monican94 Skrevet 31. desember 2024 #61 Del Skrevet 31. desember 2024 jeg har nille's God Jul. og syns det er fint. Ville ha juleservise uten å bruke mange tusen på noe som brukes så få ganger i året 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 31. desember 2024 #62 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg har Julemorgen fra Wik & Walsøe. Elsker det og bruker det hele desember. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #63 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spørsmål: er det innafor å blande litt? Feks middagstallerken i et, dype i et annet? Eller tallerkner i et servise og serveringsboller osv i et annet? Anonymkode: 79590...abe Selvsagt er det innafor, det er jo du som skal bruke det og trives med det. Hvis du ønsker å blande, så gjør du det! Det er jo også mulig å ha ett til frokost, ett til middag og ett til dessert. Det er du som skal kose deg med det, og dermed du som bestemmer. Jeg har bare middagsservise til fire personer i juleserviset mitt, så jeg har kjøpt Alice middagstallerkener fra Greengate for å ha til middagen når vi har gjester. Jeg har også tenkt å skaffe meg en enkel hvit Kähler Hammershøi sausemugge siden jeg ikke får tak i den til juleserviset. Har ikke funnet passende dessertskåler enda, men er på utkikk etter noen enkle i rødt og hvitt. Anonymkode: f11a2...420 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #64 Del Skrevet 31. desember 2024 Villeroy og Bosch Toy’s Delight er det eneste juleserviset jeg ville hatt. Liker også Dompap fra Porsgrund godt som vinterservise. Jeg bruker arvet penservise til jul som er hvitt, gullkant og litt mønster. Det er helårs penservise. Anonymkode: 378da...078 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #65 Del Skrevet 31. desember 2024 Gammeldags jul, absolutt ikke komplett. Har vel fem tallerkener, to dype, fire frokost, to vinglass. Men er nok til oss så lenge vi vasker hver dag 😅 Anonymkode: a9e98...cd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken79 Skrevet 31. desember 2024 #66 Del Skrevet 31. desember 2024 Juletid fra Christiania 1739 ❤️🎄✨️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #67 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Spørsmål: er det innafor å blande litt? Feks middagstallerken i et, dype i et annet? Eller tallerkner i et servise og serveringsboller osv i et annet? Anonymkode: 79590...abe Selvsagt, heller koselig enn perfekt ❤️ Anonymkode: accc9...f93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #68 Del Skrevet 31. desember 2024 Hammershøi Jul fra Kähler Kjøpt i høst på black friday. Liker nissefritt motiv 😁 Har ikke serveringsfat og boller men har noe helt hvitt jeg bruker til. Anonymkode: accc9...f93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 31. desember 2024 #69 Del Skrevet 31. desember 2024 monican94 skrev (34 minutter siden): jeg har nille's God Jul. og syns det er fint. Ville ha juleservise uten å bruke mange tusen på noe som brukes så få ganger i året 😜 Samme her 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #70 Del Skrevet 31. desember 2024 Thjelp skrev (7 timer siden): Jeg har Rosendahl grand cru Moments. Har middagstallerker, frokost og skåler til 12 samt kopper. Finner det dessverre ingen steder lengre… Men synes det er veldig pent, og det passer til alle litt finere anledninger. Jernia har og glass og interiør Anonymkode: 21dd8...a6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #71 Del Skrevet 31. desember 2024 Har Rosendahl moments , elsker det Anonymkode: 21dd8...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thjelp Skrevet 31. desember 2024 #72 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jernia har og glass og interiør Anonymkode: 21dd8...a6c Jernia har ikke på nettlager og ingen butikker nær meg dessverre. Glass og interiør har deler ja, men har nok med både tallerkner og skåler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2024 #73 Del Skrevet 31. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 20.52): Jeg skulle så ønske jeg hadde familie å få på besøk, slik at jeg og kunne ha juleservice. Men er ikke vits i å skaffe seg det når det bare er meg, en gammel forelder, og ett barn annenhver jul.😥 Selvfølgelig ikke juleservicet som er det største problemet, men å ha familie. Dere er heldige. Anonymkode: f0c9d...eb4 Et juleservise er koselig å ha framme i hele desember, og ikke bare på julaften og i romjula. Her er det snart bare meg og sønnen min igjen i familien, da mannen min har fått en alvorlig kreftsykdom. Jeg har heller ingen foreldre eller søsken, men heldigvis gode venner. Anonymkode: 5b5d0...9a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå