Gå til innhold

Hvor lang tid går det mellom seksuelt sult?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da har du aldri sultet, det kan ikke sammenlignes på noe som helst måte, gå en uke uten mat du ! Og så en uke uten sex og se hva du foretrekker. Sulten er ekstremt mye mer dominerende og tærer deg tvers igjennom og slipper aldri taket. Jeg har prøvd det som operatør i utenlandstjeneste og treningen for akkurat det.

Anonymkode: bed9a...4ef

Du forstår hva jeg mener. Det er bare noen av oss som har det sånn. Jeg er kvinne opplevde ikke det før jeg ble i 40 årene, men jeg forstår nå hva det er og det er ikke lett..

Anonymkode: 3a9a6...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner egentlig på en konstant sult etter sex. Noen ganger på et helt uutholdelig nivå. Den seksuelle lysten river og sliter i kroppen. Det oppleves som en pinefull, jagende hunger og overhodet ikke som lyst eller som noe godt. Noen ganger har jeg det sånn konstant, i dager, uker eller måneder. 

Jeg tror det er vanskelig for mange å forstå hvor enormt sterk sexlysten kan være. 

Anonymkode: a5076...fc8

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 gang i måneden kanskje,kan da få mange orgasmer etter hverandre,men generelt veldig lite kåt. Alltid vært. 

Anonymkode: 05c33...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag, gjerne to ganger. Jeg er kvinne 40.

Han er mann 43, tenker han kjenner sult annenhver dag, men stiller opp en gang for dag. 

Anonymkode: 66d0d...673

Forholdsvis nytt forhold?

Anonymkode: 6f80a...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kjenner egentlig på en konstant sult etter sex. Noen ganger på et helt uutholdelig nivå. Den seksuelle lysten river og sliter i kroppen. Det oppleves som en pinefull, jagende hunger og overhodet ikke som lyst eller som noe godt. Noen ganger har jeg det sånn konstant, i dager, uker eller måneder. 

Jeg tror det er vanskelig for mange å forstå hvor enormt sterk sexlysten kan være. 

Anonymkode: a5076...fc8

Enig. Jeg hadde det slik som deg når jeg var manisk. Nå en viss bedring, men kjenner på det der noen ganger fortsatt. Ekstremt slitsomt å ha det sånn over tid. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel litt av den typen som blir mer og mer sulten, jo mer jeg «spiser»

Annen hver dag gir en harmonisk balanse over tid. 
mann 42

Anonymkode: 8d76d...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten etter sex, sånn at jeg automatisk får lyst på mer og tankene begynner å dreie seg mye om sex med kona skjer fra 1-3 dager etter sist sex. Mens nød, at jeg blir nøden, der hvor der begynner å påvirke humøret mitt i negativ retning skjer etter 10-12 dager, noen ganger tidligere, noen ganger seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 40, hver dag..bruke flere timer i helgen.eksempel søndag med middag,kos og flere seksuelle fantasier hvor man ekpreminterer sammen hele dagen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Sult» etter sex kan jeg egentlig ikke huske å ha hatt etter jeg var i mitt første seksuelle forhold som 16 åring og et par års tid etter det. I tillegg til å være godt, så var sex også nytt og spennende. 

Nyskjerrighet og spenning er 2 av de viktigste driverene for min sexlyst. 

Jeg liker sex. Syntes det er godt og morsomt. Kan ha lyst rett som det er. Men opplever på ingen en «sult» eller «må ha» følelse. Det er sikkert snart 20 år siden sist.

Fravær av sex har ingen påvirkning på humør og tilfredshet om det går 1 dag, 1 uke, 1 mnd eller 1 år.

Anonymkode: dafed...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var vant til å ha sex daglig begynte jeg å tenke på sex etter 1 dag. 

Nå som vi har sex ca. ukentlig kjenner jeg det veldig etter 5 dager.

Var vanskelig da min kjære var på treise 1 mnd, ikke bare pga sex men også kroppskontakt. Men vi hadde nettsex da.

Anonymkode: bc84c...ab8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri hatt, sex er fint det, men ikke noe sulter etter.
- Kvinne

Anonymkode: 528bf...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ca en gang i året som jeg går aktivt inn for det.

M48 singel, bor alene, krevende jobb og trives bra med dette livet.

Men ca en gang i året blir lysten stor nok til å finne ei som er klar for litt eventyr, og da er det stas ei natt eller noe uker før jeg føler at det tar alt for mye tid/fokus fra andre spennende ting og jeg sier takk for denne gang...

Anonymkode: 6a327...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.12.2024 den 8.58):

Er du mann eller kvinne?

Hvor lang tid varer en god sex omgang for deg, før du føler du absolutt må ha en ny?

jeg er mann og maks noen dager. og dessverre blir det fro lite og da må jeg hjelpe meg selv. Litt kjedelig men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er jo vant til ikke å ha sex tilgjengelig så det blir ikke samme sulten som for kvinner.

Anonymkode: fceed...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn er jo vant til ikke å ha sex tilgjengelig så det blir ikke samme sulten som for kvinner.

Anonymkode: fceed...f4f

Hæ?

Jeg har gått lenge uten. Merker ikke så mye om jeg ikke er i forhold.

Er jeg i forhold så tenker jeg mye på det. Men som singel kvinne kan jeg klare år uten.

Anonymkode: b5ec5...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Må" ikke ha sex mer enn et par ganger i måneden. KUNNE derimot hatt sex 2x daglig i flere måneder uten å gå lei med kjæresten min. Nå har hun minimalt med sexlyst i forhold til før da, så det skjer nok aldri.

Anonymkode: 6eeaa...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...