Gå til innhold

Oppussing i dag før klokken 9 ???

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sånn går det når man ikke følger med på skolen og må bli maskinfører. Hadde du tatt en utdannelse kunne du bodd i hus, og sluppet slik uvesen. 

Anonymkode: 20ed5...7ab

Klovn...!

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvem starter  oppussing 3 dager før jul med masse bråk før klokken 9?  kjenner jeg blir matt av mindre endelig juleferie og bam Fan ta folk assa 😭

Anonymkode: 24c84...6a9

Kjøkkenet må være ferdig til ribba går i ovnen på julaften 🙂

Her tømmer de søppel på lørdagen også. Og brøyter gatene. Mange jobber på lørdag, det er en helt vanlig dag.

Men det som irriterer meg mer er disse som går tur med de bjeffende hundene sine hver morgen i seks-halvsjutiden. Hvorfor har de ikke styr på hundene? Våkner jo hver bidige dag til dette hundeglammet.

Anonymkode: b40de...24e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Her tømmer de søppel på lørdagen også. Og brøyter gatene. Mange jobber på lørdag, det er en helt vanlig dag.

Men det som irriterer meg mer er disse som går tur med de bjeffende hundene sine hver morgen i seks-halvsjutiden. Hvorfor har de ikke styr på hundene? Våkner jo hver bidige dag til dette hundeglammet.

Plogebilen kan til og med kjøre midt i kirketiden på bøåde søndager og andre røde dager. Og den bråker den! 

Anonymkode: 57c58...6e2

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Sånn går det når man ikke følger med på skolen og må bli maskinfører. Hadde du tatt en utdannelse kunne du bodd i hus, og sluppet slik uvesen. 

Det er det nok mange maskinførere som tjener mer enn mange med master, selv har jeg ingen utdannelse og har erfaring fra fabrikk og lager pluss en kort periode som sjåfør, nå er jeg gjeldfri med eget hus, 2 biler og motorsykkel, har unngått studielån men brukte noen kroner av egen lomme på tungt førerkort, må klare med med 43700 utbetalt i måneden i pensjon men jeg klarer meg fint på det.

Anonymkode: 73a0a...c28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært hverfdag så hadde jeg akseptert det, men ikke på en lørdag. Det er i hvert fall ikke lov ihht til våre ordensregler. 

Anonymkode: 01c06...834

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk med høy utdannelse bor også i leilighet, ikke alle har råd til enebolig i distriket de bor. 
Folk med utdannelse kan også bli uføre og mister inntekt. Folk med utdannelse har ikke automatisk ressurser eller tid til å vedlikeholde hus. 

Folk med utdannelse kan være i ung alder og ikke rukket å opparbeide seg kapital enda. 

Nedlatende fjott..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hadde det vært hverfdag så hadde jeg akseptert det, men ikke på en lørdag. Det er i hvert fall ikke lov ihht til våre ordensregler. 

Det er lite trolig at dere har ordensregler som forbyr bråk lørdag klokka ni. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvem starter  oppussing 3 dager før jul med masse bråk før klokken 9?  kjenner jeg blir matt av mindre endelig juleferie og bam Fan ta folk assa 😭

"3 dager før jul" er virkelig ingen spesiell dag. Det er lørdag og det er det eneste man trenger å forholde seg til. Man kan drive med slike ting til det tidspunktet, så dette er noe man bare må godta 🙂 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kålrota skrev (6 minutter siden):

Det er lite trolig at dere har ordensregler som forbyr bråk lørdag klokka ni. 

Vi har ordensregler som forbyr vedlikeholdsarbeid/snekring innen visse tidsrom jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir vekket av barnefamilien over mellom seks og syv hver. jævla. dag. Har bodd under barnefamilier før, og det har gått helt fint, men de jeg bor under nå har null grenser. Hopping, løping, grining, skriking. Jeg hater dem. Føler med deg, TS.

Anonymkode: e8141...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke jul enda…. Det er en helt vanlig lørdag… At DU har ferie, betyr ikke at andre har det! Kunne kanskje ventet til etter kl 0900, men å ta hensyn fordi du har tatt juleferie, blir for dumt! 

Anonymkode: 60ccb...783

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud forby men har det noe med en stille protest fordi de ikke feirer jul selv?? Bitt meg merke i at de alltid starter slikt arbeid når norge har fri og høytider selv om det faktisk er et par dager igjen helt sånn på ekte

Eler det er kanskje nå de har sjans?!? For oss er det en helt vanlig lørdag. Her står naboen og graver med gravemaskin. Vi skal jobbe i morgen og mandag, men så lenge han ikke står og bråker på julaften etter kl 12, så bryr ikke jeg meg. Det er ikke jule enda! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man følger selvfølgelig reglene som gjelder der man bor.

Anonymkode: 1fdad...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man følger selvfølgelig reglene som gjelder der man bor.

Anonymkode: 1fdad...412

Ingen selvfølge at alle gidder å følge ordensregler nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plogebilen kan til og med kjøre midt i kirketiden på bøåde søndager og andre røde dager. Og den bråker den! 

Anonymkode: 57c58...6e2

Men den kjører ikke rundt huset mitt i 2.5 timer, de holdt faktisk på i 7 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke jul enda…. Det er en helt vanlig lørdag… At DU har ferie, betyr ikke at andre har det! Kunne kanskje ventet til etter kl 0900, men å ta hensyn fordi du har tatt juleferie, blir for dumt! 

Syns det er greit og bli vekket alle dager i uka fra 7 men jeg syns man kan vente litte grann lørdag og søndag. Selv om man kan må man ikke bare ture på heller.  Dette er et prosjekt som kommer til å ta tid rev for ca 2 mnd siden så i dag starter pigginga det jeg syns er litt snodig men som flere har nevnt de feirer ikke jul så sikkert en stille protest for at vi feirer jul, eller alle andre helligdager, det skjer hver eneste helligdag vi har , selv om det ja er en helt vanlig lørdag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 9.40):

Skjønner deg godt.

Joda, de har sikkert en god grunn til det, men likevel.... Bor man tett på folk bør man også evne å ta litt hensyn. Som i å ikke bråke og støye tidlig en lørdag morgen

Anonymkode: 29c85...acf

Ni er da ikke tidlig!

Anonymkode: a9c09...792

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Folk må lufte hundene før jobb. Håper de bjeffer ekstra mye og høyt til deg i romjulen :) 

Anonymkode: a9c09...792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke verre den enn å bli vekt hver helg eller fri dag av at barna oppe løper og tramper 

Anonymkode: 789ab...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...