AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #1 Del Skrevet 21. desember 2024 Baby er 4,5 måned og har de siste 2 mnd vært helt forferdelig å kjøre bil med. Får så vondt av baby som bare sitter å skriker, høres helt desperat ut. Må stoppe x flere på turen for å trøste, men baby er helt utrøstelig, merker ikke at jeg er der engang. Blir stille så fort jeg løfter bilstolen ut av bilen. Noen tips? Anonymkode: 7985a...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #2 Del Skrevet 21. desember 2024 Har du sjekket barnet for låsninger? Anonymkode: 4b3fb...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #3 Del Skrevet 21. desember 2024 Kan babyen se deg under bilturen? Har dere speil? Anonymkode: e379b...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #4 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du sjekket barnet for låsninger? Anonymkode: 4b3fb...aec Har ikke det, nei! Ville vi ikke merket det på andre måter enn i bil? AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan babyen se deg under bilturen? Har dere speil? Anonymkode: e379b...7ec Ja, barnet kan se meg. Har også prøvd å sitte baki med henne når vi begge kjører, men det hjelper heller ikke Anonymkode: 7985a...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #5 Del Skrevet 21. desember 2024 Bilsyk? 🤢 Anonymkode: a0328...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #6 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bilsyk? 🤢 Anonymkode: a0328...b18 Har tenkt tanken, men hvordan skal man få det bekrefta liksom? Hun spyr/gulper jo ikke heller.. Anonymkode: 7985a...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 21. desember 2024 #7 Del Skrevet 21. desember 2024 venn henne til bilstolen inne hjemme ? med seler på, om hun ikke er vant å kjøre kan det å være fastspent og ikke få rørt seg sikkert være uvant. evt noe låsninger el. i kroppen så det gjør vondt å sitte i den stillingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #8 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Baby er 4,5 måned og har de siste 2 mnd vært helt forferdelig å kjøre bil med. Får så vondt av baby som bare sitter å skriker, høres helt desperat ut. Må stoppe x flere på turen for å trøste, men baby er helt utrøstelig, merker ikke at jeg er der engang. Blir stille så fort jeg løfter bilstolen ut av bilen. Noen tips? Anonymkode: 7985a...85b Noen barn passer bare ikke til den bilstolen de blir satt i. Å bytte bilstol til en annen modell med en anen sittestilling pleier å hjelpe. Blir som å plassere deg i en stol du absolutt kke klarer å sitte i. Anonymkode: 56159...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #9 Del Skrevet 21. desember 2024 monican94 skrev (3 minutter siden): venn henne til bilstolen inne hjemme ? med seler på, om hun ikke er vant å kjøre kan det å være fastspent og ikke få rørt seg sikkert være uvant. evt noe låsninger el. i kroppen så det gjør vondt å sitte i den stillingen? Hun er vant til bilstolen, kjører mye. Det gikk bra de første månedene også.. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen barn passer bare ikke til den bilstolen de blir satt i. Å bytte bilstol til en annen modell med en anen sittestilling pleier å hjelpe. Blir som å plassere deg i en stol du absolutt kke klarer å sitte i. Anonymkode: 56159...c53 Ja, vurderer å prøve ny bilstol! Kjenner jeg gruer meg for hver biltur, er så fælt med den skrikingen, særlig for henne, men må jo innrømme at det er slitsomt å høre på og jeg blir ukonsentrert om kjøring da jeg prøver å roe henne.. Anonymkode: 7985a...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #10 Del Skrevet 21. desember 2024 Har hatt en slik. Var over året før vi kjørte lengre enn kun korte turer i nærområdet. Var samme hylingen i både vogn og bæresele. Tror det var konseptet fastspent mot sin vilje som var problemet. Var i alle andre situasjoner en veldig blid og fornøyd baby. Anonymkode: 69471...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #11 Del Skrevet 21. desember 2024 Akkurat samme her, og hørt at dette er veldig vanlig når de blir litt større, typisk rundt 4-5 mnd. De syns nok stolen blir for trang selv om den ikke er det. Vi byttet til en mellomstol, Cybex Sirona, og det ble et nytt liv. Ungen elsket plutselig å kjøre bil og sovnet alltid i bilen uansett. Anonymkode: ead7e...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #12 Del Skrevet 21. desember 2024 Min var helt lik. Og han hatet ikke bilstolen heller, de gangene jeg tok stolen inn på butikken feks var han helt rolig. Men det var bilkjøringen 🤷🏽♀️ Kom seg da han var 7-8 mnd tror jeg det var Det var et herk, vi bor på bygda og helt avhengig av bil hver eneste dag😅 Anonymkode: 59478...d35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #13 Del Skrevet 21. desember 2024 En del babyer altså. Hvis alt ikke er 100% tipp topp hele tida, så er det full katastrofealarm 🤪 Anonymkode: d65d4...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millinea Skrevet 21. desember 2024 #14 Del Skrevet 21. desember 2024 Alt ble bra her når vi byttet bilstol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #15 Del Skrevet 21. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har du sjekket barnet for låsninger? Anonymkode: 4b3fb...aec Merket kun låsningene når vi var i bilen med mini her i hus. Viste seg at det var noe med vinkelen på bilstolen som gjorde at det ble ubehagelig for henne. Etter tre timer hos kiro var det som en ny baby på bilturer. Anonymkode: 4b3fb...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #16 Del Skrevet 21. desember 2024 Min var og sånn i den alderen. Det gikk over Det hjalp litt å ha henne i forsetet. Viktig å skru av airbag isåfall, vi kan det i min bil. Pass også på helningen, at den ikke er for flat eller for bratt slik at det blir ubehagelig. Har du ikke tatt ut nyfødtinnlegg osv så gjør det så det ikke blir for trangt + sjekk at nakkestøtte og seler kommer ut riktig. Jeg hang og en myk uro på den bøylen over babystolen, det funket litt, den hadde musikk når man trykket på den. Trenger ikke være låsninger eller bilsyke, bare at de ikke vil sitte fast i en stol borte fra deg uten å se noe gøy. Det er jo en alder der de begynner å protestere mer heftig på bare at de feks kjeder seg. Anonymkode: 2ae04...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mangolassie Skrevet 21. desember 2024 #17 Del Skrevet 21. desember 2024 Min eldste avskydde å kjøre bil som baby, det var hyling fra start til slutt. Det gikk over da han var stor nok til å sitte framovervendt 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2024 #18 Del Skrevet 21. desember 2024 Begge mine var sånn en periode. Det gikk over, særlig etter at vi gikk over til stol 2 og de kunne se mer. For å overleve frem til da så prøvde vi så langt det lot seg gjøre å time kjøring med søvn på lengre turer. Anonymkode: c9f4e...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå