AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Er det normalt? Det går rundt for meg og jeg opplever øresus😳 Anonymkode: e663e...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det normalt? Det går rundt for meg og jeg opplever øresus😳 Anonymkode: e663e...6ef Så hva er da poenget? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Hvorfor var du så dum? Anonymkode: 4b332...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Hvorfor i alle dager prøver du snus? Det er dyrt, helseskadelig og ikke minst ekstremt avhengighetsskapende. Er du dum? Anonymkode: 819fa...418 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Hvorfor er du så dum at du prøver snus? Bare hold deg unna, det er en helteit vane! Anonymkode: 0d806...505 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Jeg prøvde fordi jeg trodde det skulle gi meg ro ettersom jeg lå urolig og alene her i sofaen en lørdagskveld. Det var noe av det verste jeg noen gang har opplevd. Anonymkode: e663e...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Ja, det er vanlig med en ubehagelig rus første gang, men du blir fort vant til det. Anonymkode: a7804...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg prøvde fordi jeg trodde det skulle gi meg ro ettersom jeg lå urolig og alene her i sofaen en lørdagskveld. Det var noe av det verste jeg noen gang har opplevd. Anonymkode: e663e...6ef Dette er jo ett tilvenningsgreie. Du blir ikke i utgangspunktet rolig av snus, det er om du har nikotinavhengighet du blir rolig av snus. Jeg sluttet å røyke, og etter ett halvt år uten røyk gikk jeg over til snus, for jeg sleit skikkelig. Og jeg fikk hikke og snurring av planeter og hele pakka, men gikk jo over etterhvert. Utover det er det fremdeles usunt og tåpelig, men for min del var det bedre enn å røyke, trossalt Anonymkode: 2f958...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har også bare prøvd snus en gang i mitt liv. Kastet opp selv om det var sånn liten «jentesnus». Fatter ikke hvordan folk orker å ta det mange ganger daglig. Anonymkode: 7e952...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Selvfølgelig, du har aldri prøvd det før. Kroppen får jo nikotinsjokk. Jeg har snusa i 10-ish år, klarte allikevel aldri å bruke sterk/ekstra sterk. Ble dårlig av det. Anonymkode: dddac...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg prøvde fordi jeg trodde det skulle gi meg ro ettersom jeg lå urolig og alene her i sofaen en lørdagskveld. Det var noe av det verste jeg noen gang har opplevd. Anonymkode: e663e...6ef Da er du heldig hvis dette er noe av det du har opplevd. Anonymkode: 90b1e...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Svimmel, kaldsvette og øresus – det er nikotinen som kicker inn det. 😁 Nikotinbrukere er som junkier slik sett: trenger sterkere og sterkere doser for at det skal funke optimalt. Det hender en sjelden gang imellom at også jeg kjenner et "kick" av nikotinen, enda jeg har røyker og snus i flere tiår. Men seriøst: styr unna både snus og sig! Anonymkode: ecad4...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå