? Så dere har 20-30 min kjørevei, bedre, bytte ut bil også Anonymkode: 44e8b...b97 Vil helst være nær trygge folk og familien Anonymkode: 347de...9db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Del Skrevet 13 timer siden Ekstremt utbredt. Bruk bistandsadvokaten til å påklage henleggelsen OG å be om omvendt voldsalarm ved stadige brudd på besøksforbud (som han selvsagt skal ha). Anonymkode: cb21e...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ekstremt utbredt. Bruk bistandsadvokaten til å påklage henleggelsen OG å be om omvendt voldsalarm ved stadige brudd på besøksforbud (som han selvsagt skal ha). Anonymkode: cb21e...e0e Fikk avslag på besøksforbud... Anonymkode: 347de...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden Ryddet for avsporing. Christina82 ,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #17 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk avslag på besøksforbud... Anonymkode: 347de...9db Påklag. Og ring politiet hver gang han kontakter deg. Anonymkode: cb21e...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå