AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Kjæresten jobber skift, så det er klart at han må få sove lenge på dagen. Men han sover gjerne lenge ut på dagen når han har fri også. Jeg er A mennesker, og står som oftest opp i 6 - 7 tiden hver dag uansett fri eller ei. Det er så mye fint mellom oss,så dette er vel en idiotisk ting å henge segopp i, har jeg tenkt hele tiden. Men merker at det er utrolig kjedelig at det er sånn. Hadde vært kjekt å høre erfaringer fra andre som har det sånn? Synes dere det er greit? Anonymkode: 22132...c01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Ja, vært i forhold med noen menn som bare må ligge og dra seg utover dagen. De klarte heller aldri å legge seg tidlig eller før midnatt, de måtte sitte oppe så lenge som mulig uansett. Barnslig oppførsel og uholdbart i lengden. Anonymkode: 64f1a...380 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, vært i forhold med noen menn som bare må ligge og dra seg utover dagen. De klarte heller aldri å legge seg tidlig eller før midnatt, de måtte sitte oppe så lenge som mulig uansett. Barnslig oppførsel og uholdbart i lengden. Anonymkode: 64f1a...380 Barnslig faktisk. Eller kanskje du gikk inn i pensjonist tilværelsen litt vel tidlig? Anonymkode: 15582...55b 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Jeg er A menneske mannen B, vært gift nå snart 40 år, aldri vært et problem. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, vært i forhold med noen menn som bare må ligge og dra seg utover dagen. De klarte heller aldri å legge seg tidlig eller før midnatt, de måtte sitte oppe så lenge som mulig uansett. Barnslig oppførsel og uholdbart i lengden. Anonymkode: 64f1a...380 Haha, barnslig oppførsel fordi de er ulike deg? Vær snill å lese om det å være B-menneske og lær deg noe nytt Anonymkode: cb120...5b0 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Veldig ulik døgnrytme er noe jeg nå har som en "dealbreaker", etter å ha irritert meg i flere forhold over partnere som sitter oppe halve natten. Det å kunne legge seg sammen til mer eller mindre samme tid, er noe jeg setter veldig pris på. Anonymkode: 323e8...d1c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Barnslig faktisk. Eller kanskje du gikk inn i pensjonist tilværelsen litt vel tidlig? Anonymkode: 15582...55b Nei, men forventer at voksne mennesker klarer å legge seg tidlig innimellom OG stå opp før ettermiddagen hvis de ønsker å tilbringe tid med partneren sin. Anonymkode: 64f1a...380 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Haha, barnslig oppførsel fordi de er ulike deg? Vær snill å lese om det å være B-menneske og lær deg noe nytt Anonymkode: cb120...5b0 Handler ikke om å være ulik meg. Handler om å ikke sitte oppe halve natta, eventuelt klare å stå opp allikevel fordi man ønsker å være med partneren sin. Jobber selv turnus og klarer da helt fint å legge meg tidlig hvis jeg ønsker eller må det. Utrolig barnslig å aldri klare å tilpasse seg andre. Anonymkode: 64f1a...380 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Min jobber i Nordsjøen, når han er hjemme sover han gjerne til 10 mens jeg står opp i 5-6-7 tiden. Jeg elsker disse timene om morgenen alene. Men jeg er hjemme da, så vi går litt oppi hverandre når han ikke er på jobb. Anonymkode: 77067...733 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja, vært i forhold med noen menn som bare må ligge og dra seg utover dagen. De klarte heller aldri å legge seg tidlig eller før midnatt, de måtte sitte oppe så lenge som mulig uansett. Barnslig oppførsel og uholdbart i lengden. Anonymkode: 64f1a...380 Jeg er B-menneske, men sitter ikke oppe halve natta. Men å legge meg tidlig, er det samme som å ligge å vri seg i senga i noen timer. Klarer ikke å sovne før midnatt uansett. Anonymkode: 400b8...205 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden Jeg kjenner på det samme. Jeg jobber 7-15, og har hele ettermiddagen til å gjøre mye. Mann driver eget og er fleks. Kommer seg sjelden på jobb før kl 10, og jobber til 19-20. Da har vi et par timer sammen, før jeg kl 22 er stuptrøtt og må legge meg. Prøver å få han til å dra på jobb tidligere, men han sier han trenger å sove lenge for å fungere. Anonymkode: a1fa4...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei, men forventer at voksne mennesker klarer å legge seg tidlig innimellom OG stå opp før ettermiddagen hvis de ønsker å tilbringe tid med partneren sin. Anonymkode: 64f1a...380 Eller så kan dere A-mennesker sitter oppe litt lenger av og til om dere har lyst til å tilbringe mer tid med kjæresten. Anonymkode: 14e71...6c2 20 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden Jeg er A, mannen B. Jeg nyter morgener alene i fred og ro, og han nyter noen timer alene sent på kvelden 🙂. Vært sammen i over 20 år, uten at det har vært noe problem. Men han er ikke så ekstrem da. Legger seg ca kl 1 - 2 og er oppe før kl 10 i helger og ferier. Anonymkode: e0654...6a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eller så kan dere A-mennesker sitter oppe litt lenger av og til om dere har lyst til å tilbringe mer tid med kjæresten. Anonymkode: 14e71...6c2 Gjør det ofte. Er slett ikke noe a-menneske. Handler om at man tilpasser seg litt innimellom. Menn som insisterer på å sitte oppe til sola står opp hver dag hele uka og aldri klarer å stå opp før middagstid er ufattelig usjarmerende. Anonymkode: 64f1a...380 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er B-menneske, men sitter ikke oppe halve natta. Men å legge meg tidlig, er det samme som å ligge å vri seg i senga i noen timer. Klarer ikke å sovne før midnatt uansett. Anonymkode: 400b8...205 Midnatt er jo normal leggetid. Snakker om menn som skal drøye det til 2-3 hver eneste dag og som aldri, aldri klarer å stå opp før 12. Uansett. Anonymkode: 64f1a...380 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gjør det ofte. Er slett ikke noe a-menneske. Handler om at man tilpasser seg litt innimellom. Menn som insisterer på å sitte oppe til sola står opp hver dag hele uka og aldri klarer å stå opp før middagstid er ufattelig usjarmerende. Anonymkode: 64f1a...380 Da får du la være å date sånne menn. Regner med at sånt oppdages ganske tidlig i datingfasen. Anonymkode: 14e71...6c2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #17 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Handler ikke om å være ulik meg. Handler om å ikke sitte oppe halve natta, eventuelt klare å stå opp allikevel fordi man ønsker å være med partneren sin. Jobber selv turnus og klarer da helt fint å legge meg tidlig hvis jeg ønsker eller må det. Utrolig barnslig å aldri klare å tilpasse seg andre. Anonymkode: 64f1a...380 Men er du ikke klar over at hvor lett man kan tilpasse seg er høyst individuelt, og at det ikke nødvendigvis står på viljen? Du har kanskje ikke hørt om skiftarbeidlidelse? Jeg har aldri jobbet turnus, men har hatt store, langvarige problemer med søvn. Jeg har nå funnet et søvnmønster som fungerer og som jeg må holde meg til, avviker jeg fra dette og legger meg flere timer senere, kan det ta meg over en uke med søvnproblemer før jeg kommer inn i søvnrytmen igjen. Jeg sier ikke at dette nødvendigvis er et problem som er aktuelt for kjæresten til ts, jeg reagerte mer på dine bastante påstander om søvn. Det som går helt fint for deg, gjelder ikke nødvendigvis andre individer. Anonymkode: 6a9b4...cb1 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #18 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Da får du la være å date sånne menn. Regner med at sånt oppdages ganske tidlig i datingfasen. Anonymkode: 14e71...6c2 Nei, pleier ikke ligge med folk de første ukene. Anonymkode: 64f1a...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 12 timer siden #19 Del Skrevet 12 timer siden ToveM skrev (1 time siden): Jeg er A menneske mannen B, vært gift nå snart 40 år, aldri vært et problem. Så fint å høre. Er det ikke litt kjedelig å aldr spise frokost sammen? Jeg er Ts. I begyelsen tenkte jeg at det passet meg godt å ha såpass mye alenetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #20 Del Skrevet 12 timer siden I helgen når du har fri, kan du da sove dag og være våken med mannen din om natten slik at dere fikk mer tid sammen? Og hvis dere har barn, så kan de også snu i helgene? Det er ikke lettere for han enn deg/dere å snu døgnet. Anonymkode: f47e6...a57 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå