AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Del Skrevet 22 timer siden Er du mann eller kvinne? Hvor lang tid varer en god sex omgang for deg, før du føler du absolutt må ha en ny? Anonymkode: 3a9a6...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Del Skrevet 22 timer siden Annenhver dag? Anonymkode: 9011f...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Annenhver dag? Anonymkode: 9011f...28f Mann eller kvinne? Anonymkode: 3a9a6...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Annenhver dag ca her også,mann. Anonymkode: 5bef7...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Del Skrevet 21 timer siden Mann 46 her. Annenhver dag her også. Skulle helst pult hver dag. Men går det en dag uten er jeg sjukt kåt neste dag og tenker knapt på noe annet enn å få pult 😅 Anonymkode: b9971...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Del Skrevet 21 timer siden Som mann annenhver dag, mens dama liker en gang i uka, da med hele hennes ønskeliste. Så det får hun og jeg jeg runker og runker mens en venter på den ene gangen i uka. Det er lørdag. Endelig😜 Anonymkode: 3b12f...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
th4don Skrevet 21 timer siden #7 Del Skrevet 21 timer siden Hvem tredje dag kanskje nå. Men det var nok hver eneste dag da jeg var yngre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Del Skrevet 21 timer siden Hver dag. Noen ganger tar det bare noen timer, særlig når sexen er veldig bra. K40 Anonymkode: 0a444...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden Varierer fra noen timer til ei uke. Kommer helt an på form, arbeidsbelastning, og situasjon. Kommer lett i gang igjen om kona tar intiativ, men tenker ikke så ofte på det ellers. M50 Anonymkode: 1f00c...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du mann eller kvinne? Hvor lang tid varer en god sex omgang for deg, før du føler du absolutt må ha en ny? Anonymkode: 3a9a6...4ba Mann en «god sex omgang» har ingen fast tidsramme. Før jeg føler at jeg «absolutt må ha en ny», kan det fint gå et års tid. Kjenner ikke helt til «sult» som begrep for seksuell lyst. Jeg kan selvfølgelig bli kåt/ha lyst på sex både titt og ofte, men ikke i den grad du beskriver som «sult». Tror aldri jeg har følt at jeg «absolutt må ha» sex. Når jeg er kåt og sex ikke er aktuelt, uavhengig av årsak, så går den kåtheten over i løpet av sekunder. Det er ikke sånn at den vedvarer og bygger seg opp over tid. Anonymkode: dafed...87c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden Tja det går da fort noen sekunder da.... sjelden mer enn sex sekunder.. skatter å ler M@ster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden Så lenge han tenner meg så kan jeg ha sex hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Del Skrevet 14 timer siden Irak skrev (1 time siden): Så lenge han tenner meg så kan jeg ha sex hver dag. Jeg mener ikke det. Mener føle det som sult. At du må ha noe. Ikke bare kan.. Anonymkode: 3a9a6...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13 timer siden #14 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mener ikke det. Mener føle det som sult. At du må ha noe. Ikke bare kan.. Anonymkode: 3a9a6...4ba Om du føler du må ha sex. Da er det noe som ikke helt stemmer tror jeg... Da kan man umulig ha det bra... Da kan det nok føles som sult. Mange eksterne påkjenninger på en måte, om det gir mening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #15 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er du mann eller kvinne? Hvor lang tid varer en god sex omgang for deg, før du føler du absolutt må ha en ny? Anonymkode: 3a9a6...4ba Varierer veldig, en gang i uken holder masse for meg. Da blir det ekstra sterkt. Da man var singel kunne det gå mye lenger mellom hver gang, da løste man det selv Anonymkode: bed9a...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #16 Del Skrevet 12 timer siden Irak skrev (19 minutter siden): Om du føler du må ha sex. Da er det noe som ikke helt stemmer tror jeg... Da kan man umulig ha det bra... Da kan det nok føles som sult. Mange eksterne påkjenninger på en måte, om det gir mening? Da har du aldri sultet, det kan ikke sammenlignes på noe som helst måte, gå en uke uten mat du ! Og så en uke uten sex og se hva du foretrekker. Sulten er ekstremt mye mer dominerende og tærer deg tvers igjennom og slipper aldri taket. Jeg har prøvd det som operatør i utenlandstjeneste og treningen for akkurat det. Anonymkode: bed9a...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12 timer siden #17 Del Skrevet 12 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Da har du aldri sultet, det kan ikke sammenlignes på noe som helst måte, gå en uke uten mat du ! Og så en uke uten sex og se hva du foretrekker. Sulten er ekstremt mye mer dominerende og tærer deg tvers igjennom og slipper aldri taket. Jeg har prøvd det som operatør i utenlandstjeneste og treningen for akkurat det. Anonymkode: bed9a...4ef Jeg har gått uten sex i tre år så det kan du ikke påstå... Det virker som du ikke har det særlig bra ❤️ Helt sikker på at det ikke ligger noe bakenforliggende årsaker til grunn her? Er det kun sex? Som sexen i seg selv? Vet du det? Hva skjer om du ikke får det da? Endret 12 timer siden av Irak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Del Skrevet 11 timer siden 1 mnd kanskje. Mann Anonymkode: 26518...674 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wor Skrevet 11 timer siden #19 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mann en «god sex omgang» har ingen fast tidsramme. Før jeg føler at jeg «absolutt må ha en ny», kan det fint gå et års tid. Kjenner ikke helt til «sult» som begrep for seksuell lyst. Jeg kan selvfølgelig bli kåt/ha lyst på sex både titt og ofte, men ikke i den grad du beskriver som «sult». Tror aldri jeg har følt at jeg «absolutt må ha» sex. Når jeg er kåt og sex ikke er aktuelt, uavhengig av årsak, så går den kåtheten over i løpet av sekunder. Det er ikke sånn at den vedvarer og bygger seg opp over tid. Anonymkode: dafed...87c Kjenner meg veldig igjen her. Mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #20 Del Skrevet 11 timer siden Hver dag, gjerne to ganger. Jeg er kvinne 40. Han er mann 43, tenker han kjenner sult annenhver dag, men stiller opp en gang for dag. Anonymkode: 66d0d...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå